Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam pytanko ile kucy mozna uzyskac z tego silnika 2l 24v 150 konego i czy da rade on wkrecic do 9-10 tys dlamnie to bardzo wazna informacja planuje zaturbic ta jednostke ,6 garkow czyli z300 kuca niepowinlo byc problemem skoro z 4garkow japonskich uzyskalem 292 kucyki bez kucia prosze tylko o kakretne odpowiedzi nie interesuja mie takie gadki wiesz ile to kosztuje itp sprawy

 

 

____

Mod EDIT:

Następnym razem proszę wpisywać kod modelu.

(wraca czas, kiedy znów będą za to ostrzeżenia)

pozdr.

tel;882470616
Opublikowano

a czemu konkretnie m50b20?

lepiej odrazu zaczac z m50b25 192 konie , spalanie to samo i dosc wytrzymały silnik, jesli chodzi o turbo, sa ludzie, ktorzy dmuchaja na seryjnych gratach po 300 koni spokojnie.

http://www.streetracing.pl/forum/M50B25-Dobor-elementow-do-400KM-t49414.html

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano
Nie udziele Ci konkretnej odpowiedzi, co i jak, wiem jedno jeśli chcesz śmigać bezpiecznie na seryjnych gratach, długo nie posmigasz... Niedaleko mnie robili cos takiego na e30 2,5 litra, na sucho czyli bez wewnętrznej ingerencji i autko pojeździło z 3 tysiące km. Najpierw trzeba przygotować coś takiego, bo co psuć autko. Tak jak koledzy wcześniej pisali, lepiej kupic większą jednostkę, no chyba że chcesz się bawić ale bez przygotowania nic z tego
Opublikowano
czemu zły pomysł, możesz próbować, ale podejrzewam że więcej niż 250 kucy z seryjnymi gratami bedzie już mijało sie z celem, ale te 250 na soft turbo, do tego dobre strojenie i może sie udać.
Opublikowano
widze ze ciezko z podniesieniem mocy niechce zminiac silnika bo gruzow jest pelno powiem wam ze az jestem zdziwony 6 garkow a tu nic 250 koni mie nie interesuje jak robic to na 300sta albo wcale ale jeszcze sie popytam troszke dzienki za info
tel;882470616
Opublikowano

Ogólnie w stanach widziałerm do kupienia niezłe zestawy turbo ze srężarką mechaniczną czyli kompresorem Fajnym :)

Sam się już nad tym zasanawiałem że może kiedyś. Myślę że pomysł nie jest jakiś dabilny bo w stanach ludzie tak robią i jeżdżą a efekty wyglądają fajniej niż by sie ktoś mogl spodziewać.

W sumie to chyba r8 turbo zawsze bedzie ważyło mniej niż V8.

Z tego co słyszałem Silniki M54 mają już dół zakuty więc czemu by nie pozostaje kupić zestaw z uszczelką pod głowicę, mocniejszymi szpilkami i hulamy

Przy okazji link do strony na której sprzedają zestawiki dzięki8 którym możemy sami praktycznie zamontować superchargera :)

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.