Skocz do zawartości

po wciśnięciu gwałtownie gazu silnik się dławi


piotr520

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Witam wszystkich.Moja bunia to 520 24v.Jest po wymianie swiec cewek ifajek amimo to po wcisnieciu gwaltownie gazu silnik sie dlawi na Pb a na Lpg jest jeszcze gorzej.Rano sie dlawi i nie ma mocy.Gdy sie rozgrzeje jest troche lepiej ale kazda gorka to wyzwanie.Slabnie z dnia na dzien przestaje praktycznie na wyzszych biegach reagowac na gaz i jakby nie pracowal na wszystkie gary.Poradzcie cos bo ja nie mam pojecia co ja boli tylko nie piszcie ze to glowica bo sie zalame :cry2: .Pozdro wszystkim.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja się podłączę.

 

U mnie jest podobnie - po odpaleniu na benzynie się dławi, dusi, nie chce wejsć na obroty, potrafi czasem strzelić.

 

Jak już sie przełączy na gaz to jest OK, choć czasami też mu się zdarzy chwila słabości. Ale bna gazie baaaardzo rzadko.

 

Co jest grane? Pompa paliwa?, Czujnik wału? Przepływomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

... to po wcisnieciu gwaltownie gazu silnik sie dlawi na Pb a na Lpg jest jeszcze gorzej.

...jak dla mnie to typowy objaw padającego przepływomierza, spróbuj go odpiąć (ewentualnie podmienić z kimś innym) i zobacz jak wtedy samochód reaguje.

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...nie chce wejsć na obroty, potrafi czasem strzelić.

 

 

Co to znaczy??

Wciskasz gaz i nie jesteś wstanie osiągnąć wysokich obrotów czy powoli je uzyskuje? Lub może zatrzymuje się na pewnych obrotach i dalej nie chce iść jakby była już odcinka?

 

Jak już sie przełączy na gaz to jest OK, choć czasami też mu się zdarzy chwila słabości.

 

Hehe to jest dobre też jestem rano słaby jak muszę wstać do pracy.

Opisuj konkretnie swój problem to może komuś uda się coś podpowiedzieć żeby pomóc.

 

Panowie pierwsza rzecz od jakiej należy zacząć jest podłączenie pod kompa. Jeśli nie wykaże żadnych błędów można zacząć "kombinować".

 

Co jest grane? Pompa paliwa?, Czujnik wału? Przepływomierz?

 

A skąd mamy to wiedzieć?

Zmierz ciśnienie paliwa w układzie, zmierz rezystancje czujnika sprawdź czy nie ma mechanicznych uszkodzeń, Przepływomierz najlepiej podmienić od normalnie jeżdżącego auta.

 

Kolejna sprawa jak piszecie na "gazie" to byście chociaż opisali jakiej generacji macie instalacje i z czego się składa.

 

Odpalcie sobie wyszukiwarkę i poszukajcie jak sprawdzić poszczególne podzespoły tak aby wykluczyć ich ewentualną nie sprawność.

Gotowej recepty raczej nie będzie jeśli nie czujecie się na siłach w tej materii, pozostaje Pan Kazio z warsztatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zeby bylo prosciej to zajmijmy sie jazda na gazie[gaz sekwencyjny].Po odlaczeniu przeplywki jest troche lepiej [to lepiej to mniejsze zadlawienie sie po naglym wcisnieciu gazu]ale silnik wolniej wkreca sie na obroty.Komp pokazuje blad sondy ale po podmianie jest tak samo[ma dziwny prosty wykres z duzymi wachaniami]mechanior twerdzi ze jest taki bo sonda probuje utrzymac wolne obroty bo cos innego jest niesprawne.Mam nadzieje ze troche uproscilem.Posiadam przeplywke firmy bosch z okraglym gniazdem i nie mam od kogo podmienic.Czy ktos sie orientuje ile taka przeplywka kosztuje? Jeszcze jedno silnik pali na dotyk i nawolnych obrotach rowniutko pracuje.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy Bosch 1000-1800zł w zależności od źródła. Czy wcześniej była instalacja mieszalnikowa? Czy po skasowaniu błędu sondy pojawił się ponownie?

 

Mechanika to zmień skoro on mając auto pod nosem nie wiem co mu dolega. Niech się przyjmie do Feuvert będzie sobie wymieniał klocki, opony i przeprowadzał nie skomplikowane czynności obsługowe.

 

Co do wykresu pracy sondy:

http://www.auto-online.pl/serwis/poradnik/elek_autom/czujniki/sonda1.htm

 

Ugadaj się z kimś z forum znajdź chłopa w swojej okolicy i podmień przepływke.

 

Kiedyś przeżyliśmy z kumplem dziwną historie. Objawy miał podobne do Twoich po wyjęciu miksera gazowego. Założyliśmy moją przepływke auto szatan. Pojeździł trochę na benzynie potem jak założył swoją przepływke auto zaczęło się układać i odzyskiwać moc (nie pamiętam po jakim czasie i czy był reset kompa). Do tej pory jeździ na niej i wszystko jest OK. Było to M30 a nie M50 ale podmień przepływke. Wcześniej możesz zresetować kompa i pojeździć na benzynie nie zaszkodzi i nic nie kosztuje. Niech się sterownik zaadaptuje od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dodam jeszcze ze na rozgrzanym silniku np na 1biegu do 3tys silnik dziwnie sie wkreca a po osiagnieciu 3tys dostaje naglego kopa :shock:
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpala normalnie? Znaczy szybko ? Czy musisz go piłować/długo kręcić? Sprawdź czujnik położenia wału nie wydaje mi się żeby to był on ale mi nie źle wybrał jaja. Dwa czujniki w tydzień rozleciały się za każdym razem inne objawy.

 

Zmierz oporność i sprawdź czy nie ma mechanicznych uszkodzeń. Czy np jakieś koło lub ruchoma cześć nie wytarła kabla lub czy kabel się nie urywa przy wejściu do czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Silnik pali bdb bez wzgledu czy jest zimny czy rozgrzany,co do sondy to wywala nadal bledy,silnik od poczatku chodzi na sekwencji.Mam takie pytanie gdy chodzi na biegu jalowym powiedzmy 800obr to minimalnie wciskajac gaz mam odrazu 1200 silnik nie przechodzi plynnie czy to normalne.Wczesniej mialem jette 1600 na gazniku i tam gaz dzialal bardzo plynnie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem w mojej E36 328i, auto słabo się "wkręca" dopiero po 3500 obr/min zaczyna "łapać siły", komputer nic nie wykazuje a byłem na 3 stacjach disgnostycznych, czasami na rozgrzanym silniku czuć jak by delikatnie gubił zapłon, chętnie poczytam jakieś podpowiedzi na ten temat...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.