Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Muszę wymienić sprzęgło w swoim aucie, czy możecie mi coś polecić lepszego niż seryjne sprzęgło, pewnie Sachs, bo jak już wymieniać to na coś lepszego jeżeli jest taka możliwość. Edytowane przez sulek
Opublikowano
Jakiś hardcor to nie musi być, bo auto jest użytkowane na co dzień, ale np Sachs oferuje sprzęgła (jakiś sport czy może racing), które lepiej przekazują moc na koła.
Opublikowano
Chyba, żeby sprzęgło łapało od razu, żeby można strzelić sprzęgłem z wyższych obrotów i szybciej wystartować.
Opublikowano
te warunki spełnia normalne,sprawne sprzęgło.Oczywiście żywotność będzie bardzo skrócona,ale jeśli chcesz w ten sposób jezdzić to pomyśl już o dwumasie i dyfrze.Strzelanie ze sprzęgła zwykle kończy się przykrymi dla kieszeni awariami.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Nie tyle, że może jakieś strzelanie, ale żeby sprzęgło łapało z wyższych obrotów, bo mam nowy silnik, skrzynie i cały układ napędowy - swap i na tym sprzęgle lipa, ślizga się - zużyte, więc tylko pytam. Jeżeli seryjne sprzęgło będzie dobrze łapało to w porządku. Ja jak coś wymieniam to jeśli nadarza sie taka okazja to na lepszy zamiennik od oryginału, a jeśli nie to oryginał. Pytałem nawet o zestaw Sachs Racing, ale narazie jest poza moim zasięgiem. Ok czyli jak seryjnie nowe sprzęgło (zestaw razem z dociskiem i łożyskiem) da radę to ok.
Opublikowano
teraz masz zużyte sprzęgło dlatego nie łapie na wysokich obrotach,nowe sprzęgło poradzi sobie bez problemu.
A little piece of heaven in my hands
  • Zarejestrowani
Opublikowano
hmm to jest ciekawe ze sprzeglem od diesla :D:D Ciekawe czy do mojej e46 320i m52 by podeszlo ;D

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
ja obecnie do m50b25 wkladam sprzeglo od 3,0d e46 i wytrzyma duuuuzoooo.tak sie dowiedzialem

 

M50B25 to jest 325i 192KM??? Ale włożyłes tam samą tarczę czy cały zestaw od 3.0D 204 KM (tarcza, docisk, łożysko) na zasadzie plug&play czy musiałeś robić jakieś mody?

Opublikowano
Doszedłem do wniosku, że auto i tak jest słabsze niż jak było 10 lat temu, w najbliższym czasie nie będę podejmował żadnych modyfikacji podnoszących moc silnika, nawet gdyby, to zawsze seryjne sprzęgło ma pewnie jakiś margines np wytrzymuje 10% więcej niż seria momentu i mocy.
Opublikowano
Doszedłem do wniosku, że auto i tak jest słabsze niż jak było 10 lat temu, w najbliższym czasie nie będę podejmował żadnych modyfikacji podnoszących moc silnika, nawet gdyby, to zawsze seryjne sprzęgło ma pewnie jakiś margines np wytrzymuje 10% więcej niż seria momentu i mocy.
Opublikowano

Kolego zakładaj normalne sprzęgło, Luk i Sachs są tej samej klasy, założę się że sprzęgło które wyjmiesz (oryginalne) będzie Luk'a.

 

Co do sprzęgieł spiekowych (sportowych) po ich montażu będziesz miał problem z kołem dwumasowym. a to koszt około 1800 zł.

Zwykłe sprzęgło kompletne to 700 zł.

Fakt przy strzelaniu ze sprzęgła i przy paleniu gumy może posypać się też koło dwumasowe i to na zwykłym sprzęgle, ale to rzadkość w benzynie.

Tuning is not a crime it's a way of life!!
Opublikowano
ja obecnie do m50b25 wkladam sprzeglo od 3,0d e46 i wytrzyma duuuuzoooo.tak sie dowiedzialem

 

M50B25 to jest 325i 192KM??? Ale włożyłes tam samą tarczę czy cały zestaw od 3.0D 204 KM (tarcza, docisk, łożysko) na zasadzie plug&play czy musiałeś robić jakieś mody?

 

docisk i tarcza od 3.0d a tarcza z m52b28 (2,8i) pasuje wszystko p&p.pozdrawiam

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
ja obecnie do m50b25 wkladam sprzeglo od 3,0d e46 i wytrzyma duuuuzoooo.tak sie dowiedzialem

 

M50B25 to jest 325i 192KM??? Ale włożyłes tam samą tarczę czy cały zestaw od 3.0D 204 KM (tarcza, docisk, łożysko) na zasadzie plug&play czy musiałeś robić jakieś mody?

 

docisk i kolo dwumasowe od 3,0d i tarcza od m52b28 (2,8i)

calosc pasuje p&p.pozdrawiam

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano

dwumas i docisk od 3,0d , tarcza od m52b28 (2,8i)

wszystko pasuje p&p-koszt okolo 1000zl (przy uzywanym dwumasie oczywiscie) pozdrawiam

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.