Skocz do zawartości

fuszbejns

Zarejestrowani
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wrocław

Osiągnięcia fuszbejns

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. fuszbejns

    540 vs A8 4.2 300 km

    ja zadalem tylko pytanie myslalem ze ktos moze wie cos na ten temat bo np sam sie tym interesowal nie prosilem o weryfikacje mojego wieku a ty jesli nic nie wiesz na ten temat a ciekawi cie tylko moj wiek to jest to nie na temat swoja droga mam 30 lat ale czy to dyskwalifikuje mnie z zainteresowania takim tematem bo tylko 15 latkowie interesuja się osiagami
  2. poniewaz wyswietlacz komputera ten na kosoli powyzej climatronika wyswietla nieczytelnie a wymian ajego jest wcale nie tania czy jest mozliwosc wstawienia jak w temacie takiej konsoli z Telewizorem i navigacja wiem ze to jest fizycznie mozliwe ale czy bedzie funkcjonowac prawidłowo rozumiem ze tv bedzie działac ale czy komputer bedzie wyswietlal spalanie itp (czy moze jednak szukac takiego jak jest oryginalanie i nie wydziwiac?) dzieki pozdrawiam
  3. fuszbejns

    540 vs A8 4.2 300 km

    masz racje w zupelnosci nie mozna tak sprawdzac kondycji mi bardziej chodzilo o te pol sekundy jak to wyglada mniej wiecej stojac na 400 metrze, no a jesli mowisz o tych rolkach to gdzie w naszej okolicy mozna to zrobic?? widze ze jestes z polkowic pzrd
  4. fuszbejns

