Skocz do zawartości

kielo132

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Elbląg

Osiągnięcia kielo132

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. MALKONTENCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
  2. I przez takich ludzi opinia o właścicielach BMW wstyd. To że się nie znam i pytam na forum to nie jest powód żeby mnie obrażać!!! Jak bym wiedział co mi się zepsuło to bym nie pytał. Dzisiaj będę miał naprawione auto w serwisie i w nosie mam wasze opinie :cool2:
  3. dobra łapiecie za słówka a znacie się tyle co kot napłakał jak macie tak pisać to ... GRATULUJE WIEDZY SUPER :handshake:
  4. ale jak ktoś ma rozsądne rozwiązanie na w/w objawy to z góry dziękuję
  5. PRZEPRASZAM zacząłem bredzić bo nie ma jak zdenerwować się na BMW :mad2:
  6. A może to moduł świec żarowych Przepraszam z tego wszystkiego zacząłem bredzić PRZEPRASZAM
  7. właśnie byłem w mieście sytuacja jw się powtarza : odpalił kontrolka ASC nie gaśnie obroty lekko spadły i podniosły się do 4000 a następnie opadły drgająco na zero i zgasł. 5 prób to samo. 6 próba w trakcie gdy obroty się podnosiły gazowałem na max każde naciśnięcie gazu odgłos ze schowka samochodu tak jakby z modułu komfortu tzn dźwięk: pyk coś się tam chyba załącza PUSZCZAM gaz i jest OK a kontrolka ASC gaśnie :duh: POWRÓT ze sklepu nie chce wcale odpalić :mad2: kręcę 4 razy i nic silnik nie chodzi a nawiew nawet na pozycji 1 nie wieje WYCIĄGAM KLUCZYK ze stacyjki i wkładam ponownie przekręcam i jest OK :cry2: O co tu chodzi moduł komfortu jest odpowiedzialny za odpalanie auta? Ja już nic nie wiem POMOCY :modlitwa: A MOŻE TO JAKIŚ STEROWNIK SILNIKA http://moto.allegro.pl/bmw-e46-316i-318i-n42-sterownik-silnika-ews-klucz-i2287283440.html
  8. Witam mam pytanie co jest z moim autem BMW E46 318i 1998r silnik M43? :cry2: :cry: Objawy: czasami po odpaleniu zamykają się zamki w drzwiach, obroty wchodzą normalnie po 1 sekundzie lekko opadają wskazówka obrotów leci do maxa tak jak w teście obrotomierzy i spada do zera gasząc pojazd. W trakcie tego zjawiska gdy obroty lecą do góry silnik chodzi normalnie na słuch ok 700 obr. Przez ten czas jest zapalona kontrola trakcji ASC której nie można wyłączyć przyciskiem. W okolicy schowka słychać cykanie. Po usilnym ruszaniu czyli w trakcie całej akcji szybko włączałem 1 i ruszałem i co jadę i zgasł, znowu akcja i przy szybkiej redukcji na 2 jadę normalnie silnik powrócił do życia. Prawie zawsze po odpaleniu zamykają się zamki wtedy otwieram je ręcznie przyciskiem przy skrzyni biegów. Mam wrażenie że częściej akcja się powtarza jak jest wilgoć np pada deszcz. Dodam że ostatnio miałem wymienianą pompę wody, ale co ona może mieć do rzeczy. PROSZĘ O POMOC PRZERASTA MNIE TO Z GÓRY DZIĘKUJĘ SERDECZNIE
  9. ELBLĄG i tu jest właśnie problem z tym miastem brak dobrego speca do BMW najbliżej Wejcherowo no chyba że jest a ja nie wiem
  10. regeneracja tak powiedział facet z Foty S.A. Odział Elbląg cyt.: "mamy na stanie regenerowane przepływomierze do VW i Audi a do BMW w tej chwili nie posiadamy wiadomo oryginalny jet drogi po zniżce 670zł" z tego co mi wiadomo to je sie czyści jak i czy skutecznie nie sprawdzałem kupiłem nowy bo co oryginalne jest lepsze np. dolary, adidasy, płyty... haha
  11. tak to przeplywomierz spalanie nieznacznie moze wzrosnąc ale tego sie nie zauwaza ale napewno auto nie wchodzi na obroty tak jak powinno powoli krok po kroku bedzie tracic moc az bedzie chodzic jak przyslowiowy maluszek i wszyscy z krzyzowania beda cie brac przeplywomirz mozna regenerowac ale lepiej miec nowy koszt około 600zł
  12. prosze o pomoc jezeli ktos zna przyczyne tego dziwnego dzwieku
  13. ja zmieniam na Mann i jestem zadowolony nie mam zadnego problemu polecam
  14. wydech wydaje bardzo nieprzyjemny dzwiek jak w maluchu jest to pyrkotanie ktore ujawnia sie gdy dodaje gazu slyszalne przy otwartej szybie gdy mijam auta i jade miedzy blokami wymienilem przeplywomierz poniewaz nie mail mocy- moc odzyskana dzwiek lepszy ale nadal kicha wymienilem katalizator na euro 3 i uszczelke przy kolektorze bo tam najbardziej burczy mechanik zagladal pod autko i slychac ten dzwiek jedynie przy obciazonym silniku na wolnych obrotach i wysokim biegu bez obciazenia ideal układ nie posiada dzur i uszkodzen Brak mi pomyslów no chyba ze jeden wymienic do konca caly uklad wydechowy :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.