Skocz do zawartości

ile kucy z 2l 24v ??


siopo

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanko ile kucy mozna uzyskac z tego silnika 2l 24v 150 konego i czy da rade on wkrecic do 9-10 tys dlamnie to bardzo wazna informacja planuje zaturbic ta jednostke ,6 garkow czyli z300 kuca niepowinlo byc problemem skoro z 4garkow japonskich uzyskalem 292 kucyki bez kucia prosze tylko o kakretne odpowiedzi nie interesuja mie takie gadki wiesz ile to kosztuje itp sprawy

 

 

____

Mod EDIT:

Następnym razem proszę wpisywać kod modelu.

(wraca czas, kiedy znów będą za to ostrzeżenia)

pozdr.

tel;882470616
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu konkretnie m50b20?

lepiej odrazu zaczac z m50b25 192 konie , spalanie to samo i dosc wytrzymały silnik, jesli chodzi o turbo, sa ludzie, ktorzy dmuchaja na seryjnych gratach po 300 koni spokojnie.

http://www.streetracing.pl/forum/M50B25-Dobor-elementow-do-400KM-t49414.html

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie udziele Ci konkretnej odpowiedzi, co i jak, wiem jedno jeśli chcesz śmigać bezpiecznie na seryjnych gratach, długo nie posmigasz... Niedaleko mnie robili cos takiego na e30 2,5 litra, na sucho czyli bez wewnętrznej ingerencji i autko pojeździło z 3 tysiące km. Najpierw trzeba przygotować coś takiego, bo co psuć autko. Tak jak koledzy wcześniej pisali, lepiej kupic większą jednostkę, no chyba że chcesz się bawić ale bez przygotowania nic z tego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze ciezko z podniesieniem mocy niechce zminiac silnika bo gruzow jest pelno powiem wam ze az jestem zdziwony 6 garkow a tu nic 250 koni mie nie interesuje jak robic to na 300sta albo wcale ale jeszcze sie popytam troszke dzienki za info
tel;882470616
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie w stanach widziałerm do kupienia niezłe zestawy turbo ze srężarką mechaniczną czyli kompresorem Fajnym :)

Sam się już nad tym zasanawiałem że może kiedyś. Myślę że pomysł nie jest jakiś dabilny bo w stanach ludzie tak robią i jeżdżą a efekty wyglądają fajniej niż by sie ktoś mogl spodziewać.

W sumie to chyba r8 turbo zawsze bedzie ważyło mniej niż V8.

Z tego co słyszałem Silniki M54 mają już dół zakuty więc czemu by nie pozostaje kupić zestaw z uszczelką pod głowicę, mocniejszymi szpilkami i hulamy

Przy okazji link do strony na której sprzedają zestawiki dzięki8 którym możemy sami praktycznie zamontować superchargera :)

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.