    540 vs A8 4.2 300 km

    witam mam zapytanie jak w temacie, dlaczego sie interesuje, ponieważ katalogowo roznica w osiagach (oba w uatomatach) jest 6.4 s do 6.9 czyli 0.5 sek na korzysc bmw jestem ciekaw jak ta roznica jest widoczna na odcinku 400m , ciekawi mnie to poniewaz widzialem taki sprint i audi zostalo w tyle jedynie o długosć maski czy nie wydaje sie wam to zbyt malo w koncu pol sekuny powinno chyba starczyc na coanjmniej cala dlugosc auta a nie tylko dlugosc maski. pytam o to powniewaz zamierzam kupic 540 a wlasciciel tego auta chwali sie ze odstawil a8 o dl maski co niestety zaniepokilo mnie kondycją silnika czy mam podstawy do obaw w zwiazku z powyższym?? dodam ze auto 540 MA SEKWENCYJNY GAZ jednak nie spytalem na czym wtedy akurat jechal i czy te pol sekundy to moze akurat ta dlugosc maski choc szczerze w to watpie ...
  5. pytanie jak w temacie korek niby trzyma cisnienie bo nic nie syczy na gorącym silniku inic nie ucieka bynajmniej nie widac jednak jakos dziwnie sie kręci tzn z takim zgrzytem typowym dla przeskakiwania aczkolwiek przy dokrecaniu tego nie ma i dokreca sie niby normlnie czy mozliwe zeby to korek byl w tym przypadku winny ubutku plynu w chlodnicy???
  6. ja tez tak myslalem ze powinna sie zapalac i gasnąc (check engine) jednak sprawidzilem u siebie i w kilku innych 540 i w ogole sie nie zapala czyzby wszystkie z tych aut mialy co snie tak ze sterowaniem silnikiem? zobacz u siebie i sie upewniej czy aby na pewno sie ona zapala ( ja u siebie widze ze jest al eona jest martwa) czekam z nieceipliwoscią :) co odkryjesz dzieki za pomoc a tak nawiasem mowiac nie we wsysztkich tak drży sprawdzałem to ale jak w jednek silnik jets super to znow inne opdzespoly padaja a tu wszystko wyglada ok poza tymi wibracjami - ciezko o dobry egzeplarz nawet te najdrozsze proponowane w ogloszeniach sa drogie ale bezpodstawnie czasami maja te same wady co te o 10 tys taniej troche tego nie kapuje kazdy zyczy sobei tyle ile sobie wymysli lub z palca wyssa:)
  7. nikt nie jest w stanie mi cos podpowiedziec?
  8. witam zamierzam kupic 540 znalzlem jedna na ktora zwrocilem szczegolna uwage poniewaz jest najlepsza z tych jakie do tej pory ogladalem a jak wiemy znalezc dobry egzeplarz jest bardzo trudno. problemy jakie zauwazylem: - po pierwsze podczas uruchamiania niestety trzeba chwilke zakręcić rozrusznikiem jednak jak zapali raz to potem juz odpala normalnie (auto ma zalozona sekwencje) - podejzenie ze pompa paliwa siada czy mam racje? czy moze instalacja gazowa powoduje takie objawym, ponadto facet powiedzial ze akumulator jest slaby (podejrzewam ze widocznie czesto mu pada tylko dlaczego) - po drugie wydaje mi sie ze silnik nieco nierowno chodzi na wolnych obrotach , jak przyloze reke do silnika czuje lekkie wibracje jednaka wizulanie trudno to zauwazyc (wydaje mi sie ze tak nie powinno byc poniewaz przygladalem sie nie jednej i niektopre silniki strały równo jak stół) auto ma 250 tys i jets to sprawdzone jest od drugiego wlasiciela i ma ksiazke, ponadto przy dodawaniu delikatnie gazu silnik wchodzi na obroty ale tez wyczuwam ze delikatnie drży bez roznicy czy gaz czy benzyna ale jak juz sie wkreci od 3 tys wzwyz chodzi idealnie, pytanie co moze byc powodem( podejzewam ze moze jedna z 8 miu cewek, poza tym swiece maja 30 tys ale to chyba nie wiele) - po trzecie wyswietlacz radia (cd) ten szeroki świeci wszystkimi ledami wiec nic nie widac oprocz pomaranczowego zlanego światła ile kosztuje naprawa czegos takiego i czy to sie naprawia w ogole - na zimnym nie slychac nic nie szumi ani nie ma metalicznych dzwiekow silnik jest suchy nie ma wyciekow spod klap co mozna uznac za duzy plus (własiciel wymienial uszczelki) ponadto wymienil pompe wody, temostat ale to norma we wszystkich betach typowe bolaczki ukladu chlodzeni zostały zwalczone. - acha i swieci sie poducha auto bylo stukniete z prawej strony mam fotki i naprawde niby nie mocno jednak prwa poducha wybila gosc zalozył nową poduche ale kontrolka nadal swieci co z tym fantem zrobic>? - i najwazniejsze pytanie czy kontrolka CHECK ENGINE przy przekreceniu kluczyka przed zapaleniem powinna sie palic a po uruchamieniu gasnąć?? czy poporostu w ogole sie nie swieci dopoki nie ma problemow z silnikiem( dodam ze sam mam 523 i u mnei ta kontrolka takze nie zaswieca sie nigdy i we wszystkich ogladanych 540 tez nie zaswiecala sie) skad moje pytanie poniewaz w wiekszosci aut ta kontrolka zapala sie a po uruchamieniu gasnie moze w bmkach jest inaczej dzieki i sorry za rozpisanie sie
