Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witajcie. Czy jest może jakiś użytkownik TDS`a który ma w nim czip`a :?:. Planuje zmiane programu sterującego i słyszałem pogłoski z wielu żródeł, że przy spokojnej jeździe po czipsie spalanie spada. Miałem czipsy w moich poprzednich autach z silnikami TDi i spalanie raczej zostawało na podobnym poziomie jak nie odrobinę rosło. Czy ktos może potwierdzić bądz zdementować tą opinię :?: Edytowane przez Rogalotti
  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
O to chyba robią mocne modyfikacje. Ja chciałbym lekki progs. Zresztą niebawem wyjedzie e-36 mod by KSR Motorsport to zobaczymy co chłopcy wydłubią. Zresztą z tego co widziałem na fotkach, w mojej instrukcji obsługi i w ETK to róznic jest dużo w TDS`ach - mój ma już niby 280Nm fabrycznie...
Opublikowano

ale jak oszczędze 1L na każdej 100-tce to mi zostanie kaska na olej :mrgreen: . Nic innego mi nie pozostaje jak tylko sprawdzić to na własnej skórze... chyba... 8).

 

A może któryś z kolegów może poleciś jakiś warsztat w warszawie w którym mógłbym podpiąć bumiera pod komputer :?:. Warto by było sprawdzić czy parametry są w normie przed czipsowaniem bo niestety w Master/s Tuning nie mają kompa do bawarek :duh:

Opublikowano
naprawde wierzycie w te bajki o zmniejszonym zuzyciu paliwa :wink: a pozatym chip fajna sprawa -tylko robic u kogos kto ma pojecie co z czym!!
Opublikowano
jezeli chodzi o spalanie to moze byc takie samo w przypadku silnika wysokopreznego ale ktos kto sie bawi w chiptuning chyba nie robi tego dla spadku zuzycia paliwa tylko dla wzrostu ilosci koni pod maska a w przypadku diesli wzrost mocy po samym chiptuningu w porowaniu do benzyniaka jest znaczny i wedlug mnie warto w to zainwestowac bo przy rozsadnym tuningu spalanie zostanie na takim samym poziomie na silnik tez nie bedzie to mialo negatywnego wplywu a dynamika sie poprawi :cool2:
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
Miałem wcześniej 2 (dwa) poczipowane TDi jeden z 90km na ponad 120 a drugi ze 110km na ponad 140 i przy normalnej jeździe spalanie spada. Od pewniego tunera Krzyśka Toranagi z Diagtornika słyszałem, że TDS`y mają źle napisany program fabrycznie. Nie pamiętam już na czym ten problem polegał ale mówił, że jak najbardziej spalanie przy SPOKOJNEJ jeździe może spaść. Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu podjadę do Marka Staszewskiego z Masters tuning i wszystko się wyjasni :P. Zresztą nikt nie napisał, że kupuje czipa z allegro :mrgreen:
Opublikowano
to ja mam pomysl, moze sie zrzucimy na chipa i wyslemy kogos po niego do dobrego tunera, a potem sobie skopiujemy... :) im iwecej ludzi tym taniej wyjdzie 8)
Opublikowano
niew - tuninguje się tylko jedną kość w przypadku manuala ehehehheehehehehehehehehehehe wiec damy rade tylko mam nadzieje że kompów często nie zmieniali niemcy...
Opublikowano
Kable nie bedą potrzebne - znam ludzi którzy mają sprzęt do kopiowania takich kości, znam też ludzi którzy mają takie kości hehehehe. Tylko kwestia numerków na kompie... No i jeżeli w automacie zawartość drugiej kości zawiera to samo co pierwszej to tez jesteśmy w domu heheehhe a tego się dowiem heeheheh
Opublikowano

hyhy...ja lepiej poczekam z rok:)...jezeli twoja mala to wytrzyma to tez podjade :mrgreen: ...

Najgorzej ze nikt nie chce dac gwarancji ze nie skopia motoru przy chipie... :duh: ...gadalem juz na ten temat z mastersem i powiedzial ze raczej bedzie ok ale ten silnik jest slaby i moze sie skopac cos :mad2: ...

Tak wiec na raize ujezdzam cale 143PS :twisted2:

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Opublikowano
Master/s nie miał nic przeciwko czipsowaniu 8) . Nie będe miał tylko wykresu bo ciężko mu hamować tył napęd :cry2: . Zawsze u niego brałem mody hardcore jak na seryjne podzespoły. Faktycznie w A4 po 11kkm przebiegu rozszczelniła się pompa ale parametry były mocne... tu chcę sofcik spokojny chodzi mi o spadek spalania :mrgreen: . Chcę mieć auto do jeźdzenia po mieście i zasówania po bahnie :twisted2:
Opublikowano

heh ale jak zalozysz 17' spdanie tobie moc :mrgreen: ...i wzrosnie spalanie...qmpel jak zaklada na swojego leosia 18' to spada moc z 225PS na hamowni do 196...masakryczny ubytek mocy :duh: ...to wejz tez pod uwage przy dobiorze felg... :cool2: U mastersa takie wyniki wyszly na hamowni wiec na 100% sprawdzone :jawdrop:

Idz sie uczyc a nie szpykasz po forum :twisted2: ...jutro na spocie pogadamy :cool2:

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Opublikowano
heh zmieniali na bank :lol: ...ja mam automatica wiec nie uda sie...heh ale pozniej moze byc problem z wgraniem na kosc softu??masz kable?

 

Jakbyscie mieli cos do skopiowania to sie polecam - mam kasownik,

programator i garsc epromow tez.

 

Z tym ze o ile wiem to e39 programuje sie szeregowo bez wypruwania

komputera.

 

Poza tym z chipami czasami przychodza takie podstawki "szyfrujace"

ktore mocno utrudniaja skopiowanie zawartosci. nie to zeby nie dalo

rady, ale ciezej jest.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
Master/s nie miał nic przeciwko czipsowaniu 8) . Nie będe miał tylko wykresu bo ciężko mu hamować tył napęd :cry2: .

 

Jeżeli masz manualną skrzynie i napęd na tył to nie ma problemu zchamować auta. A że jest to może trochę bardziej skąplikowane to już nie twój problem. Ty płacisz za chiptuning, ty wymagasz udokumentowania tego na wykresie. Ja bym sie nie decydował na chiptuning, jak bym nie miał wykresu przed i po modyfikacjach.

Opublikowano
Ja mialem w starym aucie grzebane...Trza kompa rozdlubac i wyciagnac tego pajaczka(heh kosc sterujaca)...Tak bylo w omedze 2,5td(s) i chyba tutaj bedzie tak samo bo duzo czesci jest tez takich samych :?

 

Ale wiekszosc firm tuningowych na stronach podaje, ze E39 programowane jest szeregowo. Oczywiscie mozna podmienic EPROM

ale wydaje mi sie ze jesli daje rade zrobic to bez wyciagania kosci to

lepiej nic nie kombinowac - przypadki uszkodzenia komputerow podczas

takich operacji wcale nie sa rzadkie.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
hyhy...mozliwe...obgadamy sprawe dzisiaj na spocie :cool2:

 

Palant w firmie ktorej nazwy nie wymienie zniszczyl mojemu ziomkowi

komputer. Wzial po prostu i tak poryl plytke, ze z ledwoscia udalo sie

ja naprawic. Mam to ciagle przed oczami dlatego mimo ze sam jestem

z wyksztalcenia elektronikiem, to jesli da sie tam podejsc bez lutownicy

to lepiej sprobowac. Pogadamy ;)

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.