Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, dziś pojawił się u mnie problem z hamulcami i sprzęgłem, mianowicie chodzi o to że jechałem sobie na działke i nagle hamulce bardzo osłabły, przy czym od razu na niskich obrotach zaczeło szarpać. Po dojechaniu zajżałem w zbiornik od płynu hamulcowego a tam sucho więc dolałem na pół stanu ale nie odpowietrzałem układu. Po powrocie do domu płyn był poniżej minimum i całą droge powrotną dalej szrpało i prawie brak hamulcy. Z tego co weim to sprzęgło jest hydrauliczne więc nie ma mowy chyba o zbiegu okoliczności żeby i to i to naraz sie skończyło więc co może być problemem w mojej sytuacji...??
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano

Witam

O ile sie nie mylę to siłownik sprzęgła zasilany jesz z zbiorniczka płynu Hamulcowego , to by tłumaczyło ubytek płynu jak siłownik jest nieszczelny, możliwe ze zaniedbania były tu powodem usterki jak sama Awaria. Skoro jest Ubytek Płynu to powinno być miejsce w którym on sie wydostaje z układu wiec można poszukać.

Opublikowano
Miałem kiedyś podobny problem jak jeżdziłem manualem 525i. W moim przypadku pekł wężyk od płynu i objawy były identyczne bo jak zauważył kolega powyżej płyn hamulcowy służy rownież do sprzegla hydraulicznego. Po wymianie wężyka odpowietrzeniu itd ja ręką odjął.
Opublikowano
Właśnie w tym problem że nie widać żeby gdzieś płynu ubywało!! Zaraz pojade do mojego mechanika od BMW i sprawdzi i może od ręki usunie awarie. Jak bede wiedział co mu dolega to dam znać co się stało i jaki koszt tak żeby inni też mogli na przyszłość wiedzieć
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Sprawdz jeszcze wąż podciśnieniowy z dolotu do serwa bo właśnie problem z wolnymi obrotami może być spowodowany zasysaniem lewego powietrza (pęknięty wąż) oraz brak podciśnienia w serwie - słabe hamulce.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz jeszcze wąż podciśnieniowy z dolotu do serwa bo właśnie problem z wolnymi obrotami może być spowodowany zasysaniem lewego powietrza (pęknięty wąż) oraz brak podciśnienia w serwie - słabe hamulce.

 

No tak ale nie tylko wężyk może nawalić.

Może być padnięte servo i uszczelnienie pompy.

A płyn zbiera się w servie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.