Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie stać cię, chłopie, na katalizator, to byś chociaż siedział cicho. Kupuje BMW a potem takie posty pisze. Ten katalizator to głupi Niemcy na złość sobie czy Polakom wstawiaja?
PawełH
Opublikowano
strumienica to kit , wydmucha Ci tłumiki , musisz wstawić kata , może być boose lub inna markowa podróbka za 300zł z gwarancją !!!.

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Opublikowano
nie stać cię, chłopie, na katalizator, to byś chociaż siedział cicho. Kupuje BMW a potem takie posty pisze. Ten katalizator to głupi Niemcy na złość sobie czy Polakom wstawiaja?

 

kurde! to miał być żart?? E39 z lat 90-tych, a 528 z tamtych jest na 100%, to już stosunkowo tanie auto, ceny wahają się od 15 do 30 tys. a orientujesz się w ogóle ile kosztuje nowy katalizator (oryginalny) do takiego auta? nie wiem ile do 528 ale do 523 to "zaledwie" 5.000zł, myślę że do 528 jest podobnie "tani". tak że twoja sugestia wydaje mi się co najmniej nie na miejscu, chyba że to był żart, a ja go nie załapałem.

 

zakładanie używanego katalizatora chyba mija się z sensem, chyba że jakiś uniwersalny, jak ktoś bardzo chce już mieć ten katalizator, ale opinie na ich temat są różne. wydech, wbrew pozorom też ma duże znaczenie dla pracy i żywotności silnika, jego nie odpowiednia przepustowość może być groźna.

 

ja nie mam kara, bo też miałem z nim problem. porządny tłumikarz dorobił mi tłumik z najgrubszej blachy z jakiej robią tłumiki i jest wszystko jak należy, nic nie brzęczy i jakoś auto nie rozpadło mi się na części pierwsze z powodu baraku kata...

Opublikowano
Zamiast kata można wstawić tłumik , to jest OK , tylko po co ?? jak można wstawić kata uniwersalnego dobrej firmy za 300-500 zł , sam widziałem jak wstawiali taki w ASO !!!

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Opublikowano
"opinie na temat katalizatora są rózne" - już mi się nie chce pisać - i jeszcze te info o cenie nowego. A co mnie to obchodzi!. Nie stać Cię (bo z tekstu sądząc ten wątek Ciebie dotyczy) to kup sobie rower.
PawełH
Opublikowano
Zamiast kata można wstawić tłumik , to jest OK , tylko po co ?? jak można wstawić kata uniwersalnego dobrej firmy za 300-500 zł , sam widziałem jak wstawiali taki w ASO !!!

 

ale chyba nie sądzisz że to będzie taki katalizator jak fabryczny, o takich samych parametrach i skuteczności. powiem Ci jako ciekawostkę że "złomiarze" za ZUŻYTY katalizator z takiego BMW płacą 700-800zł. a tu masz nowy, za 300. to przecież mogli by kupić ten nowy za 300 i będą jeszcze 500 zł do przodu :shock: oznacza to tylko jedno, oryginalny kar i uniwersalny kat, to dwa zupełnie inne katy :)

 

trochę zamotałem, ale wiadomo o co chodzi.

 

 

"opinie na temat katalizatora są rózne" - już mi się nie chce pisać - i jeszcze te info o cenie nowego. A co mnie to obchodzi!. Nie stać Cię (bo z tekstu sądząc ten wątek Ciebie dotyczy) to kup sobie rower.

 

Stać mnie, ale nie zmierzam płacić za głupi "tłumik" 5.000tys zł. jak za auto dałem 25.000tys! A w dodatku mogę to zastąpić bez ŻADNEJ szkody dla auta rzeczą 10 razy tańszą! CHYBA TO LOGICZNE! co nie?? Twoje rozumowanie jest co najmniej CHORE! (bez urazy)

Opublikowano
...kurde! to miał być żart?? E39 z lat 90-tych, a 528 z tamtych jest na 100%, to już stosunkowo tanie auto...

A na ile wyceniasz komfort, prestiż i jakość jakie masz z tytułu nawet starego BMW 5 ? Jeżeli to da się przełożyć na pieniądze, to na pewno ma większą wartość niż te np. 25tys. Stąd, moim zdaniem jakimś podstawowym błędem jest ustalanie tego, co można kupić, a czego nie, staremu autu, stawiając na pierwszy plan proporcję: cena części/wartość rynkowa auta.

Co to jest za tok myślenia?

