Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Koleżanki i koledzy od jakiegoś czasu pałęta mi się po głowie pomysł zaturbienia mojej V12. Naoglądałem się filmów na YouTubie i jeszcze bardziej mnie to nakręciło.

Tu pojawia się moje pytanie na temat tego pomysłu:

jak uważacie czy jest sens robić turbo czy będzie to tylko ''pretekst '' do topienia kasy.

Przyznam szczerze że już trochę kucy brakuje mi pod nogą - z przyzwyczajenia do tych 300- a na razie nie mam zamiaru kupować nic nowszego mocniejszego.

Czekam na wszelkie sugestie i rady.

Pozdrawiam Kanap

Opublikowano

Witam.

Powiedzmy tak , jeśli ktoś zagwarantuje mi że będzie to działać tak jak ma działać a nie non stop będę stał na kanale to jestem w stanie wydać dużo , oczywiście w granicach rozsądku , ale jednocześnie chciałbym dodać że nie chciał bym za bardzo ingerować w sam silnik, o ile jest to możliwe.Na temat dokładnych kosztów nie chcę się wypowiadać bo nie mam takowego rozeznania. Powiedzmy że ceny części są mi znajome i przystępne ale jeszcze ktoś musi to poskładać do kupy. Coś tak czuję że kolega Roswell albo bawi się w takie rzeczy albo ma taką betę.

Pozdrawiam Kanap

Opublikowano

Po pierwsze bym sobie odpuścił, poszukaj przez Gógiel Dinan- to amerykański tunner, który już nie do jednego V12 wsadził turbo, poza tym będzie to dedykowany zestaw. Tu na przykładzie 850tki. http://www.cardomain.com/ride/489001

http://www.dinancars.com/store/home.php?cat=446

Z tego co sprawdziłem na stronie dinana to nie ma już w ofercie zestawu Twin turbo dla m70, sam się za czymś takim rozglądałem, ale na razie mi przeszło. Poza tym nie wiem kto by Ci to wszystko ładnie poskładał. Koszty myślę, że bez 30-50k się nie obędzie w zależności od przeprowadzanych zmian. Poza tym skrzynka się zmieli w moment właśnie przez dodatkowy moment. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Może sprowadź sobie 750 dinan, taniej wyjdzie (za 20k $ można szukać takiej, kiedyś widziałem ogłoszenie na taką kwotę). Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Dzięki panowie.

O skrzyni myślałem i doszedłem do wniosku że jeśliby doładowanie zaczynało się gdzieś od około 2500 - 2800 obrotów to skrzynia powinna to wytrzymać . O tak wysokiej poprzeczce dla turbo myślałem dlatego bo nie miało się ono załączać podczas ''normalnej'' jazdy a wiadome jest że do tej wartości obrotów jazda jest w miarę normalna.

Pozdrawiam i dzięki za wszelkie sugestie i porady Kanap.

 

P.S.

nie zniechęciliście mnie

Opublikowano

jeśli chcesz bawić się w biturbo to zajrzyj na www.streetracing.pl tam są magicy od takich rzeczy.....

samego silnika nie trzeba specjalnie ruszać ze względu na batrdzo mocny dół silnika , ale bez generalnego remontu się nie obejdzie.....

co do skrzyni .. skrzynia na pewno nie wytrzyma , ale ta z Alpiny b12 tak , wiem że przerabiają skrzynie 4hp24 na podzespołach Porsche bądź Ferrari , nie chcę skłamać....

ogólnie dużo roboty przy tym nie ma , prócz upchnięcia tego wszystkiego pod maską i odpowiedniego wystrojenia.....

ale koszty będą spore wtryski , dwa intercoolery , dwa turbo , dwa kolektory pod turbo , wskaźniki 2x , dwa kompy ....

i jeszcze jedna sprawa te silniki mają problemy z chłodzeniem przy zerowych modyfikacjach a przy biturbo można sobie wyobrazić.....

a w sumie rzeczy moc po biturbo w granicach 450 kM - nie ma szału w stosunku do wyłożonej kasy!!!!!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Hmmm nie lepiej w tych pieniądzach zakupić ( sprzedać E-32 dołożyć kasę na uturbianie ) izakuić E-38 w specyfikacji Alpina B12 z motorem 5,7 lub 6,0 tam masz wszystko łącznie ze skrzynią zawiechą przygotowane do tej mocy jaką tu osiągniesz turbem

 

A w E-32 największym problemem będzie właśnie schłodzenie tego silnik dwie rozgrzane turbiny pod masjka gdzie i tak jest mało miejsca i seryjne silniki M70 lubią się przegrzewać a biturbo to będzie ból :)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Noooooooo

Teraz to gwóźdź do trumny żeście wbili.

Ale przecież po to są koledzy żeby całą prawdę w oczy rzucić.

na ziemię zostałem sprowadzony ale i tak nie sprzedam mojej drugiej żony :twisted2:

 

Pozdrawiam Kanap

 

 

niestety - taka jest prawda ...

