Skocz do zawartości

mecen320i

Zarejestrowani
  • Postów

    121
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 136PS,'98 sedan
  • Lokalizacja
    włoclawek

Osiągnięcia mecen320i

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. słuchajcie sprawa dosc smieszna dla mnie bo padł mi rozrusznik,wiec wymontowałem go,rozebrałem na czynniki pierwsze wymieniłem szczotki,podłaczyłem na krótko przed montażem i chodzi aż milo,elektromagnes bendix wywala wiec mysle do auta.no i teraz problem bo na zamontowanym kreci tylko ze nie silnikiem tak jakby nie zazebiał(a przed montazem sprawdzalem i wybijał),wiec mowie wymienie elektromagnes i od nowa demontaz-montaż i....znow to samo czyli po przekreceniu kluczykiem rozrusznik slychac a kołem zamachowym ani drgnie :cry2: znow wyjałem go, podłaczylem te same kable od auta tylko ze na zewnatrz i znow kluczyk przekrecam bendix wywala rozrusznik kreci.- wiec o co tutaj chodzi :?: :?: ?jest jeszcze cos odpowiedzialnego w tym modelu za rozruch?typu-przekaźnik,bezpiecznik(pomijajac te w schowku bo wszystko ok) bo mi juz pomysłów brak??? :mad2: :mad2: zamontowałem go dobrze bo źle sie nie da,tylko w jednej pozycji pasuje P.S.próbowałem na linke i od razu zapalił,po zgaszeniu dalej to samo :duh:
  2. mecen320i

    320d Brak mocy

    dzis zwalilem te plastikowe obudowy silnika i zauwazylem ze przy 1 (mocno) przy 2 (mniej) wtrysku(patrzac od przodu na wtryski) jest mokro od czegos wydaje mi sie ze to olej.2 koncowe wtryski suchutkie.czy moze byc tak ze w okolicy tych 2 pierwszych wtryskow wywalilo mi uszczelke pod klawiatura i wali mi olejem ktory dodatko jakos trafia do turbiny i mi go przepala skad biora sie te niebieskie spaliny??gniazdo pierwszego wtrysku naprawde mocno zlane,ogolnie to ta cala plastikowa obudowa w ktorej jest tez korek od wlewu oleju jest jakby spocona.dodam ze ten brak mocy i kopcenie raczej nie jest zwiazane ze zuzyciem tlokow,pierscieni czy tam czegos powazniejszego ,gdyz stalo to sie praktycznie z godziny na godzine,wczesniej beemka rwala jak wsciekla praktycznie w kazdym zakresie obr i nie bylo mowy o jakiejs turbodziurze.egr dzis wymontowalem,brak jakichkolwiek nagarow.na kompie wywalilo mi te dwa bledy(jak wyzej).
  3. nie nie wlozylem mp3.probowalem na kilku plytach i nic.kazda ladnie pobiera odczytuje,widzi ile jest utworow na niej,i normalnie odtwarza utwor za utworem bo po uplywie ok ty 3-4 min przeskakuje nastepny numer.ale nic w glosnikach nie idzie.na tape,radio ladnie glosniczki graja a na cd-ku nic,kompletna cisza.wyjalem ja i niby wtyczki podlaczone 3 i 6 pinowe,jest tam jeszcze takie jakies wyjscie jak antena u tv tylko duzo mniejsze,okragle z bolczykiem w srodku ale wolne nic nie podlaczone.
  4. wiam. u mnie jakis dziwny problem bo normalnie zmieniarka sprawdza plyty po wlozeniu w magazynek,oddaje,ja wybieram sobie numer plyty,pobiera,czyta, na lcd wyswietla mi komunikat z nr plyty i utworu,tak jakby wszystko bylo ok ale cisza z glosnikow.laser dobry bo plyte rozpoznaje,widzi ile jest na niej utworow itp.sprawdzalem juz na roznych plytach,oryginalnych,nagrywanych i na kazdej taka sama przypadlosc,nie ma glosu,czemu?? :?:
  5. mecen320i