 

Podczas pokonywania kilometrów w BMW każdy jest "doładowany" pozytywnie i czuje się dobrze - ale jak trzeba poważnie postąpić w sprawie serwisowania lub prawdziwej dbałości o auto, to już grono poważnych ludzi topnieje, bo część wykazuje zamiłowanie do druciarstwa (a strumienica tym właśnie jest!).

 

... mam pytanie,czym je zastąpić?

Nowymi katalizatorami. Wiadomo, ceny oryginału trudno przełknąć, ale są też dobre elementy TESH, BOSAL

 

Pozdrawiam :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
...kurde! to miał być żart?? E39 z lat 90-tych, a 528 z tamtych jest na 100%, to już stosunkowo tanie auto...

A na ile wyceniasz komfort, prestiż i jakość jakie masz z tytułu nawet starego BMW 5 ? Jeżeli to da się przełożyć na pieniądze, to na pewno ma większą wartość niż te np. 25tys. Stąd, moim zdaniem jakimś podstawowym błędem jest ustalanie tego, co można kupić, a czego nie, staremu autu, stawiając na pierwszy plan proporcję: cena części/wartość rynkowa auta.

Co to jest za tok myślenia?

 

Podczas pokonywania kilometrów w BMW każdy jest "doładowany" pozytywnie i czuje się dobrze - ale jak trzeba poważnie postąpić w sprawie serwisowania lub prawdziwej dbałości o auto, to już grono poważnych ludzi topnieje, bo część wykazuje zamiłowanie do druciarstwa (a strumienica tym właśnie jest!).

 

... mam pytanie,czym je zastąpić?

Nowymi katalizatorami. Wiadomo, ceny oryginału trudno przełknąć, ale są też dobre elementy TESH, BOSAL

 

Pozdrawiam :)

 

Źle mnie zrozumiałeś, chodzi mi o to, że każe auto z czasem się starzeje i spada jego cena rynkowa, ale to nie znaczy, że nikt ma go nie kupować tylko zamiast tego sprawić sobie rower, bo nie stać go na utrzymanie BMW. Jeśli bym kupił E60 w salonie to bym mógł nie zakładać tematu w jakim dyskutujeny, ale jak ktoś kupuje tańsze auto to chyba logicznie że wydanie dużej kwoty na w sumie nie aż tak ważną rzecz daje do myślenia, dla tego zakład się właśnie tematy tego typu: czym zastąpić, gdzie zregenerować. A pisanie od razu że ... byś śię wtydził...nie stać cię??.... kup se rower... są co najmniej nie na miejscu.

 

Nie podchodzę do auta w sposób jak Ty opisałeś, ale jak mogę zaoszczędzić pieniądze, to wolę je zaoszczędzić...

 

Zamiennik bosal-a kosztuje 2400zł. jeśli ktoś to przełknie, proszę bardzo, to aż dwa razy taniej! ;)

Opublikowano (edytowane)

Wydaje mi się, że problem polega na tym, że ludzie stworzyli głównie psychologiczną górną granicę tego, co można wydać na stare auto po zakupie. Nie raz nawet mniej chodzi o to, czy kogoś finansowo stać, czy nie – bo ludzie są biedni „mentalnie” i są pewni, że nie wypada do starego auta kupić nową rzecz, której cena zbliża się do np 1 / 5 tej wartości auta (nie mówiąc o proporcjach typu 1 / 2 itd...)

 

A jeżeli jednak kogoś nie stać (finansowo, a nie mentalnie) na jednorazowy wydatek np. 5000zł (to przecież nie jest powód do wstydu) - i skoro można brać kredyt na remont łazienki, albo samochód – to można też na katalizatory :)

To pomaga zachować uczciwe podejście do rzeczy.

Pozdrawiam :)

Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano (edytowane)
Ktoś kto pisze że do ponad 10 letniego auta kupił by kat za 5000 powinien porozmawiać ze specjalistą od głowy. Edytowane przez AEROG
Opublikowano

O dzizasss jak zwykle najbardziej demonizują posiadacze czterocylindrówek :lol:

 

Zibi, odpuść sobie kupowanie katalizatora.

Gie... Ci da nowy kat, tłumikarz niech Ci wstawi rurke, lub tłumik o dużej przepustowości, żeby zmniejszył ciśnienie w układzie.

 

Zaszczędzone pieniądze zostaw na zakup NOWYCH opon.