 

 

silnik z przebiegiem 300 tys chodzi bo musi - ale jak mu bi-turbo dopompuje to raczej mu się odechce ... a skrzynia - jak dożyła 300 tyś to pewnie ledwo zipie - jak dostanie zamiast 300 koni 400 to dlugo sie nie nacieszysz ...

 

daj staruszce żyć spokojnie i ciesz sie jazdą :cool2:

Opublikowano

Xsilver masz absolutną rację.

Sprzedać nie sprzedam bo pieniądze już żadne, bo szkoda , bo przywiązałem się , bo gdyby ona potrafiła mówić , niech emerytury dożyje moja bestia spokojnej a moje wnuki niech nacieszą oko jakie kiedyś auta się robiło.

Pozdrawiam Kanap.

 

P.S.

Xsilver musimy się kiedyś spotkać na '' kawie'' bo daleko do siebie nie mamy.

Opublikowano

Ja mam 2 pytania-nie na temat-za co przepraszam,ale jestem ciekawy...

 

silnik z przebiegiem 300 tys chodzi bo musi

W takim razie-co powiesz o silniku z przebiegiem 600tys? (bez remontu)

skrzynia - jak dożyła 300 tyś to pewnie ledwo zipie

Co powiesz o skrzyni z przebiegiem 600tys? (bez remontu)

 

 

Mówie tu o swojej E32...

Zaznaczam że oba podezspoły były sprawne.Skrzynia nie szarpała,silnik nie brał oleju itd.

 

 

Jak się dba to silnik (skrzynia też) bez problemu przejedzie nawet jeszcze większy dystans.

 

daj staruszce żyć spokojnie i ciesz sie jazdą :cool2:

Z tym sie apropo uturbiania zgodzę.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

No tu troche racji nie miał kolega xsilver bo M70 prawidłowo serwioswane zaczyna żyć powyżej tych 300 tysięcy a milion to nie problem obstawiam bez kapitalki :)

 

Ale E-32 w połączeniu z M70 to ciężka rzecz w uturbianiu :(

 

A może jednak Alipnka jakaś??

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

sam mialem 750 ktora miala zrobione prawie 500tys - i silnik pracował wyśmieniie i skrzynia takze...

 

 

to ze m70 przejezdza 500 tys i wiecej ( przy prawidlowym uzywaniu ) to oczywista sprawa - ale co innego gdy silnik z 5 litrow ma 300 koni i sobie pyka a co innego jak wpadnie mu nagle pod maske bi-turbo ...

 

a skrzynia - jezeli byla uzywana prawidlowo i serwisowana to nie ma z nia problemow - ale co innego jak byla jezdzona w polskich warunkacj i nie miala zmienianego oleju - a kto ma pewnosc jak skrzynia wczesniej byla uzytkowana ?

 

zobaczcie jaki moment obrotowy moze przenosic ta skrzynia ... i teraz dodajcie do tego spory przebieg i moment obrotowy podniesiony o 1/3 - nie ma szans zeby wytrzymala ...

 

 

takie jest moje zdanie - jak ktos chce to moze wsadzic nawet do 750 ktora ma 500 tys biturbo i miec nadzieje na to ze mozna tym na codzien jezdzic ...

Opublikowano
sam mialem 750 ktora miala zrobione prawie 500tys - i silnik pracował wyśmieniie i skrzynia takze...

 

mialem taką sztuke z podobnym przebiegiem i moje spostrzezenia są podobne, generalnie e32 jest trudne do zabicia, moje 5.0 np. odpalilo bez wiekszych problemow po 6 miesiącach stania w krzakach, wodzie, wilgoci... itp. itd.

 

to ze m70 przejezdza 500 tys i wiecej ( przy prawidlowym uzywaniu ) to oczywista sprawa

 

mysle ze wiekszosc uzytkownikow e32 "swiadomych technicznie" potwierdzi ze to stwierdzenie jest prawdziwe dla calej palety silnikowej e32

 

zobaczcie jaki moment obrotowy moze przenosic ta skrzynia ... i teraz dodajcie do tego spory przebieg i moment obrotowy podniesiony o 1/3 - nie ma szans zeby wytrzymala ...

 

tak to wyglada w skrocie, temat tych skrzyn byl juz wywalkowany na wszystkie strony, generalnie wszystkie wnioski i przemyslenia sprowadzaja sie do tego ze skrzynie ktore zrobily te przyslowiowe 350 tys. nadaja sie do generalnej inspekcji i tyle

 

na yt.com jest chlopak z Estonii o nicku "750bit", ma e32 przerobiona w ten sposob, nie interesowalem sie tym jakos bardziej ale z tego co pamietam to ta 750tka osiagala czasy solidnych 12 sekund z doladowaniem 0,5bar, chlopak pisal ze robil juz skrzynie 5 razy - wiec to daje obraz tego co sie z tym dzieje, ale wyraznie zaznaczyc trzeba ze auto "robi" w zasadzie tylko na lotniksu

 

750 bi turbo to sztuka dla sztuki, za te same pieniadze mozna sobie kupic gotowe auto ktore moze robic lepsze czasy wiec to po postu bez sensu

e32 traktowac w ten sposob mozna tylko do zabawy ale pewne jest ze nie przedluzy mu to zywotu

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.