Skocz do zawartości

po stłuczce nie chce odpalić e36 coupe 1,8 '94


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na szczęście pytanie nie dotyczy mojej coupetki :) Problem jak w temacie. Immobiliser - odpada, przychodzą mi do głowy dwie rzeczy - czujnik położenia wału albo, jakiś magiczny pstryczek-elektryczek, który odłącza zasilanie po stłuczce/wypadku. Jeżeli coś takiego jest w e36, to może ktoś wie gdzie szukać? Może jakieś inne pomysły? Z góry dziękuję. Pzdr

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

Opublikowano
Poszukam, dzięki. Nie wiedziałem jak to fachowo nazwać :) Może chodzi właśnie o to i nie ma sensu szukać innych przyczyn.

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wedlug schematu jest zlokalizowany w "RELAY PANEL UNDER LH SIDE OF DASHBOARD". Muisz zdjac plastik pod nogami kierowcy i po lewej stronie powyzej glosnikow bedziesz mial to czego szukasz.

Zerknij na strone nr. 20 i 328 (lokalizacja) w pliku schemat E36 1998

 

Element jest oznaczony jako N17.

Opublikowano

Nie wiem jak w E36 ale z tego co wiem to w E46 strzela 'naboj' przy akumulatorze odlaczajac jeden przewod +

 

To ten po lewej przy akumulatorze:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//photos04.otomoto.pl/photos/original/C4/20/53/C4205363_6.jpg

Mariusz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To odlacza kompletnie napiecie. Jezeli zegary sie nie budza, nic nie chodzi to jak najabardziej to.

E36 tez ma ten wynalazek.

Opublikowano
To odlacza kompletnie napiecie. Jezeli zegary sie nie budza, nic nie chodzi to jak najabardziej to.

E36 tez ma ten wynalazek.

 

O widzisz. To od czego w takim razie jest drugi przewod?

Mariusz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
http://data.bmrparts.com/bmwparts/122_23288414763706U.html

tak to wygląda. Teraz muszę to zlokalizować :) Dzięki za pomoc, mam nadzieję że to o to chodzi. Pzdr

 

Tak jeszcze dla scislosci to ten modol wystepuje tylko w cabrio

:roll:

 

To odlacza kompletnie napiecie. Jezeli zegary sie nie budza, nic nie chodzi to jak najabardziej to.

E36 tez ma ten wynalazek.

 

O widzisz. To od czego w takim razie jest drugi przewod?

 

No to sie wyglupilem :) :oops: W sumie po wypadku przydalo by sie awaryjki wlaczyc, itp. Jak najbardziej logiczne. Przejzalem schemat i to cholerstwo odcina pompe paliwowa i DME.

Opublikowano
Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem :) Właśnie wczoraj trochę poczytałem i : w coupe chyba jednak jest to ustrojstwo : http://data.bmrparts.com/bmwparts/1182.html (nie wiem czy dotyczy to europejskich wersji czy tylko tych na rynek U.S.), i powoduje, że pompa paliwa nie działa i zamki w drzwiach zostają otwarte (lub otwierają się jeżeli ktoś jechał z zamkniętymi). Dopiero dzisiaj będę miał dostęp do samochodu więc pewnie okaże się czy o to chodziło . Dam znać co udało się ustalić :) Pzdr

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem :) Właśnie wczoraj trochę poczytałem i : w coupe chyba jednak jest to ustrojstwo : http://data.bmrparts.com/bmwparts/1182.html (nie wiem czy dotyczy to europejskich wersji czy tylko tych na rynek U.S.), i powoduje, że pompa paliwa nie działa i zamki w drzwiach zostają otwarte (lub otwierają się jeżeli ktoś jechał z zamkniętymi). Dopiero dzisiaj będę miał dostęp do samochodu więc pewnie okaże się czy o to chodziło . Dam znać co udało się ustalić :) Pzdr

 

W mojej coupe z 98r nie ma tego wersja na rynek niemiecki.

Opublikowano
W tej z '94 też tego nie ma... Szukam dalej.

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdziles ten piortechniczny odlacznik przy aku?
Opublikowano
Próbowałem go znaleźć, ale ta beemka to straszny śmietnik...i masa rzeczy jest "przerobiona". Posiedzę nad nią w weekend. Dam znać jak uda mi się ją ożywić :) pzdr

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

Opublikowano
Beemka ożyła :) Nie ma tego "odłącznika" przy akumulatorze, przypuszczalnie była już kiedyś uderzona i ktoś to spiął "na krótko"... Okazało się że ma założone zabezpieczenie, o którym właściciel nie wiedział :duh: Dzięki jeszcze raz za zainteresowanie tematem, mam nadzieję, że wiedza którą zdobyłem w tym temacie nie przyda mi się nigdy z moją beemką i oby Wam też nie była potrzebna :) Pzdr

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.