Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich ,problem polega na tym ze niedawno zalozylem nowe alusy 225/45-17 91W Roadstone N3000 i zaczelo lekko trzesc kiera przy 80km|h ,dokrecilem sruby jeszcze raz, pierscien centrujacy plastikowe i nic sie niezminilo.czy musze wywazyc nowe kola?,dzieki z gory za odp
Opublikowano
no jak zakładasz opony na felgi nowe czy stare zawsze trzeba wyważyć możesz sprawdzic jeszcze raz wywazenie tylko u innego wulkanizatora najlepiej takiego co ma nowa maszyne a jak nie pomoże to moga byc luzy w układzie zawieszenia swożnie wachacza i cała reszta tych końcuwek a jak to nie pomoże to niestetynasze drogi kiedys miałem 17 225/45 i trzesło były wyważane i to nie pomogło felgi proste nowe opony i nic a założyłem stare zimówki prawie bez bierznika 15 195/65 i bylo ok moze poprostu to jest taka przypadlośc 17 na niskim profilu ??? zobaczymy co inni napisza
przedni napęd jest dla dziewczyn...
Opublikowano
jedz wywaz kola.powino pomoc.no i jak sie przesiadles z mniejszych felg na wieksze i szersze to tez ma znacznie.
Opublikowano
jak sie przesiadles z mniejszych felg na wieksze i szersze to tez ma znacznie.

 

 

mozesz rozwinac swoja mysl?

*****************


Sprzedam e90 320d 163km , wiecej info na PW


http://files.tinypic.pl/i/00648/l0zon5mzpefi_t.jpg


*****************

Opublikowano
jak sie przesiadles z mniejszych felg na wieksze i szersze to tez ma znacznie.

 

 

mozesz rozwinac swoja mysl?

 

To ja sobie pozwole rozwinac:

Aktualnie w kompakciorze mam 16" 205/55. Zona w touringu ma 17" 225/45. Roznica jest odczuwalna na pierwszej koleinie - szarpie kierownica i naprawde trzeba sie koncentrowac na drodze.

Roznicy w drganiach nie zauwazylem a kolka sa w 100% perfekcyjnie wywazone (z przodu nie ma ciezarkow :D).

 

Jakby ktos chcial namiar pod Warszawe do tego speca to na priv :)

Opublikowano
To ja sobie pozwole rozwinac:

Aktualnie w kompakciorze mam 16" 205/55. Zona w touringu ma 17" 225/45. Roznica jest odczuwalna na pierwszej koleinie - szarpie kierownica i naprawde trzeba sie koncentrowac na drodze.

Super. To jeszcze napisz, na których szarpie, a na których nie szarpie.

 

pozdrawiam

Opublikowano

mozesz rozwinac swoja mysl?

przejedz sie takim samym modelem auta jak aktualnie masz,tylko z felgami o dwa cale wiekszymi a bedziesz wiedzial co mam na mysli. :mrgreen:

Opublikowano
Witam. Skutkiem tego trzesienia moze tez byc wypracowane sworznie glowne na ktorych sa mocowane zwrotnice i od danej predkosci np 80 zaczyna trzasc kierownica a przy wiekszej predkosci np 140 zanika to trzesienie. Pozdrawiam :)
piona51987
Opublikowano
Miałem to samo, na początku stawiałem na złe wyważenie, ponieważ trzesienie kierą zaczynało sie od ok 80 km/h i konczylo przy ok 95 km/h. Wyważyłem opony..i nic sie nie smieniło. Podjechałem na płyte sprawdzić zawieszenie. Okazało się, ze mam wybity sworzeń wahacza, po wymianię auto znow idealnie sie prowadzi.
Opublikowano
Ja mialem ze od 80 do 120 mi trzeslo kierownica i byl to tez sworzen i polecam kupic lepszy np revil czy jakos tak a nia jakies dziadostwo bo na polskich drogach raz dwa leca ;/. Pozdrawiam.
piona51987

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.