Skocz do zawartości

Zmiana z polsentyka na full - rady


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przepraszam na wstepie ze pisze na temat, ktory juz byl wielokrotnie ale szukajka mnie zawodzi chyba przez to ze nie mam polskich liter. W kazdym razi mam takie pytanie. Silnik 1.8 M43 przejechane 105 tys (naprawde) obecnie zalany Castrolem Magnatec 10 W 40. Jak zmienialem to tyle wiedzialem ze wczesniej byl polsentetyk ale nie wiedzialem jaki. Nie mam zadnych wyciekow i wszystko suche na zewnatrz. Czy teraz moge zmienic na pelny syntetyk bez zadnego ryzyka? Chcialbym sie upewnic ze nie narobie sobie klopotow, bo legeng o zmianach rodzaju oleju juz slyszalem mnostwo. Z gory dziekuje za wskzowki.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano

Wlasnie zobaczylem co napisalem :shock:

Wszystkich przepraszam za te dziwne pol.... chodzilo oczywiscie o polsyntetyk! O jeny jak ten temat wyglada :shock:

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Witam

Przepraszam na wstepie ze pisze na temat, ktory juz byl wielokrotnie ale szukajka mnie zawodzi

 

Wpisz "olej" w wyszukiwarce i poczytaj wszytskie posty na temat oleju. Czasami ktoś wypowiadał się na temat o którym piszesz we wątku pt:"Zmiana z minerała na syntetyk". Powinienieś sam dojśc do wniosku czy ta zmiana jest potrzebna/konieczna.

Ogólnie to ja jestem na :NIE

 

pozdrowienia

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano

Przy tym przebiegu auto powinno jeździć na syntetyku ale skąd wiesz że to jest realne 105 tyś?? Z którego roku autko? Jeśli faktycznie tyle jest nic się nie powinno stać po wlaniu syntetyka-ale ja bym nie kombinował i dalej zalewał dobrym półsyntetykiem-jakieś ryzyko zawsze jest przy takiej zmianie.

 

A co tematu-całkiem bajka on wygląda :)

Opublikowano
Przy tym przebiegu auto powinno jez´dzic´ na syntetyku ale ska˛d wiesz z˙e to jest realne 105 tys´?? Z którego roku autko? Jes´li faktycznie tyle jest nic sie˛ nie powinno stac´ po wlaniu syntetyka-ale ja bym nie kombinowa? i dalej zalewa? dobrym pó?syntetykiem-jakies´ ryzyko zawsze jest przy takiej zmianie.

 

A co tematu-ca?kiem bajka on wygla˛da :)

 

Dzieki za wszelkie porady, zostane przy tym Magnatecu i i nie bede szukal dziury w calym. Co do przebiegu to jest autentyczny. Auto z 98 roku i cale swoje zycie jezdzi po wyspie, ktora ma okolo 35km wzdluz i w najszerszym miejscu 20km. :wink: Zdarzaja sie takie rodzynki. Ostatnio jechalem 735i z 97 roku i przebiegiem 88tys :roll:

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Przy tym przebiegu auto powinno jez´dzic´ na syntetyku ale ska˛d wiesz z˙e to jest realne 105 tys´?? Z którego roku autko? Jes´li faktycznie tyle jest nic sie˛ nie powinno stac´ po wlaniu syntetyka-ale ja bym nie kombinowa? i dalej zalewa? dobrym pó?syntetykiem-jakies´ ryzyko zawsze jest przy takiej zmianie.

 

A co tematu-ca?kiem bajka on wygla˛da :)

 

Dzieki za wszelkie porady, zostane przy tym Magnatecu i i nie bede szukal dziury w calym. Co do przebiegu to jest autentyczny. Auto z 98 roku i cale swoje zycie jezdzi po wyspie, ktora ma okolo 35km wzdluz i w najszerszym miejscu 20km. :wink: Zdarzaja sie takie rodzynki. Ostatnio jechalem 735i z 97 roku i przebiegiem 88tys :roll:

 

Hahahahaha ciekawa wysepka :P :P :P

Opublikowano
Witam

Przepraszam na wstepie ze pisze na temat, ktory juz byl wielokrotnie ale szukajka mnie zawodzi chyba przez to ze nie mam polskich liter. W kazdym razi mam takie pytanie. Silnik 1.8 M43 przejechane 105 tys (naprawde) obecnie zalany Castrolem Magnatec 10 W 40. Jak zmienialem to tyle wiedzialem ze wczesniej byl polsentetyk ale nie wiedzialem jaki. Nie mam zadnych wyciekow i wszystko suche na zewnatrz. Czy teraz moge zmienic na pelny syntetyk bez zadnego ryzyka? Chcialbym sie upewnic ze nie narobie sobie klopotow, bo legeng o zmianach rodzaju oleju juz slyszalem mnostwo. Z gory dziekuje za wskzowki.

 

Ja zmieniałem w swojej byłej E36 328i z półsyntetyka na full przy przebiegu 200 tys, przedtem jednak płukanie preparatem liqui molly. Nie było żadnych problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.