Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem tu nowy więc jesli cos będe robił nie tak to prosze o zwrócenie uwagi.

 

Otóz jak w temacie mam dylemat dotyczący bmw..

Nie wiem jaki silnik jest lepszy.. 2.0 2.5 2.4td ??

Diesel . benzyna??

 

Nie wiem z jakim silnikiem sobie kupić bmw..Dlatego prosze was o wyrażenie swego zdania które napewno będzie dla mnie pomocne..

 

a może zamiast e 34 to e 36??

 

co o tym wszystkim sądzicie..Pomożcie

 

Paweł

Opublikowano
Witam.Z mojego skromnego doświadczenia powiem ci,że chyba lepsza będzie benzynka.Może dlatego tak twierdzę,bo diesla nigdy nie małem.Oczywiście zwolennicy ropki będą ci polecali ten silniczek,bo go mają ale z tego co widzę u znajomych i co im się dzieje to raczej diesla bym nie kupił w e34.Może 3.0 w e39 ale jakoś nie mam przekonania.Poza tym trudno jest dostać klekota w naprawdę dobrym stanie i nie zajechanego.Osobiście miałem e34 3.0 z 88rokui nie mogę nic złego powiedzieć na ten motor mimo,że w chwili kupna miała przelatane 255000km.(kupiona u helmutów od prywatnego właściciela)i wstawiłem gaz.Jeżdziłem 3,5 roku i nic poza świecami i płynami nie wymieniałem.Dlatego teraz kupiłem 3.5 benzynę w e39 ale widzę,że to już nie te prawdziwe auta.Powodzenia i udanego zakupu...
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
Patrz przy kupnie przedewszystkim na stan techniczny.3.0 m30 to dobry silnik,ale po wprowadzeniu w 1990 roku 2.5 24v,nie było sensu już go produkować gdyż więcej palił i miał mniejszą moc od 2.5m50 więc go wycofali.Ja osobiście polecam 2.5 24v,ze względu na dobry kompromis między osiągami i spalaniem,oraz to ,że jest praktycznie bezobsługowy w stosunku do m20 lub m30.(brak kopułki,palca,przewodów zapł.,nie trzeba regulować zaworów,rozrząd na łańcuchu-w m20 na pasku).Ewentualnie zdrowe 535i,silnik uchodzi za niezniszczalny.
Nur bmw e32
Opublikowano

Gdybym w swoim E34 miał silnik 2,5/24V i do tego z Vanosem,to jeździłbym nim chyba do dziś.......,dlatego gorąco go polecam.I do tego ta klasyczna linia nadwozia....dziś już nie robią takich aut.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w poszukiwaniach.....

Opublikowano

Lepiej weż benzynę bo mniej problemowa a ceny ropy i pb są te same

 

A potem kieruj się stanem bo zniszczone 525 czy 535 nie da tyle frajdy co zadbane 518 czy 520 jak będzie ciągle się psuło :)

 

Szukaj stanu i nalepiej silnika M50 w wersji 2,0 lub 2,5 lepsze 2,5 ale ciężko w nich o dobry stan ( ładny egzemplarz w realnych pieniążkach ) 520 szybciej znajdziesz ale trochę mniej frajdy z jazdy i tu się rpoblem robi :D

 

Osobiście jeżeli to twoje pierwsze BMW albo i masz mały staż za kółkeim to 520 jest w zupełności wystarczające zrozumiesz pierwszej zimy :8)

 

a na trasie i tak mało co podskoczy fakt do setki to nie jest rakieta ale do setki to się i maluch rozpędzi a powyżej setki relatywnie szybsze 320 E-30 już jedzie tak samo a częstow dupe doistaje sprawdzone w praktyce

 

520 M50 ma jeszcze niezły wygar od 90 ( zaczynasz na nr 3 ) do 170 ( koniec 4 ) wtedy kiedy większość silniczków 1,4 czy 1,6 w lżejszych padłach umiera z braku KM no i co do diesel vs benzyna M50 ma piękny dźwięk :) żadne nowsze BMW może poza M5 nie ma takiego dźwięku jak dochodzi do oghranicznika nowsze BMW są za ciche stabowczo :)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

diesel, tylko jesli sprawdzony i pewny. inaczej wpakujesz sie w mase problemow ktore bedziesz rozwiazywal miesiacami albo tysiacami pln.

 

duzo osob poleca benzyne, dokladnie 2.5 24v m50b25, nawet w gazie. duzo mocy, calkiem rozsadne spalanie i nie ma takich problemow jak z dieslem. jesli gaz to wiadomo ze najlepiej sekwencja i to calkiem dobra.

