Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wogle co powiesz o silniku m50 b20 w e36 i jego predkoscia max oczywiscie z katalogu a w realu albo e28 520

1.ortografia

2.nie zmieniaj tematu wątku bo zeszedł na inny tor.

 

szkoda ze mieszkasz tak daleko bo byś przewiózł sie moja m30 i byś wtedy powiedział czy chodzi lepiej czy gorzej.Jeździłem 3.0 V8 na biegówce w e34 i nie powiem że jest muł ale mam odczucie ze moja "ciut" lepiej ciągnie.Powiem Ci przykład:

wracałem z wa-wy do Sandomierza i w Iłży siadła mi e32 na zderzaku...może nie za bardzo go odstawiałem ale powoli,powoli mu uciekałem.Jak gość mnie wyprzedził (bo moja dziewczyna się już denerwowała i dałem spokój) zobaczyłem że ma CB i powiedział ze ma właśnie V8 i nie chciał wierzyć ze mam stare 3.5.jak wyprzedzaliśmy np ciężarówkę to widziałem że jednak większy dystans był mu potrzebny.I jak jechałem na zlot do augustowa 7er kolega m60 nie dawał mi rady :)

dodam ze ja miałem felgi 17 z oponami 245 a kolega standard 205/15.

A taka guma tez jednak osłabia samochód

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

205/15 to nie standart w - 225 to standart - wiec na 205 mial wiele lżej :wink: moze ty miales dunlopy sp9000 a on nadlewki ktore maja opor toczenia jak opona od zetora :lol: to zaden argument :wink: mozna tak gdybac w nieskonczonosc

 

w tak starych samochodach duzo tez zalezy od stanu poszczegolnych silnikow - jeden moze miec 300tys na oleju mineralnym , inny 180 na pelnym syntetyku...

 

 

wydaje mi sie ze zaczal sie temat - co jest lepsze - v8 czy v12 ... zaden - najlepsze jest v10 :wink:

 

kazdy ma co ma i jest z tego zadowolony - wiec o czym rozmawiac ...

 

kolega szuka 535 - bardzo dobry wybor ... nalezy tylko życzyc znalezienia sztuki w bdb stanie !

Edytowane przez xsilver
Opublikowano
Łukasz735 jestes dumny ze swojego silnika i chwala ci za to ja sie poddaje ale wygrales walkowerem tlumnik do m30 koszt 250zl okolo i ogulnie dostepny a do m60 tylko serwis i 4447zl dlatego niekture m60 sa zaniedbane bardziej niz stare dobre m30 zwracam chonor niech moc bedzie z toba
Opublikowano

dokładnie...lepiej kupić stare m30 i utrzymać ją w super stanie nie dużym kosztem niż kupić m60 i pchać tanie zamienniki a po pól roku mówić ze bmw to shit...każdy silnik bmw jest dobry ale wracając do tematu 525 vs 535 ja bym kupił m30.takie jest moje zdanie

 

