Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam bardzo mi sie spodobalo to autko i mam kilka pytan jestem poczatkujacym kierowco "swiezo upieczonym" heh , i czy to auto bedzie dla mnie odpowiednie ? Strasznie mi sie podobaja duze auta luksusowe a bez watpienia e39 takie sa czy warto kupic rocznik 1998 ? Ile kosztowac bedzie ubezpieczenie takiego auta o motorze 2,5 tdskupiony w kraju ? Czy jest tanie w eksploatacji oraz jak tam z usterkami ? Stac mnie na rocznik 98 - 99 ..

 

Pozdrawiam :D

Przeczytaj regulamin!!!! Prznoszę do serii 5!

Opublikowano

Chyba nikt nie jest w stanie odpowiedzieć czy to auto odpowiednie dla ciebie, to już ty powinieneś wiedzieć??? A jeździłeś już autem z tylnim napędem?

Teraz kupić samochód to prawie każdego stać, ale czy będziesz w stanie go utrzymać!

BMW zawsze jest warto kupić pod warunkiem że jest dobrze utrzymane, a znaleźenie BMW w bardzo dobrym stanie graniczy z cudem! Jak znajdziesz odpowiedni model kup go z osobą która zna się na marce i ogólnie samochodach, wiem to z doswiadczenia :mad2: jeśli chodzi o ubezpieczenie to idź do ubezpieczalni i się dowiedz, ale w twoim przypadku brał bym na kogoś z rodziny na zniżki bo tania sprawa to nie jest. Jeśli chodzi o diesla to ci nie pomogę jestem zwolennikiem benzynowych motorów.

powodzenia

Opublikowano
TDS e-39 mają na pewno duże przebiegi. To naturalne, tylko teraz musisz szukać udokumentowanej przeszłości a będzie dobrze. Słabą stroną jest pompa wtryskowa (droga w naprawie - wpisz w "szukaj" tą frazę i się dowiesz co w niej siada i jakie są objawy już uszkodzonej)
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Dlaczego akurat TDS ? liczysz na oszczędność? Ja mam TDS tyle że E-34,tak jak kolega wyżej pisał pompa wtryskowa to nie mały wydatek,a siadają Ja swoją wymieniłem na nową przy przebiegu 235000,bo regeneracje są nic nie warte,drugą sprawą jest turbina,która też może siąść i kolejny wydatek,a po za tym reszta ok,to są najważniejsze rzeczy na które powinieneś zwrócić uwagę,a najlepiej to benzynka miałem E-36 2.5 i powiem Ci że w przeciągu 2 lat wydałem na nią tyle co przy jednej dobrej wizycje TDS :) I pamiętaj,że BMW to ( Będziesz Miał Wydatki :lol: ) :cool2:
Opublikowano
W tds-ach padają pompy i głowice- niestety. Pamiętaj że ktoś kto kupował diesla raczej robił to z myślą o dużych przebiegach. Większość z tych aut ma sporo powyżej 250-300tyś km. Jeśli chodzi o oszczędność paliwa to na nią nie licz- miasto 10-12, trasa 7-10. Pamiętaj też że remonty i naprawy diesla są bardzo drogą sprawą. Zakup to tylko wstęp- odpowiedz sobie na pytanie czy naprawdę cię stać na utrzymanie takiego auta. Miałem diesla, przesiadłem się na benzynę i uważam że to najlepszy wybór. Może pali trochę więcej, ale nie mam z autem problemów. Oczywiście jeśli nie kombinujesz z lpg i innymi wynalazkami. Wybór należy do ciebie.

Żółw się rusza...

Nie sprzedam mojego is-a (a na pewno nie tanio) :D

Fotki http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=96849

Opublikowano

Zaryzykuję stwierdzenie i powiem że benzyna (bez gazu) 523i (2.5L 170 kucy) , szacunek kosztów:

 

paliwo/naprawy eksploatacyjne/awarie - wygrywa z tds'em

 

kultura pracy tej jednostki , cisza w środku, zapach benzyny przy tankowaniu (sorry ale to też ważne :mrgreen:) tds w trasie da ci przyjemność w mieście już nie koniecznie.

 

Nie ma wątków o problemach silników w modelach 523i i 528i

 

TDS - ehhh można powiedzieć że sztandarowe bolączki TDSów zasługują na podwieszenie wątku :twisted2: tak bardzo są popularne