  9. tzn rozumiem ze nikt z was nie slyszal o takim zabiegu ??
  10. witam mam pytanko slyszalem ze cos takiego mozna dokonac w zakladzie?? pytanie ile to kosztuje i czy to jest bezpieczne (jak wiem duzo betek puszcza gdzies plyn) moja 523 gdzies gubi plyn wymienilem juz obudowe termoistatu i sparcialy wąż przychodzacy z bloku do przepustnicy nistety nadal gdzies ubywa plynu (pompa kreci wydaje mi sie ze jest ok na wolnych obroptech caly czas delikanie plyn sie przelewa z tej dziurki a przy dodaniu gazu jest fontanna dlatego ja raczej eliminuje jako przyczyne podskakiwania temperatury a raczej wyciek i zapowietrzanie sie ukladu, chyba ze gdzies spod pompyest mozliwosc ze plyn sie wydostaje dlatrgo chce to zlokalizowac) chce dokonac tego cisnieniowego pomiaru zeby nie zwalać odrazu glowicy jak wiemy wielu "mechnaików" od tego zaczyna a problem pozostaje nadal dzieki za pomoc pzdr
  11. nie ma sily 523 - trasa 9 i to minimalnie, miasto od 14 do 17 srednio okolo 12,5 mowie oczywiscie o automacie
  12. napisze wiec cos o tej czarnej z lubina ktora [b]zamierzałem[/b] kupic bo moze ktos zechce :) to odrazu bedzie mial wszystko na widelcu poechalem do serwisu (co prawda nie bmw a opla ale jednak to malo istotne chodzilo o takie standardowe sprawdzenie) po pierwsze auto wyglada ladnie nie bylo faktycznie bite lakier jst oryginalny aczkolwiek juz troche zuzyty(no ale to norma auto ma swoje lata) jdyne co to bylo cos kombinowane przy przednim zderzaku bo byl matowy ktos cos musial podmalowywac matowy ale tylko w jedny miejscu reszta ok, bardzo sie na na nia napalilem czailem sie na nia pol roku ponad bo gosc nie moze jej jakos sprzedac myslalem ze tu chodzi o wygorowana cene za auto jednak sie myslilem otoz co wyszlo: - wystrzelony naboj od napinania pasow pirotechnicznych - gosc upiera sie ze poprostu sie zepsol jednak oczywistym jest ze trzeba go wymienic, co skutkowalo swiecaca sie kontrolka airbagu (mozlwe ze dostala od spodu jakos dltego blacharsko nie zostala uszkodzona-sugeruje to zmatowienie na zderzaku) - slinik nieprawidolow chodzi na obrotach 2000-3000 wypadanie zalonow i przekroczenie emisji C0 300% w dodatku nie dzialajaca kontrolka CHeck engine sugeruje oczywiscie ingerencje po to by zmylic klienta - szlag wie dlaczego tak jest facet mowil ze to swiece a serwisant mowil ze moze na to skladac sie wilee innych skladnikow sami zreszta wiemy(rozrzad , zawory ) jesli to swiece to pol biedy jednak jesli by tak bylo dawno by je wymienil i nie wylaczal kontrolki pozostaje duzo do myslenia w tym temacie, wyglada mi na typowe oszustwo facet mowil ze nie wie nic na ten temat oczywiscie - ponadto wycieki z silnika trudno powiedziec z ktorego miejsca wyglada jakby spod uszczelki pod glowica normalnie tak wyglada jakby stamtad wycieklao jednak mozna przypuszczac ze to tylko spod dekli zaworow poniewaz w tym miejscy widoczne jego ubytki i cieknacy olej w dodatku sruba spod ktorej ucieka olej zapackana jakas pasta beznadziejna mozliwe ze to splywa nizej i dlatego wyglada jakby spod glowicy aczkolwiek nie powiedziane ze nie moze byc z tych obu miejsc wiemy jednak ze same dekle to juz niepokoi.. a co dopiero uszczelka pod glowica -poza tym nie dzialajacy reczny i zupelnie wysiwetlony wysiwetlacz na tyle ze nie da sie prawie odczytac nawet przebiegu jakim cudem dalo sie odczytac ze to 250 tys -poza tym auto jezdzi na lotosie syntetic podejrzewam ze na najtanszym bo porpstu wciaz musi dolewac ubytki -dodatkowo facet uparl sie przy zaporowej cenie uznajac ze to jezdzacy ideał i ze wymyslamy cos poza tym uznal ze bmw ma jezdzic na LOTOSIE bo tak leja w serwisach :jawdrop: hehehe -musze jednak przyznac tez plusy auto wyglada ladnie i bez zarzutow co do zawieszenia zadnych luzow amory po 60% poza tym nie ma ju zadnych atutów -dodatkowo niestety nie jest na vanosie jak upieral sie przy tym wlasciciel -jesli ktos bedzie chcial na priv moge nawet przeslac wyniki badań pozdrawiam i polecam dokladnie sprawdzac super idealy
  13. tak to auto z lubina a kto cos o nim wie??? porsze o informacje
  14. tak jak w temacie czy jesli ringi z jednej strony sa bardzie wypalone jak z drugiej to siwadczy to o ingerencji kogokolwiek czy to poprstu jest normalne wg mnie to oczywiste ale prosze o odpowiedz by uswiadomic laika ze to nie musi wiazac sie z uderzeniem i z wymian lamp, wszyscy wiemy o tym ze ringi po czasie bledną ale czy to musi byc jednostajne po obu stronach :duh:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.