Skocz do zawartości

Pytania przed kupnem Z4


Gość roland

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

https://www.olx.pl/oferta/z4-3-0-i-manual-2004-r-96-tys-przebjegu-CID5-IDG592b.html#b5b20eac5e

Oglądałem z ciekawości dla znajomego. W historii jakieś 2 szkody. jedną widziałem pokazywał mi sprzedający, obtarcie przedniego błotnika i zderzaka, parkingówka. Druga na 3 - 7 tys. zł.

Auto, mimo, że z USA, naprawdę w dobrym stanie.

Z minusów:

- nieoryginalny akumulator

- brak trójkąta w bagażniku

- brak spinek w bagażniku

- do wymiany amortyzatory przód

- do wymiany tarcze tył

- do wymiany klocki tył

- do wymiany opony

- do wymiany uszczelka pokrywy zaworów, poci się tam

- wgniotka na błotniku strona pasażera tył

- brak spryskiwaczy reflektorów

- brak światła przeciwmgłowego

- do wyregulowania zawias drzwi kierowcy

- brak nalepek na „słupku B" na dole

- przerysowany był błotnik przód i zderzak przedni, natomiast znalazłem ślady odkręcania klapy bagażnika. Dodatkowo na nowo trzeba spasować zderzak przód, przednią lewą lampę, przedni lewy błotnik i klapę bagażnika.

Z plusów:

- kompet dokumentów

- komplet 2 pilotów głównych

- 1 klucz zapasowy

- lakier w bardzo dobrym stanie, mała rysa na drzwiach pasażera do spolerowania

- wnętrze bardzo zadbane, brak oznak jakiegokolwiek zużycia tzn. skóra dekory itp. bez zarzutu

- nowe oryginalne dywaniki OE BMW

- komplet narzędzi

- silnik pracuje tak jak powinien

- skrzynia bez zarzutu

Auto jakoś niedawno wystawione za 48 500, Dziś cena była za 44 500. Według mnie odda za 40 000.

Na koniec czy warto? Jak oddacie do znajomego ogarniętego blacharza co SIEDZI W BMW i zna szczeliny lub weźmie je z newtis to można mieć fajną BMW, nie ma się do czego mocniej czepić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

BMW E85 3.0i WBABT51030LR89094

https://www.olx.pl/oferta/bmw-z4-3-0i-roadster-cabrio-CID5-IDFZtqt.html#6fc47cf459

Znów dla znajomego. Przebieg około 200000 km.

Z minusów:

- przednia szyba zamiennik, w dodatku na rynek USA

- maska malowana, źle dobrany kolor

- pęknięty klosz 3. światła stop oraz brak uszczelki

- do wymiany wszystkie emblematy BMW na pojeździe

- źle spasowana klapa bagażnika względem osłony dachu

- otwieranie dachu nie działa

- nieoryginalny akumulator

- nieoryginalna antena

- zniszczona gałka zmiany biegów, kierownica, rączki i klamki dosyć mocno. Wnętrze bardzo zmęczone i detailing tu nie pomoże

- źle spasowany przedni zderzak

- ekran nawigacji sam nie powstaje, uszkodzony mechanizm pewnie zębatkowy

- pęknięte mocowanie ekranu nawigacji

- brak wygłuszenia drzwi kierowcy, przy zamykaniu dźwięk jak drzwi od stodoły

- tarcze i klocki do wymiany na zaraz

- silnik się poci od strony pompy ssącej

- opony do wymiany na już

- nieoryginalne felgi

- zdejmowane były przednie błotniki

- klapa bagażnika była demontowana

- dodatkowe dwie czy trzy ładowarki we wnętrzu mocowane na wkręty tak, że zniszczono elementy fabryczne plastikowe

Z plusów:

- bogate wyposażenie

- oryginalne lampy

- klimatyzacja sprawna

Nie odbyłem jazdy próbnej. Cena 37000 zł,a do oddania za 35000 zł. Na dzień dobry 10000 zł do włożenia jak nic, według mojej skromnej wiedzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Moderatorzy

1. Tu było opisywane wcześniej: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=324131

W 2018 r. sprzedawane za 36k zł. Warte może 25k zł.

- auto z USA

- brak spryskiwaczy na rynek EU

- brak tylnego przeciwmgłowego

- robiony przód

- kierownica wytarta w mak

- brak podkładki pod tab. rej.

- nieoryginalna apteczka

- nieoryginalna gaśnica, która powinna być pod fotelem kierowcy

2.

- auto z USA

- licznik włożony EU

- błędny VIN w ogłoszeniu

- zobacz na wydech z allegro

- nic nie widać, bo są 3 zdjęcia, na których i tak nic nie widać :mad2:

- dziwne dokładki progów i zderzaka

- cały poskładany fatalnie

- przód spasowany dramatycznie

- wymienione lampy na niehomologowane

- obszywana keirownica

- brak podkłądki pod tab. rej.

Tak samo warty max 25k zł kapeć z USA

3.

- auto z niemiec

- brak podkładki pod tab. rej.

Ogólnie jak masz blisko zobacz tylko 3.

W żadnym razie nawet nie jedź oglądać pierwszych dwóch szkoda by mi było czasu.

Jak chcesz to rzucę okiem dziś i coś ci podeślę jak wygląda rynek.