 

mialem 2.4 td, dawal frajde z jazdy, ale nie jak stal ; ] najpierw walczylem z brakiem mocy, pozniej padla uszczelka pod glowica, a na koncu padla pompa wtryskowa. fajnie sie jezdzilo, szczegolnie w zakresie obrotow 2,5-4 tys ; ) na trasie nie jeden sie chowal przed starym dieslem, a silnika ma tylko 115KM. srednie spalanie przy szybszej jezdzie - 15 litrow, normalnie ok 8-10 bral, nie bede klamal ze jezdzilem oszczednie ; ] tak wiec fajny silnik dopoki nie sprawia problemow.

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano

Ja jeżdżę 525 Vanos Benzyna + Gaz do tego w automacie. Jeżeli chodzi o silnik nie mam żadnych przygód auto pracuje idealnie na benzynie i gazie (nie sekwencja), natomiast jeżeli chodzi o zawieszenie można by było polemizować aczkolwiek 240 tys. jest także niektóre elementy pewnie od nowości. Ogólnie :

POLECAM GORĄCO 2,5 BENZYNA VANOS

Opublikowano
ja polecam jakiś możliwie nieużywany sprawny egzemplarz BMW. Będzie się nadawał.

Trudno znależć nieużywane e34.

A co do samego modelu to chyba naprawdę najlepszy motor to 2,5 24V

Opublikowano
Polecam od 2,5 litra w górę i skrzynię manualną. Automat działa ok ale ogranicza możliwości silnika. Zawieszenie przód zawsze będzie Ci pukało i stukało choć drogie w naprawie nie jest. Jak kupisz zadbany to nie pożałujesz.
Opublikowano
No to koryguję swoje zdanie, żeby pasowało do E34 - za 10.000 zł (a tym bardziej za mniej) nie kupuje się samochodu (ja przynajmniej nigdy się tak nie bawiłem).
PawełH
Opublikowano
Ja natomiast nie wydałbym więcej niż 10tyś zł na e34,chyba,że byłoby to m5 lub 540 w sześciobiegowym manualu,uwierz,że i za 7 tyś można kupić dobry samochód,tylko trzeba szukać i się na tym znać. :wink:
Nur bmw e32
Opublikowano

Troszke sie nazbierało tych wypowiedzi:) Serdecznie wam za nie dziekuje.. Widze ze lubicie i polecacie 2.5 vanos:)

 

No mnie ogranicza suma w kwocie 5 tys zl,bo chrzciny mi sie szykuja i 1tys mi odpadnie:) dlatego na auto moge przeznaczyc tylko 5tys zl..

Ale patrzac np na allegro to jest tego do oporu.. Myslalem tez o bmw e 36 ale za taka kwote to nie ma wiekszego sensu gdyz bedzie to strucel..A jak kupuje sie auto to raczej nie po to aby pod nim ciagle lezec i przeklinac na sam jego widok..

 

Szczerze powiedziawszy to myslalem o e34 w silniku 2.5 w gazie..gdyz jak stwierdziliscie to z ropniakami ciagle sa problemy..a to pompa a to świece..itd..

Opublikowano
Troszke sie nazbierało tych wypowiedzi:) Serdecznie wam za nie dziekuje.. Widze ze lubicie i polecacie 2.5 vanos:)

 

No mnie ogranicza suma w kwocie 5 tys zl,bo chrzciny mi sie szykuja i 1tys mi odpadnie:) dlatego na auto moge przeznaczyc tylko 5tys zl..

Ale patrzac np na allegro to jest tego do oporu.. Myslalem tez o bmw e 36 ale za taka kwote to nie ma wiekszego sensu gdyz bedzie to strucel..A jak kupuje sie auto to raczej nie po to aby pod nim ciagle lezec i przeklinac na sam jego widok..

 

Szczerze powiedziawszy to myslalem o e34 w silniku 2.5 w gazie..gdyz jak stwierdziliscie to z ropniakami ciagle sa problemy..a to pompa a to świece..itd..

Prędzej obetne sobie łodyge :mrgreen: niż ty kupisz dobrą E34 w takiej cenie chyba ze chcesz dołożyc minimum drugie tyle na remont .Radziłbym abys za tą kwote kupił cinquecento z gazem oswiadczm ci ze bedziesz bardziej zadowolony :cool2:

Opublikowano
Troszke sie nazbierało tych wypowiedzi:) Serdecznie wam za nie dziekuje.. Widze ze lubicie i polecacie 2.5 vanos:)

 

No mnie ogranicza suma w kwocie 5 tys zl,bo chrzciny mi sie szykuja i 1tys mi odpadnie:) dlatego na auto moge przeznaczyc tylko 5tys zl..

