Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam zamierzam kupic 540 poniewaz zadne auto jak bmw wlasnie model e39 nie podchodzi mi tak bardzo, jedynie silnik troszke zrobil sie z czasem za slaby i tylko jego wlasciwie bym zmienil wybieram nadal marke poniewaz moja r6 nigdy mnie nie zawiodla, w zwiazku z tym chcialbym wiedziec czy 4,4 jest takze tak malo awaryjna ,czy przebiegi rzedu 200 tys to nie jest problem a moze jest na co zwrocic uwage ?? planuje kupic rocznik od 1999 niestety na ten po lifcie chyba za malo pieniazkow mam okolo 35 tys . prosze nie pisac o tym ile pali bo wime ile pali moja r6 pali w miesci 15 i wiem ze moge spodziewac sie ze 4,4 nawet 20 to nie jest szczegolny problem :) rozliczam auto delegacjami:) pozdrawiam
:))))))))
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedyny problem 540i to spalanie aczkolwiek 20 litrów to chyba w samych korkach. Jeżeli to nie jest przeszkoda bierz bo reszta to już same plusy. A co do przebiegu to lepiej kup starszy troszkę rocznik a z przebiegiem do 150 tys km niż młodszy z takim ponad 200, szczególnie że nie wiesz czy tym 540i jeździł wcześniej szalony aczkolwiek stateczny dziadek czy młody gościu, który go ganiał niemiłosiernie.
Opublikowano
Z tego co się oriętuję silniki V8 trapiła usterka w postaci odkręcającej się pompy oleju (bądź smoka od tej pompy). Jak będzie się zachowywał silnik po takiej usterce trodno powiedzieć - przeważnie kończy się sporym remontem prowadnice łańcuchów napinacze, przytarte panewy itp. Dużo uwagi należy też poświęcić układowi chłodzenia. Przed kupnem auta polecam włączyć test 7 i porządnie zagrzać auto. Poszukaj na forum o tych silnikach troche było. A tak poza tym może komuś się zdawać że 286 koni to troche mało ale moment 440Nm robi wrażenie przynajmniej na mnie. Na dwójce łeb urywa :mrgreen: :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jedyny przypadek z olejem, ktory prztrafil sie w 2 egzeplarzach 540iA to byl nieszczelny czujnik oleju, patrzac na samochod od przodu, po prawej stronie, pod (chyba) filtrem oleju. Wymiana chyba nie przekraczala 50PLN... Przed kupnem 540iA rowniez kazdy mi mowil, ze ile to podobno palic bedzie... A tu mila niespodzianka. :8) Kluczowa role w spalaniu odgrywa oryginalny filtr powietrza :!:

 

Kolega Cezar troszke mnie zmartwil swoja wypowiedzia, miejmy nadzieje, ze mnie to ominie szerokim kolem.

Natomiast czytalem rowniez o wykrecajacych sie swiecach. Podobno wazne, aby byly BOSH'a.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Z tego co się oriętuję silniki V8 trapiła usterka w postaci odkręcającej się pompy oleju (bądź smoka od tej pompy). :cool2:

Wada głównie występowała w silnikach M60

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

Glownie, ale nie tylko.

 

Jakiz to problem, przy ktorejs wymianie oleju zdjac mala miske i sprawdzic?

Przy okazji mozna lancuszek podciagnac.

 

Oby wszystkie silniki mialy takie "wady"

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.