W okresie wiosennym jest najwięcej z4 na sprzedaż nawet do 100 sztuk wystawionych na otomoto. W zimę 1/3 tego.

Nie ma w Polsce często dobrych 3.0 są tylko ze stanów. Dobre Z3 z R6 trzyma wartość lub rośnie. Porównaj z SLK R170, które leci na łeb, a Z3 szybuje jak youngtimer.

To samo R171 za 35k zł a Z4 ciągle rośnie nawet te kapcie z USA za 35-40k zł, gdzie te slk są z salonów PL 1,8 na kompressorze. 3.0si zapomnij na mobile.de jest 20 modeli i cena z akcyzą 90+ tys. zł za Z4 z 2006-2008 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Kurcze, mam zagwozdkę. Ładnie ją wypunktowałeś, ale w podlinkowanym wątku poprzedni właściciele sobie raczej mimo wszystko chwalili. Naprawdę nawet nie ma sensu zobaczyć?


2. Tak jak też myślałem, kapeć. Tylko w ogłoszeniu jest 30 zdjęć, w tej kwestii pomyliłeś chyba z nr 3


3. Mam godzinkę jazdy, zaraz zadzwonię i jak będzie opcja to obejrzę. Gdyby to był manual...


Nie spieszy mi się, auta szukam typowo na zabawkę. Fajnie by było coś kupić do wiosny. Jestem realistą, 3.0si nawet nie patrzę, wolałbym nawet mieć M54 pod maską - znany wróg. Czy zawsze USA to powód do skreślenia auta? Nie szukam ideału do trzymania pod kocem, wiadomo - historia bezwypadkowa byłaby super plusem, ale realia są jakie są. Może samemu coś ściągnąć by się opłacało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ściągnąć samemu to i tak 20k zł na opłaty. Z4 M tylko się opłaca ściągnąć.

Jedź zobacz. Na miejscu lepsze rzeczy wychodzą. Nie oszukujmy się źle są robione te auta z USA, wiem z doświadczenia. To musi robić ktoś kto ma pojęcie a oni oddają do lakierników i blacharzy w szopach, którzy nie słyszeli o pasowaniu szczelin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam opinie "eksperta" i aż z ciekawości wszedłem na te trzy ogłoszenia.

Oceniasz auta które kosztują ok 35tys.zl (pewnie do kupienia za 30-31tys.zl). Więc czego oczekiwać nowosci!? jak zadbane Z4 m54b30 będzie kosztowało od 40 kilku tysięcy w górę. Rodzynki pewnie 50 jak nie więcej. Do tej ceny uważam, że te auta są warte swojej ceny i warte zobaczenia. USA to pewnie fakt, że z autami coś było wcześniej, ale te auta pewnie jeżdżą od 11 jak nie więcej lat w Polsce i jak by były takie kapcie jak to mówicie to już by były na złomie.


Sam miałem kiedy Z4 i dało mi dużo fanu i bez awaryjnosci i nie było wcale idealem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Porób jej więcej zdjęć. Pod maską i przy wkrętach mocujących błotniki jak otworzysz klapę bagażnika. Obramówki plastikowe tylnych świateł na łączeniu z błotnikiem też możesz zwrócić uwagę.

No i zobacz czy wycieków nie ma bo to m54.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Zbieżność z testem drogowym 200 zł, chyba by to ustawił? Może wahacz? Może kierownica nie siedzi tak jak powinna na wieloklinie, bo poduchę wywaliło i zmieniali kierę.

Raz partaczonej blacharki ciężko naprawić, a mechanicznie zawsze można część wymienić.

Po miesiącu przejdzie ci zachwyt i jak będziesz wchodził do garażu to będziesz widział tylko tę źle spasowaną maskę. Takie moje zdanie.

Jak się napaliłeś trudno.

Czasem poliftowe się trafiają 2.5si, kolega za 50k wyrwał individual 3.0si w extended leather. Gość się go zapytał pod salonem BMW czy nie weźmie. Wziął od ręki :D

Do fulla to mu brakuje:

- sportowych foteli

- TV

- multifunkcji

- szyby solarnej

i paru innych pierdół. Nie mniej wersja wyposażenia ok.

Także jak chcesz kupić to wizyta u blacharza dobrego, żeby to spasował - jeśli się da. Fura trochę stoi, nie bój się jutro nikt go nie kupi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Łopatki działały w ogóle? Ta wersja nigdy nie miała łopatek (5b). Łopatki szły tylko do SMG i poliftowych 2.5si oraz 3.0si.

Może inaczej, każdy ma gdzieś indziej belkę zawieszoną co do jakości. Malowanie elementu to nic złego, ale złe spasowanie dla mnie dyskwalifikuje auto zawsze. A bo „proste podłużnice" - i co to wystarczy, żeby brać auto?

Nie mniej jak kupisz daj znać podeślij fotki :cool2: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łopatki da się dołożyć do automatów z okolic 2000 roku to czego nie do nowszych? Niektóre dołożone rzeczy nie powinny dyskwalifikować a wręcz zachcieć do zakupu :cool2:
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy

Malowany błotnik lewy przód i błotnik lewy tył, przód krzywy.

Zderzak przedni też był malowany.

Siatka na tunelu doklejona, dywaniki 40 zł z allegro.

Lewa opona przód mało powietrza.

Przebieg nie jest „śmieszny" tylko normalny jak na roadstera w tym wieku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.