Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, Panowie co myślicie o tym? prosze o opinie ludzi co wiedzą cos na ten temat ;) jestem ciekaw wogole czy taka impra ma sens...

 

http://moto.allegro.pl/item461528795_bmw_e36_e34_e39_sportowy_kolektor_m50_m52_barany.html

Opublikowano
pewnie daje tyle co jakiś magnetyzer, żeby czuć było jakąś różnice musiałbyś zalozyc filtr stozkowy, strumienice i coś tam jeszcze. Aha i ze 2 pasy a'la viper i jakieś płomienie na drzwiach
Opublikowano
pewnie daje tyle co jakiś magnetyzer, żeby czuć było jakąś różnice musiałbyś zalozyc filtr stozkowy, strumienice i coś tam jeszcze. Aha i ze 2 pasy a'la viper i jakieś płomienie na drzwiach

Tu się kolego mylisz co dają takie kolektory.

Ale kolektor kolektorowi nie równy i wykonanie danego elementu może być na tyle paskudne że zamiast pomóc to pogorszy. Np. średnice rur długość poszczególnych "par" itd. To musi być zrobione w sposób wiadomy a nie na oko i sprawdzony wynikiem na hamowni. Myślę że to warto ale naprawdę producentów z wyższych półek.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
tez jestem takiego zdania, ale chyba to z allegro mimo ze wyglada na przyzwoitą firme to pewnie elementy te pozostawiają wiele do zyczenia, po samej cenie chyba nie ma co za wiele wymagac... jestem za 540 :P
Opublikowano
Bzury piszą co po niektórzy, jak można porównywać sportowe barany do magnetyzera?? Taki wydech ma sens jedynie w przypadku kompleksowych modyfikacji silnika, a raczej wszystkiego co dookoła silnika, a mianowicie sportowy filtr powietrza, kompletny układ wydechowy z jakiejs kwasówki, "policzony" i profesjonalnie wykonany, ewentualnie ostre wałki itd. No i najwaniejsze nowe mapy pod tak przygotowany motor. I dopiero w tak przygotowanym aucie możemy mówić o przyroście mocy rzędu 15%.
Opublikowano
Bzury piszą co po niektórzy, jak można porównywać sportowe barany do magnetyzera?? Taki wydech ma sens jedynie w przypadku kompleksowych modyfikacji silnika, a raczej wszystkiego co dookoła silnika, a mianowicie sportowy filtr powietrza, kompletny układ wydechowy z jakiejs kwasówki, "policzony" i profesjonalnie wykonany, ewentualnie ostre wałki itd. No i najwaniejsze nowe mapy pod tak przygotowany motor. I dopiero w tak przygotowanym aucie możemy mówić o przyroście mocy rzędu 15%.

 

właśnie o to mi chodziło, ze sam kolektor zdziała tyle co przysłowiowy magnetyzer czyli nic

Opublikowano

Bez stożka też może być,wystarczy sportowy wkład filtra powietrza np KN.Do tego barany i kompletny wydech z kwasówki i przyrost mocy powinien sie pojawić.nie musi to byc wspomniane 15 % ale różnica na hamowni będzie zauważalna.nie trzeba od razu wkładać ostrych wałków,polerować kanałów i zmieniac mapy.mozna zacząc delikatniej.

swoją drogą co myślicie o tej ofercie?pierwszy raz słysze o tej firmie.testował to juz ktos?

Przyjemność nie jest prostą linią
Opublikowano
Bzury piszą co po niektórzy, jak można porównywać sportowe barany do magnetyzera?? Taki wydech ma sens jedynie w przypadku kompleksowych modyfikacji silnika, a raczej wszystkiego co dookoła silnika, a mianowicie sportowy filtr powietrza, kompletny układ wydechowy z jakiejs kwasówki, "policzony" i profesjonalnie wykonany, ewentualnie ostre wałki itd. No i najwaniejsze nowe mapy pod tak przygotowany motor. I dopiero w tak przygotowanym aucie możemy mówić o przyroście mocy rzędu 15%.

Święte słowa !!!

to że coś kosztuje 6 stówek to nie znaczy że polepszy osiągi

Opublikowano

o baranach było chyba milion razy na forum streetracing. i barany zapewniają przyrost mocy koniec kropka dlaczego??

bo jest to kolektor równoobjętościowy, równoodległościowy przez co prędkośc i wydatek odprowadzania spalin z każdego cylindra jest równa, łatwiejsza.

Nie trzeba wcale wydechu z kwasówki ani innych takich żeby zauważyć przyrosty. przy baranach. Niestety te barany są dość słabo wykonane i nie mają takiej trwałości jak barany z m3 e36 np. Ale ponoć spokojnie dają radę

Niektórzy twierdzą że lepiej kupić te niż od m3 bo od m3 trzeba przerabiać niestety.

Szkoda że m54 katy są zintegrowane w kolektorze bo barany dawno by już były

 

karolr za dużo tvn turbo chyba i słuchania tekstów Tedego.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
Mimo wszystko jakos te spaliny trzeba odprowadzic.więc barany a potem katalizator z oryginalnego wydechu to chyba nie jest dobre rozwiązanie.barany plus pełny przelotowy wydech dopiero mają sens jeżeli mówimy o przyroście mocy.
Przyjemność nie jest prostą linią
Opublikowano

zdecydowanie barany + przelot to by było coś fajnego ale i same barany potrafią poprawić osiągi.

Ale jak wiemy usunięcie kata może spowodować nieprzejście przeglądu, zwiększoną emisję spalin a rozmowa o usuwaniu kata może skutkować otrzymaniem ostrzeżenia od solarisa :D tak jak ja

 

LEpszym modem w twoim silniku bedzie zamontowanie kolektora dolotowego od m50 co z pewnością da efekt

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.