Skocz do zawartości

Ciśnienie doładowania - problem!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

W sobotę zakupiłem świeżo sprowadzoną piękną 330d z 2001 roku. Wczoraj wymieniłem wszystkie filtry oraz olej. Auto idealne pod każdym względem, oprócz ciśnienia doładowania. Objawia się to spadkiem mocy powyżej 3,5 tyś. obrotów, a max prędkość = 200km/h. Powyżej tych obrotów jest odczuwalny brak przyśpieszenia. Po podłączeniu do komputera ciśnienie doładowania na niskich obrotach jest ok (ok 1000 kPa) na wysokich powinno być 2000 a jest 1200 -1300. Nie wiem jaka jest przyczyna, z postu robertabmw wywnioskowałem, że rzeczywiście problemem mogą być zapchane filterki na elektrozaworach. To byłby jednak ten lepszy scenariusz.. na co stawiacie i czy mieliście takie objawy? Proszę tylko o podpowiedź, jak nazywa się to urządzonko z tymi filterkami - chciałbym wymienić je całe. Pozdrawiam

Opublikowano
mozliwe ze "gruszka" od turbo a dokladniej ciegno sterujace zmienna geometria sie przycina i turbinka nie dziala jak nalezy latwym sposobem na postoju sprawdzic jak ktos gazuje autkiem to ciegno powinno sie ruszac gdzies na oko ok 0,5 - 1 cm jesli stoi w miejscu to znaczy ze cos nie tak [mozliwe ze zapieczone albo cos nie tak z turbina]
Opublikowano
A jednak przepływka.. ADAM SERWIS w GDAŃSKU! POLECAM SERDECZNIE!

Jaki wstawić Najlepiej??? Oryginał 1150 :O

 

Podaj namiar na ten serwis plizz.

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.