    320d Brak mocy

    ok no ja jestem laikiem ale ten co podlaczal pod kompa tak powiedzial,moze cos pokrecil.ale założmy ze we wtryskiwaczu sterujacym jest tak jak mowisz czy to cos tak konkretniej powaznego?? bylem dzis dopytac o ten czujnik doladowania turbiny w sklepach to mi powiedzieli ze tylko ASO :mad2: ,a w jednym ze nawet nie wie co to jest. :duh: musze cos z tym zrobic bo auto raz idzie z reguly jak zimne lub troche odpocznie,a wiekszosc jazdy to strach sie brac za kogos bo nie ma czym. :cry2: dodam jeszcze ze koles mi parametry pracy turba sprawdzal mowi ze wsio ok,a jesli chodzi o wtrysk to ze cos z kątem jest nie tak bo bylo 0,68 a norma do 0,2 czegos tam. nadmieniam ze w kwestii diesla jestem na razie kompletnym amatorem. :? :?
  6. mecen320i

    320d Brak mocy

    czujnik ruchu iglicy w pomie
  7. mecen320i

    320d Brak mocy

    bylem wczoraj na kompie i wywalilo mi 2 bledy: 1.czujnik ruchu iglicy 2.zawór przeladowania turbiny w przypadku tego drugiego gosc usunal i dalej nie wyskakiwal a pierwszego nie dalo sie usunac wogole.od czego tu zaczac jakies dzialanie ,znajomy mi mowil ze to cos oparte na recylkulacji spalin i moze wystarczy rozebrac,przeczyscic,bedzie ok.nie wiem od czego tu wogole zaczac,przydalyby sie jakies sugestie,ewentualnie moze ktos juz cos takiego mial,i jak mu z tym poszlo,ile zabulił??
  8. mecen320i

    320d Brak mocy

    witam.doczepiam sie do tematu.posiadam e46 320d z '98 r. 136ps.dzis rano pojechalem do pracy,auto szlo dobrze tak jak zwykle,stalo 8 h.po 15 wsiadam chce jechac do domu a tu zonk :mad2: ,auto nie ma mocy,osiaga tylko ok 2 tys obr podczas jazdy i moge deptac i deptac i nic wiecej nie wycisne.na biegu jalowym osiaga max do odcinki ale wali z rury na niebiesko ze masakra.nic dziwnie nie dzwoni,nie halasuje jedyny objaw to ten niebieski dym.wydaje mi sie ze turbo klekło bo wczesnie ja slyszalem a teraz cisza moze jakis tam minimalny świst,a moje pytanie brzmi czy wtedy kopci na niebiesko czy raczej na czarno jak turbina siadzie,a moze to jeszce cos innego :cry2: ?
  9. szef_ff-iee a gdzie ja mam szukac u siebie tego czujnika temp. płynu? m50b20,coupe z vanosem :?: :?: u mnie dokladnie sie dzieje tak jak piszesz.powoli wchodzi na obroty jak lekko wciskam pedał gazu,jak szybko kicha,prycha,faluje. :cry2: :mad2: :duh:
  10. sprobuj na rozgrzanym silniku wykrecic.powinno pojsc latwiej.co do reszty nie wiem. :cry:
  11. A jeszcze kolega mecen ,jaki masz gaz??Weź wypnij jeszcze czujnik ten na kablu wysokiego napięcia,kostke masz obok filtra oleju,i powiedz czy wypinałeś przepływke i co sie dzieje(to zrób najpierw a później ten czujnik)?? zwykly gaz mam,bez sekwencji.przeplywke wypinalem i nic to samo.nie wiem o jaki czujniku na kablu WN mowisz,od czego on?? :?: :?:
  12. witam.doczepiam sie,mam to samo.moja pierwsza mysl to sonda padnieta ale niepotwierdzone.denaturat nie pomogl,objawy kopcenia nie ustaly w dodatku dziwnie mi te spaliny pachna. :mad2: spalanie na benzynce mega duze,na lpg ok w miare oczekiwan.wogole na pb nie jade nie wchodzi mi na obroty,dopiero po chwili i to z bolem i strzalami,kichaniem i cos ja muli. :cry2: szrotvagenami mnie kosza. :mrgreen: :arrow: :cry2: :cry2: :mad2:. m50b20 '93.
  13. sprawdz poziom plynu i odpowietrz :search:
  14. mozesz jechac ale uwazam,ze jak bedzie tak jak pisalem to nie ma sensu diagnostyka.nawet jak tak nie bedzie to i tak wez go oddaj,to dadza ci drugi.wtedy sie okaze czy diagnostyka potrzebna.ewidentnie co z nim nie tak.
  15. nowy moim zdaniem ma zwarcie na ktorejs celi.podczas ladowania odkrec kurki i popatrz czy we wszystkich jednakowo "bulgocze",porownaj ruch elektrolitu.wystarczy ze w jednej bedzie mniejszy badz wogole go nie bedzie i juz po aku.wtedy pod reke go i na gwarancje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.