Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Borykam się ze słabą mocą mojego auta (BMW 735 i V8) szczególnie jeśli chodzi o przyśpieszenie podczas obciązenia (czyli jazda pod wzniesienie czy też gwałtowne przyciśnięcie pedału gazu na prostej, ale tylko 2 do 3 cm) często nie ma odpowiedniej reakcji samochodu na przyspieszenie. Często też - bo chodzi mi o zakres obrotów od 1500 do 3000 - nie ma większej reakcji na obrotomierzu właśnie podczas takiego przyspieszania. Np jedziemy ze stałą prędkością i obrotami około 2000 poczym chcę przyspieszyć i jak jest jakieś wzniesienie wciskam energicznie 2 do 3 cm pedał gazu i nic (wskazówka obrotomierza stoii w miejscu) jak wolno to zrobię to jest słaba reakcja i powolny ruch tej wskazówki, jak wcisnę mocniej pedał gazu to skrzynia zredukuje, ale wtedy sa obroty powyżej 3000 i wtedy idzie jak burza.

Czy umycie przepływomierza benzyną ekstrakcyjną mogło go zniszczyć.

Obecnie test nie wykazuje błędów ani na silniku ani też na skrzyni.

Opublikowano
sluchaj po pierwsze jaki masz ten przeplywomiez?? mo jezeli elektroniczny to napewno go sie nie myje a po za tym nie powinien miec wplywu na przyspieszenie a jaka masz skrzynie automata?? jeeli jedziesz na automacie rowno na najwyzszym biegu to musisz mocniej przycisnac by skrzynia zredukowala biegi
Opublikowano
Przepływomierz ma z tzw gorącym drutem (płytką) i ta płytka została przemyta. Natomiast skrzynię mam automatyczną 5hp24 i wiem, że do zredukowania trzba mocniej wcisnąć pedał gazu. Natomiast mi chodzi o to, że jadąc na danym biegu np na 4 lub 5 stałą prędkością i wciskając lekko pedał gazu nie ma reakcji na obrotomierzu (na danym biegu) tszczególnie kiedy jest wzniesienie (czyli duż obciązenie). - Tak jakby lekkie wciśnięcie gazu - gdy jest zakres obrotów jest między 2000 a 3000 - nic nie powodowało, a w moim mniemaniu i tak było kiedyś auto przyspieszało wiadomo, że nie gwałtownie (bo do tego potrzebna jest redukcja na niższy bieg i to się odbywa) ale też w miarę wyraźnie. Mozna to porównać do tego jakbyśmy włożyli 4 lub 5 przełożenie na stałe i mając prędkość 60 km/h chcieli na nim poprostu przyspieszyć nie redukując biegów na niższe - wtedy to wzależności od tego jak mocno wciskamy pedła gazu - obroty powinny rosnąć, a nie stać w miejscu.
Opublikowano
wciskając lekko pedał gazu nie ma reakcji na obrotomierzu ...

 

... obroty powinny rosnąć, a nie stać w miejscu.

 

sprawdź Throttle Position Sensor, a w celu zdiagnozowania błędu w sposób najbardziej ludzki polecam podpięcie autka pod komputer

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
o ile sie nie boisz bo ja bylem w czoraj przy mojej 730d (2000 rocznik pelna mozliwa opcja) wyskoczylo 55 bledow :D wiele z nich nie aktywnych czesc oleje ale trafily sie tez mniej sympatyczne :(
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Do sprawdzenia katy czy aby sie nie przytkały :D

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

miałem własnie problem z przepływomirzem w E46 efekt był taki jak u ciebie poprostu nie miał kopa i strasznie pruchał wylot

pomyślałem że to kat pojechałem na warsztat i powiedzieli mi że to napewno to wiec wymieniłem na euro3 powiedzieli ze wypchnie pozostałe zanieczyszczenia i przejdzie a tu nic

komp wskazywał niezidentyfikowany błąd

po sprawdzeniu tj włożniu na prubę nowego przepływomierza i skasowaniu błędu jak ręka odjoł

dodam że benzyniak i smolił na czarno

jedak jezeli masz cos przypchane w układzie wydechowym to napewno odejścia też nie bedzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.