Skocz do zawartości

telepanie bicie drganie kierownicy przy hamowaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam problem z ktorym niemoge sobie poradzic, ciagle ma problem z biciem przy hamowaniu, wywalalo mi ciagle tarcze lewą, poprostu krzywilo, wkoncu kupilem nowe zalozylem znowu to samo, doslownie przjecham 10km i postanowilem ze zmienie lewą piaste tam gdzie mi uszkadzalo tarcze, prostym rozumowaniem ze jak na nowych tarczach pojawia sie bicie to piasta, zakladam nową piaste i dalej to samo!!!! nowe elementy/tarcze i juz od pierwszego metra bije, ma jeszcze jedną nadziej bo wyszlo ze troszke koncowka wachacza tego prostego jest wybita ale raczej niemoze to byc wina tego bicia!!!! prosze panowie o pomoc bo juz naprawde niewiem ci zrobic :cry2:
www.auto-optima.pl
Opublikowano

przerobione przeze mnie na szczęście bez wymieniania tarcz

to była wymiana wachaczy górnych tych wygiętych oba kompletne wyminione bicia ni ma.

Jak zdemontujesz to na pewno wyczujesz luz na sworzniu Dodam tylko że waliło przy hamowaniu i to równo aż wyrywało z rąk kierownicę

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
wachacze gore sa bez dobre, tuleje wymienialem latem, koncowki wachaczt tez sztywne, jeden prosty (ten tylni) ma lekki luz na koncowce przy piascie
www.auto-optima.pl
Opublikowano
wycięgales te wahacze i sprawdzałeś sworznie na pewno czy sprawdzałeś na samochodzie? może warto wymienić ten prosty jak ma luz ale on raczej na bicie nie powinien miec wpływu chociaż kto wie??

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
mój kumpel miał podobnie w 530d. Sprawdź czy masz doloty chłodzącego powietrza do tarcz. Szczególnie po mocniejszej stłuczce zapominają o tym szczególe a bez niego tarcze bardzo mocno się przegrzewają (w 7mce chyba nawet bardziej z uwagi na dużą masę) po czym po szybkim schłodzeniu (np. kałuża) wyginają się i zaczynają na nowo bić...
Opublikowano
mój kumpel miał podobnie w 530d. Sprawdź czy masz doloty chłodzącego powietrza do tarcz. Szczególnie po mocniejszej stłuczce zapominają o tym szczególe a bez niego tarcze bardzo mocno się przegrzewają (w 7mce chyba nawet bardziej z uwagi na dużą masę) po czym po szybkim schłodzeniu (np. kałuża) wyginają się i zaczynają na nowo bić...
a tam stłuczce, była już o tym dyskusja. Niektóre taki dolot mają inne nie(szczególnie mniejsze wersje silnikowe)
Opublikowano (edytowane)
U mnie jest tak samo też bije przy lekkim nacisnięciu pedału hamulca, mocniej nacisne to drgań nie ma, na tarczach mam przejechane ok 20 tys km, wloty chłodzenia tarcz są całe, zauważyłem jak zakręce tarczą to w jednym miejcu mocniej przycierają klocki (tak jak by była lekko krzywa?) mam tak po obu stronach. Jest to możliwe że tarcze są krzywe, jak tak to od czego się krzywią?? Edytowane przez bajtek_5
Opublikowano

Ten problem jeszcze przerabiam ale już wiem co i jak, miałem bicie przy hamowaniu okazało się że wahacze do wymiany a luz był tak mały że tylko wprawny mechanik to zauważył.

Wymieniłem wszystkie cztery i bicie ustało przy hamowaniu ale bije lekko kierą po przekroczeniu setki i tu końcówki drążków wybite :mad2:

Opublikowano

też miałem bicie przy jeździe powyżej 100 sie zaczynało miałem już wymieniać drążek kierowniczy bo końcówki są świeże ale zmieniłem koła na zimowki i cudem jakimś bicie ustało cud?? chyba nie

 

Kolega na zbieżności po wymianie wahacza był??

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.