Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nim wymienisz silniczek proponuje sprawdzic z innego auta , no chyba ze juz to zrobiles i jestes pewien na 100%.BO czesto mechanicy diagnozuja jakas usterke silniczkiem krokowym...
Kocham moja Czarnulkę
Opublikowano

2.Jak sprawdzić samemu lub przy mechaniku czy faktycznie silniczek krokowy stuka?

 

Najtaniej i najlepiej pożyczająć sprawny "silniczek" od kogoś.

Rozumiem, że chcesz go wymieniać bo falują ci obroty???

Odłącz go i sprawdź co się wtedy dzieje z autem.

U mnie było tak, że jak odłączyłem podczas pracy silnika - to obroty biegu jałowego stabilizowały się na około 1100.

Jak odłaczyłem na zgaszonym motorze - i następnie odpaliłem to obroty biegu jałowego skakały pomiędzy poniżej 500a 1500.

 

Pzdr,

Opublikowano

Kolego pochodź po sklepach na początku i popytaj bo rozbieżności są spore :D Ja do M44 szukałem i z tego co pamiętam to na np. focie kosztował prawie 800zł a w sklepie zamówiła mi bosch za jakieś 580

Co do zamienników-ja takiego wyboru nie miałem bo był tylko bosch i to już o zmienionych, zastąpionych numerach katalogowych. Z tego co parę osób pisało na forum to te zamienniki tańsze dość szybko umierają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.