Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. mam taki problem z silnikiem 2.5 TDS. otoz nie chce odpalic, odpali tylko przy pomocy auto startu i nie trzyma wolnych obrotow i odrazu gasnie. moze ktos wie jak to zrobic?? pozdrawiam i dziekuje :)

gdy pedzisz 270km/h to co widzisz przed soba to juz historia

Moja Kochanka - BMW 316

Opublikowano

kolego jak jest naprawdę zimny silnik to może gasnąć, ale po paru próbach musi chodzić płynnie

 

tak jak napisał kolega wcześniej dzieje się to od tak czy wcześniej

 

jeżeli nie odpala na ZIMNYM to:

 

sprawdź świece żarowe,

 

zapowietrzony układ paliwowy,

 

niekiedy może słaby akumulator,

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
wiec tak - to jest "nowy" silnik poniewaz stary rozwalil koles ktory jezdzil tym autem wczesniej. problemy sa od poczatku. wszystko jest podlaczone. dalem pompe paliwowa do naprawy i okazalo sie ze jest zasyfiona.

gdy pedzisz 270km/h to co widzisz przed soba to juz historia

Moja Kochanka - BMW 316

Opublikowano
wiec tak - to jest "nowy" silnik poniewaz stary rozwalil koles ktory jezdzil tym autem wczesniej. problemy sa od poczatku. wszystko jest podlaczone. dalem pompe paliwowa do naprawy i okazalo sie ze jest zasyfiona.

 

trochę bagna robisz z TDS , Nowy Silnik a stara pompa ???, może po prostu inaczej typu, auto po swapie nie odpala i nie trzyma obrotów, może zasyfiona pompa była przyczyna zgonu poprzedniego silnika ?? , wszystko jest podłączone tak jak powinno byc ? , za jakiego rocznika jest twoje Auto i z jakiego dawcy pochodzi silnik , takie informacje sa bardzo istotne gryz są niewielkie różnice tds to nie tds

Opublikowano
masz kolego żle ustawioną pompe wtryskową pod warunkiem że rozrząd jest nie poprzestawiany. jeżeli pompa była rozbierana to na bank nie masz ustawionego sterownika bo to sie robi na odpalonym silniku po uprzednim ustawieniu kąta wyprzedzenia zapłonu a do tej operacji potrzebne jest troche sprzętu i pojęcia (oczywiście nie ubliżając nikomu).
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
tak jak napisal kolega wyzej nie byla pompa ustawiona. silnik chodzil dobrze ale teraz znow jest u mechanika bo zawor wypadl i tlok zostal zmielony. no nic walcze dalej z tym. dobrze ze drugie autko jest zeby jezdzic. pozdrawiam i wesolych swiat zycze :)

gdy pedzisz 270km/h to co widzisz przed soba to juz historia

Moja Kochanka - BMW 316

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.