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
potraficie człowieka pocieszyć po takich wątkach kolega Remikalisz może dostać palpitacji,prawda jest taka że dzwięk silnika czy zapach paliwa to kwestia gustu,a awaryjność wynika ze sposobu eksploatacji poprzedników.Żeczywiście pompa wtryskowa niejest najmocniejszą stroną tego silnika,chociasz mnie jak na razie ten problem ominął a miałem tds-a z 400tys. przebiegu teraz mam prawie 250,jeżeli chodzi o turbinę to też wyłącznie kwestia wcz. eksploatacji,generalnie mówiąc ja jestem zadowolony z tds-ów tym silnikiem można nabić setki tyś. kilometrów oczywiście użytkując go jak na diesla przystało..pozdrawiam.
Opublikowano
zlego slowa nie powiem na TDS. chodzil idealnie, zero problemow z pompa, turbina itd... spalanie miasto ok 8l, trasa 6,5- 7,5 predkosc ok 140km/h ,zobaczymy jak beda sie sprawowac za pare lat 3.0d a koszty ewenyualnej naprawy to juz nie TDS :shock: pozdrawiam
Opublikowano
potraficie człowieka pocieszyć po takich wątkach kolega Remikalisz może dostać palpitacji,prawda jest taka że dzwięk silnika czy zapach paliwa to kwestia gustu...ciach

 

No gustu zapewne, ale zdaje mi się że kolega tds wziął pod uwagę ze względów ekonomiki a tds to nie słynne 1.9tdi i wymaga większych nakładów na paliwo i ewentualne naprawy prawda. Warto zastanowić się nad benzyną. W tdsie to loteria czy aby ktoś nie katował itd.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
no coz, ? 2.0 benzyna 13 litrow miasto, 9 litrow trasa. te same osiagi a spalanie o 2-3 litry wieksze, ale to rzecz gustu i upodoban .

 

Poleci pompa czy głowica i skończy się różnica 2 litrów na setkę.

 

Chodziło mi nie tylko o różnicę w spalaniu tylko całkowite (które zestawiłem wyżej) a to różnica. Z resztą zapach paliwa miał być czysto subiektywnym dorzuceniem różnicy ;)

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
no coz, ? 2.0 benzyna 13 litrow miasto, 9 litrow trasa. te same osiagi a spalanie o 2-3 litry wieksze, ale to rzecz gustu i upodoban .

 

Poleci pompa czy głowica i skończy się różnica 2 litrów na setkę.

 

Chodziło mi nie tylko o różnicę w spalaniu tylko całkowite (które zestawiłem wyżej) a to różnica. Z resztą zapach paliwa miał być czysto subiektywnym dorzuceniem różnicy ;)

 

no cóż... z przykrością potwierdzam

kiedyś byłem fanem tdsów, jednak z biegiem kilometrów mój entuzjazm jakby osłabł ....sam nie wiem czy kupie diesla, fakt benzyna niby więcej pali i nie ma takiej fajnej elastycznosci, ale jak padnie turbina czy pompa w dieslu to całe psudo-oszczędności idą w łeb....

Opublikowano
Jak chlopak kupi madrze, nie zwazajac na koszt zakupu to TDSem sobie dlugo pojezdzi ale jak kupi sobie niby okazje to moze go to drogo kosztowac... Niestety w Polsce bardzo malo jest TDSow w dobrym stanie nie wspominajac o idealnych bo tu takich niema. Pozdrawiam

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Witam apropos głowicy leci tak samo wdieslu ja w bęztnie :shock: jak będzisz pastwił się nad autem to muła zajezdzisz na śmierć tds to nie mka jak poszanujesz to i milion kilos ow zrobi bez większej awari ;;;; TDSjest de-best./////////'''\\
Opublikowano

miałem tdsa, kiedyś go broniłem tak jak co niektórzy koledzy wyżej, teraz wiem że już nigdy nawet na takiego nie spojrzę

a co do głowicy to w TDSie padają zdecydowanie częściej niż w jakimkolwiek innym silniku i wcale nie trzeba przegrzać tdsa

zresztą po co komu diesel który pali 12-13 litrów w mieście, 9 na trasie, a osiągów nie ma wcale, lepiej kupić 520i

  • Członkowie klubu
Opublikowano
miałem tdsa, kiedyś go broniłem tak jak co niektórzy koledzy wyżej, teraz wiem że już nigdy nawet na takiego nie spojrzę

a co do głowicy to w TDSie padają zdecydowanie częściej niż w jakimkolwiek innym silniku i wcale nie trzeba przegrzać tdsa

zresztą po co komu diesel który pali 12-13 litrów w mieście, 9 na trasie, a osiągów nie ma wcale, lepiej kupić 520i

 

Mogę powiedzieć to samo.

 

Nigdy więcej TDS-a :nienie: :nienie: :nienie:

Za dużo mnie kosztował, a jeszcze nie wszystko zrobione.

Głowica już wymieniona (pękła, a samochodu nigdy nie przegrzałem), teraz kolej na pompe i turbo.

 

W pompie nastawnik powoli odmawia posłuszeństwa.(zawsze leje paliwo na markowych stacjach)

Turbinę zawsze chłodzę i powoli rozgrzewam silnik.

 

Ciekawy jestem kiedy siądzie kolejna rzecz :duh:

 

Następna napewno będzie benzynka 3.0 :norty: dużo lepsze wrażenia z jazdy.

 

Pozdro

003.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.