Skocz do zawartości

Temperatura silnika 320d


jarek87

Rekomendowane odpowiedzi

Duży termostat w bloku silnika tak normalnie a mały przy zaworze EGR. Poszukaj na forum to nawet fotki znajdziesz.....

Dieslem zimą po 3 km zchodzi mi z niebieskiego polaz, z tym że nie wiem czy też masz podgrzewacz.... (nie wiem czy był seryjnie montowany)

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie do tego tematu...

 

chodzi o to ze do pracy mam krotki kawalek - 3 km i to bez zadnych swiatel itd - jade jakies 4-5 min a wiec auto niedogrzewa sie...

 

jednym z powodow jest tak krotki dystans ale swoje rowniez pewnie robia nerki - ilosc wpadajacego powietrza....

 

i tu moje pytanie czy jest cos takiego ( zeby zastawic te wloty od srodka) w karton jak w starym poldku bawic sie raczej nie bede bo to siara... ale czy jest moze cos dostepne w serwisie ?

 

z termostatami nie mam problemow bo jak jade w dluzsza trase to po paru km wskazowka norma....

 

szkoda mi silniczka :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie do tego tematu...

 

chodzi o to ze do pracy mam krotki kawalek - 3 km i to bez zadnych swiatel itd - jade jakies 4-5 min a wiec auto niedogrzewa sie...

 

jednym z powodow jest tak krotki dystans ale swoje rowniez pewnie robia nerki - ilosc wpadajacego powietrza....

 

i tu moje pytanie czy jest cos takiego ( zeby zastawic te wloty od srodka) w karton jak w starym poldku bawic sie raczej nie bede bo to siara... ale czy jest moze cos dostepne w serwisie ?

 

z termostatami nie mam problemow bo jak jade w dluzsza trase to po paru km wskazowka norma....

 

szkoda mi silniczka :(

 

 

Tak jest coś takiego, ja miałem to w swojej bemce włożone jak ją kupiłem. Jutro zrobię fotki i odczytam numer jak jest na nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdx sobie na realoem i zobacz chłodnice.

Ja mam taką skrzynkę plastikową, która jest nasuwana od góry i zasłania przestrzeń pomiędzy chłodnicą a silnikiem. Inaczej mówiąc nie przewiewa chłodnicy. Są to zaluzje sterowane podciśnieniem. Jak jest zimno sa zamknięte, jak się samochód nagrzeje, otwierają się.

PO 5 minutach jazdy raczej non top na zimnym jedziesz...

wersja 1

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=17_0147&hg=17&fg=05

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dołącze się jeśli można. Ja mam problem ze zbyt wysoką temperaturą silnika. Mam E30-tkę w diesel'u [bez turbiny] z 87 roku. Silnik się grzeje przy jeździe w mieście. Zastanawiam się czy to wina pompy, sprzęgła wiskotycznego, czy może czegoś innego. Czy jest ktoś kto może coś doradzić? Oczywiście oprócz 'Jedź do mechanika" :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie tej rolety nie widze , chyba to jakaś opcja była , równiez codziennie jeżdżę po 3-4km / bank,poczta/ i nigdzie więcej a to męczące w zimie zwłaszcza dla silnika

mike a od spodu zagladales?

bo ja moja widze tylko jak wejde pod auto :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie tej rolety nie widze , chyba to jakaś opcja była , równiez codziennie jeżdżę po 3-4km / bank,poczta/ i nigdzie więcej a to męczące w zimie zwłaszcza dla silnika

mike a od spodu zagladales?

bo ja moja widze tylko jak wejde pod auto :mrgreen:

 

Nie zagladałem ale powinno być ją widać przecież przez nerki jak zasłonięta a u mnie non stop tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przez nerki a powinno ją widać od strony silnika. Ta roleta plastikowa jest miedzy chłodnica a silnikiem. Najlepiej ja widać jak silnik jest zimny ale nie uruchomiony. Po starcie roleta automatycznie zamyka się.

Sprawdzę mimo że kiedyś jej szukałem i nic nie widziałem , czy to tak wygląda od strony silnika ?

http://www.allegro.pl/item461933425_zaluzja_roleta_bmw_3_e46_2_0_diesel_nowa.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dołącze się jeśli można. Ja mam problem ze zbyt wysoką temperaturą silnika. Mam E30-tkę w diesel'u [bez turbiny] z 87 roku. Silnik się grzeje przy jeździe w mieście. Zastanawiam się czy to wina pompy, sprzęgła wiskotycznego, czy może czegoś innego. Czy jest ktoś kto może coś doradzić? Oczywiście oprócz 'Jedź do mechanika" :)

Sprawdź poziom płynu chłodniczego czy nie za mało jest, problem może być w pompie (nie wymusza dobrze obiegu) lub śmigło się nie obraca wiskoza.

Może też być jedno i drugie. Jak auto zacznie się grzać zjedź i sprawdź czy wentylator wiruje, i czy chłodnica jest gorąca. Termostat też wchodzi w rachubę, to możesz sam sprawdzić.

Diagnoza INPA & DIS Garwolin i okolice kontakt PW

http://www.motostat.pl/user_images/21280/icon1.png

http://waldii.republika.pl/bmwdriver.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę mimo że kiedyś jej szukałem i nic nie widziałem , czy to tak wygląda od strony silnika ?

http://www.allegro.pl/item461933425_zaluzja_roleta_bmw_3_e46_2_0_diesel_nowa.html

Tak dokładnie tak :wink:

Diagnoza INPA & DIS Garwolin i okolice kontakt PW

http://www.motostat.pl/user_images/21280/icon1.png

http://waldii.republika.pl/bmwdriver.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.