Ale patrzac np na allegro to jest tego do oporu.. Myslalem tez o bmw e 36 ale za taka kwote to nie ma wiekszego sensu gdyz bedzie to strucel..A jak kupuje sie auto to raczej nie po to aby pod nim ciagle lezec i przeklinac na sam jego widok..

 

Szczerze powiedziawszy to myslalem o e34 w silniku 2.5 w gazie..gdyz jak stwierdziliscie to z ropniakami ciagle sa problemy..a to pompa a to świece..itd..

 

No i wyszlo szydlo z worka... Za dobre E34 trzeba za odra zaplacic 3-5 tys Euro, a obludnicy w kaczorgodzie licza na okazje, ze ktos odda im zdrowe E34 za 1/3 ceny :mad2: I dlatego nie moge swojej E34 sprzedac...

 

Co do diesli - o jakich ciaglych problemasz piszesz? Jesli kupisz padline za te marne grosze, to nie dziwie sie ze ''sa ciagle problemy''. Zapraszam na forum http://www.bmw-tds.pl. Tam dowiesz sie co nieco o dieslach BMW.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Cinquecento ma taki ekonomiczny slinik ze mu gaz nie potrzebny..pali mi srednio 5.5 l na 100 km silnik 1.1 cc sporting. a bmw pali minimum 11 gazu.. Wiec zart Ci sie nie udał znawco za dyche gdyz cienkim jezdze na codzien. ha ha ha.. badyl

 

To jak za 5 tys nie kupi dobrego e 34 to dlaczego jest tyle ogłoszeń?? co wszyscy chca sie wyzbyc?? To jest śmieszne

Opublikowano

 

To jak za 5 tys nie kupi dobrego e 34 to dlaczego jest tyle ogłoszeń?? co wszyscy chca sie wyzbyc?? To jest śmieszne

Nie kupi za 5 tys E34 w którego jeszcze nei będzie trzeba włożyć ok 2-3tys. Chyba że chce się jeździć padaką, tu trzeszczy, tam skrzypi, tu jakiś dziwny metaliczny dźwięk a tam znów coś cieknie

Opublikowano
jak za 5 tys nie kupi dobrego e 34 to dlaczego jest tyle ogłoszeń?? co wszyscy chca sie wyzbyc?? To jest śmieszne

 

To nie jest śmieszne, to jest przykre...sam zobaczysz. Pooglądasz kilka takich które w miarę wyglądają na allegro, a wsiądziesz do środka, przejedziesz się i zrozumiesz że kolega nie chciał Cię wkurzyć tylko rzeczywiście lepiej żebyś nie miał tak wielkich nadziei za tą kwotę. Lepiej być mile zaskoczonym niż niemile rozczarowanym. Sam kiedyś jechałem obejrzeć 5 kę w którą właściciel włożył kupę kasy, stan bdb a potem mina mi zrzedła.

 

Mimo tego doceniam to że bardzo chcesz mieć ten model i dołączyć do naszego grona. Myślę,że łatwo nie będzie znaleźć ale trzymam kciuki :cool2:

 

Poza tym weź pod uwagę,że nawet jak kupisz za 10 tys. to i tak przetrzepie Cię po kieszeni bo wiadomo samochód jest kilkunastoletni, także taka kwota jak na chrzest dziecka pójdzie spokojnie,zwłaszcza że idzie zima a w zimie wyłażą słabostki.

 

 

Mam nadzieję,że mimo tego nie zwątpisz i znajdziesz coś dla siebie.

 

Głowa do góry! :wink:

Opublikowano
Cinquecento ma taki ekonomiczny slinik ze mu gaz nie potrzebny..pali mi srednio 5.5 l na 100 km silnik 1.1 cc sporting. a bmw pali minimum 11 gazu.. Wiec zart Ci sie nie udał znawco za dyche gdyz cienkim jezdze na codzien. ha ha ha.. badyl

 

To jak za 5 tys nie kupi dobrego e 34 to dlaczego jest tyle ogłoszeń?? co wszyscy chca sie wyzbyc?? To jest śmieszne

bo to sa samochody na czesc a nie do jezdzenia :mrgreen:

Za 5 tys to mozna sobie kupic ładne koła do BMW a nie samochod do jezdzenia :mrgreen: widac ze jeszcze nie miales do czynienia z ta marka :jawdrop:

Opublikowano
Panowie,nie przesadzajcie,za tyle też się kupi e34 i nie musi być to padlina,tylko taka kwota jest trochę za mała na 2.5 24v :| ,za takie pieniądze spokojnie kupisz w dobrym stanie 520 12v z lat 88-90.Diesla 2.4 czy 2.5 sobie odpuść,tds nie jest oszczędnym autem,znajomy ma 2.5tdsa,spalanie po mieście ok 10l :duh: ,co przy cenie ropy ok 5zł za litr,można sobie policzyć ile taka eksploatacja kosztuje.
Nur bmw e32
Opublikowano
Panowie,nie przesadzajcie,za tyle też się kupi e34 i nie musi być to padlina,tylko taka kwota jest trochę za mała na 2.5 24v :| ,za takie pieniądze spokojnie kupisz w dobrym stanie 520 12v z lat 88-90.Diesla 2.4 czy 2.5 sobie odpuść,tds nie jest oszczędnym autem,znajomy ma 2.5tdsa,spalanie po mieście ok 10l :duh: ,co przy cenie ropy ok 5zł za litr,można sobie policzyć ile taka eksploatacja kosztuje.

Moze sie powtorze, ale napisze jeszcze raz!

TDS kupuje sie z zamilowania, swiadomie a nie z przypadku. Jesli chcesz oszczednego diesla, to kup jakiegos biedoklepa (z gatunku golfowatych) Pompy sa tej samej konstrukcji w pierwszych tdi co w tds, ale motloch nie jeczy ze sie sypia pompy w golfowatych...

Opublikowano
Panowie,nie przesadzajcie,za tyle też się kupi e34 i nie musi być to padlina,tylko taka kwota jest trochę za mała na 2.5 24v :| ,za takie pieniądze spokojnie kupisz w dobrym stanie 520 12v z lat 88-90.Diesla 2.4 czy 2.5 sobie odpuść,tds nie jest oszczędnym autem,znajomy ma 2.5tdsa,spalanie po mieście ok 10l :duh: ,co przy cenie ropy ok 5zł za litr,można sobie policzyć ile taka eksploatacja kosztuje.

Moze sie powtorze, ale napisze jeszcze raz!

TDS kupuje sie z zamilowania, swiadomie a nie z przypadku. Jesli chcesz oszczednego diesla, to kup jakiegos biedoklepa (z gatunku golfowatych) Pompy sa tej samej konstrukcji w pierwszych tdi co w tds, ale motloch nie jeczy ze sie sypia pompy w golfowatych...

Z zamiłowania do czego?Ja nic do tdsa nie mam,sam przez kilka miesięcy jeżdziłem tdsem,ale to było 5 lat temu i wtedy można było oszczędnie jeżdzić(cena ropy zupełnie inna),Tds w latach 90tych był jednym z najlepszych i najnowocześniejszych diesli świata,ale niestety,swoje lata ma już dawno za sobą,myślę,że już szybciej się wygra w totolotka niż kupi się tdsa z przebiegiem poniżej 200tyś km.

Nur bmw e32
Opublikowano
Panowie,nie przesadzajcie,za tyle też się kupi e34 i nie musi być to padlina,tylko taka kwota jest trochę za mała na 2.5 24v :| ,za takie pieniądze spokojnie kupisz w dobrym stanie 520 12v z lat 88-90.Diesla 2.4 czy 2.5 sobie odpuść,tds nie jest oszczędnym autem,znajomy ma 2.5tdsa,spalanie po mieście ok 10l :duh: ,co przy cenie ropy ok 5zł za litr,można sobie policzyć ile taka eksploatacja kosztuje.

Moze sie powtorze, ale napisze jeszcze raz!

TDS kupuje sie z zamilowania, swiadomie a nie z przypadku. Jesli chcesz oszczednego diesla, to kup jakiegos biedoklepa (z gatunku golfowatych) Pompy sa tej samej konstrukcji w pierwszych tdi co w tds, ale motloch nie jeczy ze sie sypia pompy w golfowatych...

Z zamiłowania do czego?Ja nic do tdsa nie mam,sam przez kilka miesięcy jeżdziłem tdsem,ale to było 5 lat temu i wtedy można było oszczędnie jeżdzić(cena ropy zupełnie inna),Tds w latach 90tych był jednym z najlepszych i najnowocześniejszych diesli świata,ale niestety,swoje lata ma już dawno za sobą,myślę,że już szybciej się wygra w totolotka niż kupi się tdsa z przebiegiem poniżej 200tyś km.

 

Z zamilowania do silnikow diesla... Mozna znalezc TDS z przebiegiem ponizej 200 000km, ale to auta za 5 000 Euro i wiecej a nie za 5 000 zl. Takie cuda na kiju tylko w kaczogrodzie - przykre ale prawdziwe.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.