pozdrawiam Łukasz :handshake:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
ale jakby kolega sie zdecydowal na m50..... to mam kompletny m30 b35 oraz wszystko co do przekladki potrzebne zbiorniczki werze itd..... nawypadek gdyby zmienil zdanie
Opublikowano
Kolego Xsilver z tą głowica to chyle czoło rzeczywiście zły tok rozumowania przyznaje racje jeżeli chodzi o gotująca wode zadbany silnik m30 nic nie gotuje to nie garnek do jajek szczelna chłodnica płyn i śmigasz nic nie pęka i nie gotuje.Jak ktoś nie dba to i nową bryczkę zajedzie.Więc Twój tok rozumowania że m30 są bardziej awaryjne jest bezpodstawny.Najlepsze są najprostsze rozwiązania i to chyba logiczne.Jeżeli lubisz plastik Twój gust ja wole "mase".Plastik w BMW brzmi tandetnie ale ok.A do kolegi z Malborka.Panie mechaniku jeżeli w instrukcji jest 235km/h a Ty jedziesz 250km/h to to jest dziecinada takie bajki opowiadać.Rozumiem tolerancje w teorii i praktyce ale to już przesada.A ta dostępność części do m60 jest taka sama jak do m30 i nie przesadzaj że tłumika nie dostaniesz w sklepie co z Ciebie za mechanik.Pozdrawiam wszystkim nie chodzi żeby się kłocić ale bajek proszę nie opowiadajmy :nienie:
dresta30
Opublikowano
A tu prawie każdy zmienia temat :)I myślę ze kolega z tych waszych odp w końcu sie nie dowie co wybrać.. Musi sam zdecydować zależy tez od stanu auta silnika, które bardziej zadbane itd. a nie od razu polecać.. nie widzieliśmy tych aut które on ma zamiar kupić.No i zależy ile ma $$ do wykorzystania do kupna Buni..Ale swoja droga bym polecał bardziej 535i Pozdro;P
Opublikowano
Dresta30 bajki sa dla dzieci... jak niewierzysz to sprawdz i bedzie z glowy ile poleci m60 w manualu???? a dostepnosc czesci do m60 ofszem jest tylko tlumnika akurat szukam od roku i jakos zamiennikow niema do v8.. na forum tez sprawdzalem ... i wszyscy pisza ze tylko serwis tagrze jak bys wiedzial gdzie moge dostac taki wydech to bede wdzieczny
Opublikowano

jeździłem już zadbaną 535 oczywiście bez gazu, i mam jako takie porównanie, a co do "v" jakoś nie przypadają mi do gustu, R6 od dawno kojarzyło mi się z bmw, a "v" raczej z muscle carami.

pozdr.

Opublikowano

Dresta-ten tłumik jest do R6 ;) .

Czy występują zamienniki-nie wiem-nie wypowiadam się.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Sorki sugerowałem sie nagłowkiem a to numer katalogowy.Rzeczywiście z tym tłumikiem to kaszana ja na Twoim miejscu zamontowal bym sportowy bo z tym szukaniem to psycha siada :mad2:
dresta30
Opublikowano

Mialem podobny (identyczny) problem jak autor watku.

 

Powiem tylko tyle...

 

Po roku zastanawiania sie, czytania, jezdzenia po niemczech (i tylko po niemczech) dumania, glowkowania, kalkulowania, szukania... jezdze...

... 540iA M60

 

Autorowi proponuje to samo - najlepszy wybor.

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano
Po roku zastanawiania sie, czytania, jezdzenia po niemczech (i tylko po niemczech) dumania, glowkowania, kalkulowania, szukania... jezdze...

... 540iA M60

 

Możesz mi podpowiedzieć na PW ile mniej więcej trzeba szykować euro na taki zakup? I jak wygląda rynek tych aut w PL i w DE?

Opublikowano
Możesz mi podpowiedzieć na PW ile mniej więcej trzeba szykować euro na taki zakup? I jak wygląda rynek tych aut w PL i w DE?

 

Rynku polskiego nie znam - mozna jednak sie sugerowac opiniami stad - nie wiem czy dobrze zacytuje ale kiedys wyczytalem cos takiego

"Jezdze i ogladam juz od pol roku - na zdjeciach wszystko "igla" - po ogledzinach - wiekszosc z nich to wielkie krowy czekajace tylko na remonty..."

 

Jezdzilem tylko po niemczech - tutaj tez nie za wesolo - poszukujac takze innych aut - w tym duzo nowszych (np. Mazda 6) zdazylem zauwazyc, ze u niemcow (nie wazne kto hadluje - niemiec czy turek) rowniez popularne sa "waly" - krecenie licznikow, "fabrykowanie" kserokopii dokumetu potwierdzajacego "niby wymiane silnika" itp. itd.

