Skocz do zawartości

Problem z nagrzewnica lub panelem sterowania POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałem zapytać co może być przyczyna tego że nie działa mi ogrzewanie w samochodzie?? Siła nadmuchu działa klimatyzacja rowniez, niestety pokretła od regulacji temperatury nie reagują.. Cały czas wieje zimne powietrze... Przy aktualnych temperaturach poruszanie się samochodem jest dość uciążliwe. Drodzy forumowicze co może być przyczyną takiej awari? Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano
U mnie własnie padł ten panel sterowania i też nie miałem regulacji temperatury, własnie czekam na paczke z allegro :8)

 

a tez wogole ci cieple nie lecialo??

podrzuc link od tej aukcji lukne jak to wyglada.moze umnie to samo a ja szukam przy silniku.

"...pamietaj ze na drodze nie jestes sam..."
Opublikowano
U mnie własnie padł ten panel sterowania i też nie miałem regulacji temperatury, własnie czekam na paczke z allegro :8)

 

a tez wogole ci cieple nie lecialo??

podrzuc link od tej aukcji lukne jak to wyglada.moze umnie to samo a ja szukam przy silniku.

 

panel od klimy to jedno , a z tego co wyczytalem w innym temacie to wieje ci cieplo na szykiej jezdzie wiec to nie to. u ciebie obstawiam nagrzewnice

Opublikowano

jesli nie leci ciepłe powietrze przez nawiem a temp silnika jest prawidłowa to przyczyną na 99% są elektrozawory nagrzewnicy poszukajcie w wyszukiwarce jest na ten temat sporo sam pamietam ze tez kiedys o tym pisałem.

 

w przypadku kiedy jest klimatyzacja 2 strefowa wystepuja 2 elektrozawory na prawą i lewą strone po jednym kiedy nie ma klimy jest 1 elektrozawór

ory znajdyją sie pod maską na wężach do nagrzewnicy tuz przy scianie grodziowej w bmw często sie zawieszają szczególnie w okresie zimowym i w takim przypadku albo cały czas leci zimne p[owietrze albo cały czas lei cieple nie ma mozliwosci regulacji .

Opublikowano
jesli nie leci ciepłe powietrze przez nawiem a temp silnika jest prawidłowa to przyczyną na 99% są elektrozawory nagrzewnicy poszukajcie w wyszukiwarce jest na ten temat sporo sam pamietam ze tez kiedys o tym pisałem.

 

w przypadku kiedy jest klimatyzacja 2 strefowa wystepuja 2 elektrozawory na prawą i lewą strone po jednym kiedy nie ma klimy jest 1 elektrozawór

ory znajdyją sie pod maską na wężach do nagrzewnicy tuz przy scianie grodziowej w bmw często sie zawieszają szczególnie w okresie zimowym i w takim przypadku albo cały czas leci zimne p[owietrze albo cały czas lei cieple nie ma mozliwosci regulacji .

 

 

wiec u mnie to nie bedzie chyba to bo regulacja dziala zimne - cieple z tym ze cieple leci wolno a przy wyzszych biegach przechodzi w chlodniejsze

Opublikowano

pavvelv ostatnim czasu co trzeci post na forum to "nie działa mi ogrzewanie , itp" , poczytaj , poszukaj i napewno znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.

 

powodzenia

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano

Witam !

 

Ciepłe powietrze ma prosty obieg -

"0" - obieg cieczy chłodzącej silnika

 

1. Elektro-zawór (pojedyńczy lub podwójny)

2. Nagrzewnica (nagrzewnice)

 

3. Powrót do obiegu

 

Problemów może być kilka

1. Elektrozawór (a w zasadzie jego iglica /e)

2. Sterowanie nim (bardzo rzadki przypadek - chyba że mechaniczne uszkodzenia przewodów, bezpiecznik(i) zasilający obwody ogrzewania/klimatyzacji)

3. Pompa wody - objawy takie że przy wyższych obrotach grzeje przy niższych nie.

 

Pozdr

M.K.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.