Skocz do zawartości

M40 gasnie


boss64616

Rekomendowane odpowiedzi

witam

dzisiaj wsiadlem do samochodu odpalam i samochod zaczyna dziwnie chodzic ciezko sie wkreca na obroty strasznie czesie jesli jest powyrzej 3 tys chodzi w miare normalnie ponizej wydaje mi sie ze jak by na 3 garach ale nei jestem pewny do tego jak puszcze na luz to gasnie :cry:

nie wiem co sie moglo stac poniewaz rano jak jechalem bylo ok

czy moze byc to wina kabli wysokiego napiecia badz swiec ???

pozdrawiam i prosze o pomoc :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej, na twoim miejscu zainteresowalbym sie calym układem zapłonowym, wymien świece, sprawdz w jakim stanie są kable (mozna w ciemnościach otworzyc maskę - jezeli sa przebicia na pewno je zobaczysz), jezeli te elementy sa sprawne pozostaje ci cewka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzic te kable ?? czy nie maja przebicia albo cos ??

 

 

ciemna noca odpal auco otworz maske i lekusko spsikaj przewody woda, jakims spryskiwaczem.....albo w wilgotna noc lukinij.... jak maja przebisie to beda pioruny zapierdzielac.... ale jak nie beda to nieznaczy ze beda dobre.... gdzies cos czytaklem ze tez probnikiem sprawdzaja..;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fałszywego powietrza Ci nie łapie?? Ja jechalem przez miasto nagle mi zdechł odpalam obroty skacza nie chce sie wkrecic tak jakby na wszystki gary nie palil puszczam gaz gasnie zero mocy. ze swiateł przepchałem na parking pod blokiem i w 5 min dzialal :lol: oblukaj cały dolot do samego kolektora wszystkie te przewody moze jakis spadl albo pękł zalozysz i po problemie :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz wrażenie że chodzi na trzech garach to napewno by nie gasł. Przewody to i ja potwierdze. Padają z dnia na dzień. Ja po remoncie zrobiłem 1000km i wszystko ok. Wypuściłem się na wczasy w nocy i lipa przewód siadł. W izolacje go i było ok. Ale jak gaśnie to może być lewe powietrze. Tak jak kolega mówi przejżyj dokładnie układ dolotowy powietrza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się pod temat. Otóż Mi też silnik gaśnie M40B18 niby wszystko jest ok ale nie ma wolnych obrotów,silniczek krokowy jest ok przepływomierz tak samo ok, Tylko mi padł regulator ciśnienia gdzie wymieniłem ten padnięty co leciało z niego paliwo na dobry i na tym dobrym jest tak samo nawet i gorzej tylko tyle że, lepiej odpala.Ogólnie to te regulatory ciśnienia mają inne numery ale pasują w listwę.Czy będzie jakaś różnica ze maja inne numery?.

Dodam ze tak dzieje na LPG i Pb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.