 

Nie licz na to ze obejrzych 3-4 sztuki i cos wybierzesz (no chyba ze jestes farciarz)

 

Kolejnym problemem przy kupowaniu E34 z ogloszenia jest rdza - 95% ogloszen nie pokazuje jej na fotografiach a 90% z nich ma podrdzewiale kanty drzwi czy wlew paliwa.

Inne wystawione jak "rostfrei" sa cholernie drogo co znowu nie znaczy ze jak nie pisza "rost..." to napewno rudy go zjada (ale na 90% tak)

 

Jesli chcesz 540i (tu zaznacze ze automat bo manual to totalnie inna bajka) musisz przygotowac okolo 3-3,5 tysiaca eurosow na samo auto.

 

Samochody wystawiane jako "rodzynek" czyli zero rdzy idealny stan itp. kosztuja okolo 5 tysiecy - to samo a'propos manuali.

 

Co nie znaczy ze nie da sie jednak wyrwac dobrego 540i za (jak juz mowilem) okolo 3 z hakiem

Przy takim budzecie udalo mi sie kupic E34 (juz teraz wiem) w dobrym stanie - zrezygnowac musialem jednak ze skor, telefonow itp.

Za ta kwote mozna kupic auto z wypasami itp. ale przy okazji z np. rdza czy inna usterka.

 

 

Do tego dolicz oplaty i.... jest.

 

Aha - pisalem to juz ale napisze jeszcze raz.

 

BMW 540iA po 10/94 maja zmodernizowanana skrzynie biegow, ktora juz nie "pada" - szukajac naprawde warto wziac to pod uwage.

(wystarczy sprawdzic VIN w dekoderze)

 

E34 od 95 sa "po lifcie" czyli maja inna kierownice oraz "usuniety pas antykorozyjny" czyli caly spod samochodu (doly zderzakow, progi itp.) sa w kolorze nadwozia a nie czarne jak wczesniej - taki znak rozpoznawczy

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :) Czyli nie jest jeszcze tak źle. Szukać będę zapewne automatu ale i tak z myślą o przekładce 6-biegowego manuala (bo oryginalnego znaleźć to już naprawdę masakra zapewne, wiem też że Radek po cichaczu sprzedaje swoją ale za 7700EUR).

Mam nadzieje że za okolice 4tyś euro można trafić coś przyzwoitego, z wyposażenia zależy mi przede wszystkim na automatycznej klimie i skórzanej tapicerce z el. regulacją i pamięcią.

Opublikowano
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :) Czyli nie jest jeszcze tak źle. Szukać będę zapewne automatu ale i tak z myślą o przekładce 6-biegowego manuala (bo oryginalnego znaleźć to już naprawdę masakra zapewne, wiem też że Radek po cichaczu sprzedaje swoją ale za 7700EUR).

Mam nadzieje że za okolice 4tyś euro można trafić coś przyzwoitego, z wyposażenia zależy mi przede wszystkim na automatycznej klimie i skórzanej tapicerce z el. regulacją i pamięcią.

 

Widzialem jego oferte na e34.de - ladna sztuka, ale z cena troche...

 

Wlasnie o to chodzi, ze w niemczech duzo jest opisanych jako mega-cacko za mega kase - ale niestety wiekszosc z nich sie nie sprzedaje i nawet na owym forum sa komentarze ze auto ok ale cena z kosmosu.

 

Za 7 tysiecy byla PIEKNA ale naprawde piekna srebrna w sedanie el. sportsitze memory skora idealna itp. itd. Malo tego koles mial faktury na to, ze przez ostatni rok wydal na nia 17tysiecy euro i to bylo po aucie widac - takie to moze 7 tysiecy stac ale zwykle...

 

Sam znam przypadek z miasta w ktorym kupilem swoja - koles wystawil 3,5 tysiaca - na zdjeciach taka sobie- zwykla, w opisie ze mega igielka i uwaga - rok gwarancji....

... dzis sprzedaje ja na czesci na forum...

