Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś z Was wymieniał samodzielnie wtryskiwacze w silniku 2.5d lub 3.0d ?Czy jest to do wykonania w garażu>Czy jest konieczne kodowanie wtrysku do silnika?

Proszę o podpowiedzi. :modlitwa:

Opublikowano
Czy ktoś z Was wymieniał samodzielnie wtryskiwacze w silniku 2.5d lub 3.0d ?Czy jest to do wykonania w garażu>Czy jest konieczne kodowanie wtrysku do silnika?

Proszę o podpowiedzi. :modlitwa:

moja propozycja jest taka abyś zlecił to fachowcom (a dlaczego) ponieważ wtryski mogą być zapieczone trzeba je dokręcać z odpowiednia siłą i oczywiście umieć odpowietrzyć cały układ . :D podałem ci kilka powodów ze nie warto oszczędzać kilka setek a później łapać sie za głowę i pytać "" co ja narobiłem"" decyzja należy do ciebie :cool2:

Opublikowano
Wtryski są wciskane i często tak zapieczone, że prędzej silnk wyciągniesz niż wtrysk z głowicy.
Opublikowano

Ale z Was koledzy..... :cry:

Zadałem to samo pytanie w dziale BMW 5 i tam potrafią poradzić inaczej niż tylko wysyłanie do warsztatu opowiadanie zasłyszanych legend i zabobonów.

Opublikowano
Ale z Was koledzy..... :cry:

Zadałem to samo pytanie w dziale BMW 5 i tam potrafią poradzić inaczej niż tylko wysyłanie do warsztatu opowiadanie zasłyszanych legend i zabobonów.

po prostu chciałeś usłyszeć "wymieniaj sam!" i usłyszałeś.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Ale z Was koledzy..... :cry:

Zadałem to samo pytanie w dziale BMW 5 i tam potrafią poradzić inaczej niż tylko wysyłanie do warsztatu opowiadanie zasłyszanych legend i zabobonów.

po prostu chciałeś usłyszeć "wymieniaj sam!" i usłyszałeś.

 

Po prostu chciałem usłyszeć czy jest to prosta czynność czy zbyd zaawansowana.Okazuje się że to banał...

Opublikowano
Czy jest konieczne kodowanie wtrysku do silnika?

 

Przy wymianie pompy bądz wiecej niz 2 wtryskiwaczy robi sie "Pump Program Map" w sekcji diagnistyki / kalibracji DDE

Xdrive

Koder

Opublikowano
Czy jest konieczne kodowanie wtrysku do silnika?

 

Przy wymianie pompy bądz wiecej niz 2 wtryskiwaczy robi sie "Pump Program Map" w sekcji diagnistyki / kalibracji DDE

Może wiesz - da radę sprawdzić stan wtryskiwaczy na "kompie"?

Jeżeli tak, na którym "kompie"? (bo pewnie nie musi być ASO czy Bosch Service... (?) )

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Czy jest konieczne kodowanie wtrysku do silnika?

 

Przy wymianie pompy bądz wiecej niz 2 wtryskiwaczy robi sie "Pump Program Map" w sekcji diagnistyki / kalibracji DDE

Może wiesz - da radę sprawdzić stan wtryskiwaczy na "kompie"?

Jeżeli tak, na którym "kompie"? (bo pewnie nie musi być ASO czy Bosch Service... (?) )

 

Da radę.Mi sprawdzał podłączając za 50 zł.Z tego co mówił to widać czy wtrysk leje czy też jest przypchany.Mam ponoć dobre wtryski tylko jeden podaje mniejszą dawkę paliwa.

Opublikowano

Witam,

czyli i tak masz padnięty wtrysk a dokłądniej padniętą cewkę i może się wieszać. Wtrsyk do wymiany/regeneracji ale na to samo wychodzi cenowo.

Opublikowano
Może wiesz - da radę sprawdzić stan wtryskiwaczy na "kompie"?

Jeżeli tak, na którym "kompie"? (bo pewnie nie musi być ASO czy Bosch Service... (?)

 

Da rade przeprowadzic Automatyczny Test pompy wtryskowej, w zakladce Diagnostyka/DDE/Sevice/Callibration na GT1

Xdrive

Koder

Opublikowano

w jednym z postów poruszałem tamat utraty mocy na dolnych obrotach. walka trwa już pół roku. wymieniłem już wszystko poza wtryskami...

i tu przykra niespodzianka. z realOEM.COM ( http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC51&mospid=47751&btnr=13_0985&hg=13&fg=15 ) wynika jakie numery powinny mieć wtryski, trudno jednak znaleźć używki o takich numerach, "fachowcy" mówią że muszą być te same numery, drudzy że to nie takie istotne. znalazłem motor 3d z przebiegiem 36tyś "fachowiec mówił że będą hulać w moim 2,5d. KUPIŁEM (2400ZŁ) WYMIENIŁEM I ZAADOPTOWAŁEM NA KOMPIE W SERWISIE I L I P A. Wprawdzie spalanie znacznie spadło, silnik wyciszył się ale auto nadal nie jeździ. :evil: brakuje mi już koncepcji. co robić????

Co dziwniejsze wyjęte stare wtryski były każdy o innym numerze, żaden nie miał tego z katalogu. tak i zakupione mają takie same numery ale też całkiem inne od pozostałych. pomocy !!!!!

Co do wymiany to proste jak drut, po 220 tyś przebiegu bez problemu wysunąłem wszystkie wtryski. należy tylko pamiętać rozbierając co i jak...zdjąć mosiężne podkładki i dosłownie liznąć na drobnym papierze i założyć ponownie, ewentualnie wymienić gumowe oringi, zwrócić uwagę po skręceniu czy wszystkie ułożyły się w gniazdach, można wziąć zwykłą linijkę i położyć na przelewy, wiadomo-wszystkie muszą być równo.ja nie odpowietrzałem układu, skręciłem i praktycznie silnik może raz się obrócił i zaskoczył. to tyle co do wymiany. całość operacji z dobrym kmpl. kluczy to dwie trzy godziny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.