Skocz do zawartości

330cd na co zwrocic uwagę przy kupnie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. To moj pierwszy i zapewne nie ostatni post na tym forum i od razu udaję się do was jako fachowców o poradę.

Ostatnio sprzedalem swoje auto (ibize 1,9tdi sport 2000r) i nadszedł czas przesiąść się do właściwej marki :).

Spędzam więc sporo czasu na allegro przeglądając różne marki głównie audi, merce i bmw i muszę stwierdzić ze nie ma jak beema :wink: Po godzinach spędzonych na forum,allegro itd itp ostatecznie wybór padl na model E46 330d coupe tak 2002-2004 rok koniecznie czarny . I teraz moje najważniejsze pytania:

1. Jakie są plusy i minusy tego modelu? co się często psuje, jakie są słabe punkty/części/mankamenty/ itd.Pytam żebym zwrócił uwagę podczas kupna więc najbardziej interesują mnie minusy nawet te najbardziej błahe i głupawe choć o plusach też chętnei posłucham ;). Nie miałem wczesniej zadnego bmw takze jestem troche zielony w temacie.

2. kupować w Polsce czy jechać do Niemiec w końcu matki tego auta więc powinienem mieć relatywnie większy wybór. Może polecicie jakieś miejsce?

3.Czy kupować teraz czy zaczekać aż przeskoczy rok. Czy cena w momencie zmiany roku spadnie jakoś znacząco jesli powiedzmy auto teraz kosztuje 55 tys i rok produkcj to 2004?

4. Jeśli komuś przyjdą do głowy jakieś inne wskazówki, porady, uwagi dot. tego modelu, chętnie poczytam.

Z gory dzieki za wszelakie porady.

DOP
Opublikowano
Witam serdecznie. To moj pierwszy i zapewne nie ostatni post na tym forum i od razu udaję się do was jako fachowców o poradę.

Ostatnio sprzedalem swoje auto (ibize 1,9tdi sport 2000r) i nadszedł czas przesiąść się do właściwej marki :).