 

Swap na manual powiadzasz? Jak juz wykonasz to sie podziel informacjami - moze sam sie kiedys skusze ;-)

 

Aha - skora elektryczna z pamiecia (w dobrym stanie- nie wytarta) - to bylo jedno z moich podstawowych wymagan - majac 3,5k Euro - niestety :-( tzn. byly i to nawet duzo, ale na cholere mi skora jak motor sie na jalowym na wszystkie strony koleboce i w dodatku cale auto trzeba pomalowac bo je zjada rudzielec. Poza tym - walke z rdza poznalem - ile bys nie "zaklejal" zawsze wylezie.

To ja juz wole sobie fotele pozniej dokupic - taniej mnie wyjdzie a i lakier oryginalny zostanie.

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano

Zgadzam się z coobah'em.Ale sprostuje jedną informacje.

E34 od 95 sa "po lifcie"

Od drugiej połowy 94 (nie pamiętam miesiąca).

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Zgadzam się z coobah'em.Ale sprostuje jedną informacje.
E34 od 95 sa "po lifcie"

Od drugiej połowy 94 (nie pamiętam miesiąca).

 

Dzieki za sprostowanie - a moze daty liftu i modernizacji skrzyni sie pokrywaja? Czyli 10/94?

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano
Swap na manual powiadzasz? Jak juz wykonasz to sie podziel informacjami - moze sam sie kiedys skusze ;-)

 

Spoko :) Narazie będzie grany trudniejszy projekt mojego kolegi. Pożenienie M62B44 z 6-gangiem w E36 kombi. Przez to mi kurcze skrzynia z nowym sprzęgłem i dwumasem uciekła bo byłem drugi w kolejce.

 

Aha - skora elektryczna z pamiecia (w dobrym stanie- nie wytarta) - to bylo jedno z moich podstawowych wymagan - majac 3,5k Euro - niestety :-( tzn. byly i to nawet duzo, ale na cholere mi skora jak motor sie na jalowym na wszystkie strony koleboce i w dodatku cale auto trzeba pomalowac bo je zjada rudzielec. Poza tym - walke z rdza poznalem - ile bys nie "zaklejal" zawsze wylezie.

To ja juz wole sobie fotele pozniej dokupic - taniej mnie wyjdzie a i lakier oryginalny zostanie.

 

To pewnie wyjdzie w praniu, taka opcja żeby potem coś dokładać zawsze istnieje jeśli auto spodoba mi się na tyle że zapadnie decyzja o zostawieniu na dłużej.

 

Skoro już o 540i mowa, jak jest z codzienną eksploatacją takiego E34? Poza motorem są jakieś kosztowne różnice w innych podzespołach? Zawieszenie/hamulce/wydech? Patrzyłem trochę na jakieś podstawowe części w sklepach i cenowo nie ma szoku w porównaniu do E36 R6. Czy może źle widze i mam się szykować na koszty porównywalne z E39 V8?

Opublikowano

Tutaj jak na razie nie pomoge. Dotychczas wymienilem tylko slynna membrane separatora oleju - zawor bezzwrotny czy jak go tam zwal.

 

Wydech - heheh szlagierowa pozycja dla "Anty M60-tkowcow"

 

Ja poprostu kupilem auto ze zdrowym wydechem i tyle ;-) Jak beda dziury - bede spawal. Jak spawanie nie pomoze to... a czy ja w ogole tego dnia dozyje ??? ;-)

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano
Tutaj jak na razie nie pomoge. Dotychczas wymienilem tylko slynna membrane separatora oleju - zawor bezzwrotny czy jak go tam zwal.

 

Wydech - heheh szlagierowa pozycja dla "Anty M60-tkowcow"

 

Ja poprostu kupilem auto ze zdrowym wydechem i tyle ;-) Jak beda dziury - bede spawal. Jak spawanie nie pomoze to... a czy ja w ogole tego dnia dozyje ??? ;-)

 

Hehe, czyli że drogo jest? :) Oferta El-tec do dużego V8 to 3tyś w razie czego ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.