Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Potrzebuje pomocy. Mam walnięty termostat i dzisiaj jak zajechałem do sklepu to mi kobietka powiedziała że są dwa rodzaje jakis na 80 iles i na 90 iles stopni. Który powinienem kupić? Moje autka to 320i coupe z listopada 1994 roku z silnikiem M52. Bede bardzo wdzięczny za pomoc.
Opublikowano
Witam ja niedawno też zmieniałe termostat i też w 2.0l i kupiłem WAHLER o numerze 4236.92D nie był zbyt drogi bo coś koło 40zł a z tego co czytałem to jest on montowany seryjnie nawet w fabrykach takich jak VW,Skoda,BMW itd i on jest powyżej 90 stopni tzn wtedy sie otwiera tak mi sprzedawca tłumaczył pozdrawiam :!: :!:
Opublikowano
Wydaje mi się, że jest tylko jeden rodzaj. Idź do innego sklepu gdzie dobiorą ci według katalogu.
Opublikowano
Najlepszy sklep i hurtownia w okolicy majacy swoje filie na całym śląsku jeszcze nigdy mnie nie zawiedli ceni niższe niż czasem w internecie no a termostatu nie dobierała mi chyba z fusów herbacianych tylko z katalogu...
Opublikowano

nie ma jednego rodzaju do mojego byly 89 i 92 i kupilem ten 92 i okazalo sie ze mial byc 89, gdzie sprawdzic pproste.

http://www.realoem.com/bmw/select.do

zukasz modelu auta i rocznik itd dokladnie jak twoje auto i wchodzisz na silnik podzespoly i jak znajdziesz termostat to w opisie bedzie pisac jaka temp otwarcia.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź na REALOEM czy jest jasno określony jaki ma być?

Jeśli nie jest to termostat na ten rejon świata to 92st.

Ten na 80-ileś jest stosowany do krajów południowych.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
no i wszystko jasne 92 stopnie. Bardzo dziękuję za zwięzłe i oczywiste odpowiedzi. Aha i i co do termostatu to czy przy wymianie trzeba spuszczać całą wodę i odpowietrzac cały układ?
Opublikowano
no i wszystko jasne 92 stopnie. Bardzo dziękuję za zwięzłe i oczywiste odpowiedzi. Aha i i co do termostatu to czy przy wymianie trzeba spuszczać całą wodę i odpowietrzac cały układ?

mozesz sobie dolac ubetek jaki stracisz ale tak trzeba oczywiscie odpowietrzac, znajdziesz jak to zrobic w dziale zrob to sam , nawet i ojego autorstwa bo pare ich bylo . Ja poprostu sadze ze to dobra okazja na wymiane jak masz nowy to dolejesz ubytek i oczywiscie pamietaj aby wymienic uszczelke pod oslona jak w komplecie jej nie bedzie.

 

Jeśli nie jest to termostat na ten rejon świata to 92st.

Ten na 80-ileś jest stosowany do krajów południowych.

 

I teraz wszystko jasne moje auto jest z Włoch dlatego wg. realoem powinno być 89*

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
Wiem wiem tylko chodzi o to że płyn jeszcze nie ma pół roku wiec trochę szkoda. Wiec biorę sie za szukanie twoich postów na ten temat :) dzięki za pomoc praca z takim kimś to czysta przyjemność :) Pozdrowienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.