Ciekawe który z piszących kupuje nowe dobre opony hehehehe , a który szroty z 4mm bieżnikiem.... no ale bardziej cool jest mieć kata (nie wiadomo po co w 10 letnim aucie... )

Opublikowano
O dzizasss jak zwykle najbardziej demonizują posiadacze czterocylindrówek :lol: ... Ciekawe który z piszących kupuje nowe dobre opony hehehehe...

Ciekawe, kogo masz na myśli z tymi czterocylindrówkami (i jakiego demonizowania się obawiasz) :?:

Dobra uwaga o nowych oponach - lepiej zrób ankietę na ten temat...

(BTW. w moim przypadku możesz odnotować G.Y. datowane na marzec 2008 / kupione i założone w 06.2008)

 

Hej :)

 

P.S.

A może ktoś napisze z detalami do czego kat służy,jakie są z niego korzyści,a do czego prowadzi wycięcie kata suma sumarum będzie można pokalkulować

To akurat było wałkowane nie raz i bez względu na to co z tego wynika, nie ma powodu tego brać pod uwagę - dlatego, że nie chodzi tu o kalkulowanie. Temat dotyczy wymiany katalizatora, a nie próby wkładania go do auta z brakiem kat. w specyfikacji fabrycznej.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano (edytowane)

jak patrze jak wy sie onanizujecie nad bmw to normalnie aż żal dupe ściska. Masz 10 letni samochód nie stać cię na kata to go wywal jakie konsekwencje :search: było milion razy na forum a czy masz wywalić czy nie to myślę że dyskusja taka jak na temat zagazować betę czy nie pół forum ci powie że bmw nie lubi gazu i że jak cie nie stać to kup sobie wrotki. Bo część forum myśli ekonomicznie i traktuje bmw jak samochód środek do przyjemnej i fajnej jazdy a część jako przedmiot kultu.

 

Widzę też że sprawdza się stare porzekadło zastaw się a postaw się albo zes.aj się a nie daj się. Kredyt na Katalizator dobre sobie :mad2:

A co do wywalenia katalizatora zupełnie to wolał bym już uniwersalny naprawde wstawić

Edytowane przez Dymek442

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
jak patrze jak wy sie onanizujecie nad bmw to normalnie aż żal dupe ściska. Maż 10 letni samochód nie stać cię na kata to go wywal jakie konsekwencje :search: było milion razy na forum a czy masz wywalić czy nie to myślę że dyskusja taka jak na temat zagazować betę czy nie pół forum ci powie że bmw nie lubi gazu i że jak cie nie stać to kup sobie wrotki. Bo część forum myśli ekonomicznie i traktuje bmw jak samochód środek do przyjemnej i fajnej jazdy a część jako przedmiot kultu.

 

Widzę też że sprawdza się stare porzekadło zastaw się a postaw się albo zes.aj się a nie daj się. Kredyt na Katalizator dobre sobie :mad2:

A co do wywalenia katalizatora zupełnie to wolał bym już uniwersalny naprawde wstawić

 

:clap: :clap: :clap:

Opublikowano

Ostrzeżenie, za:

Ktoś kto pisze że do ponad 10 letniego auta kupił by kat za 5000 powinien porozmawiać ze specjalistą od głowy.

Gdyby ktoś jednak chciał kupić katalizator za 5000 do ponad 10-cio letniego auta – pewnie poczułby się urażony tym tekstem, dlatego...

________________________________________________

 

Ostrzeżenie, za:

jak patrze jak wy sie onanizujecie nad bmw to normalnie aż żal dupe ściska. Masz 10 letni samochód nie stać cię na kata to go wywal jakie konsekwencje ...

Nie sądź innych po sobie, bo to raczej ty to robisz (nad swoim druciarstwem)

________________________________________________

 

Ostrzeżenie, za:

:clap: :clap: :clap:

Żeby nie było przykro pewnemu użytkownikowi, który za coś podobnego został usunięty kiedyś z forum (poza innymi, dodatkowymi powodami)

________________________________________________

 

 

...

Na stronie głównej BKP, pod logo klubu widnieje napis: „Ludzie z pasją” – dlatego ktoś, kto tu zawitał – ma prawo liczyć na lepszy poziom dyskusji.

Jeżeli ktoś inny uważa jednak, że to nieuzasadniona „pompa” i czuje się zawstydzony tym, to no niech idzie stąd do lepszego miejsca w internecie, bo nie jest tu zatrzymywany.

 

Nie chcę tolerować namawiania do waszych mądrości w waszym stylu, bo inaczej to miejsce pogrąży się i popłynie w nędzy z biedą ...

 

(szkoda poświęcać więcej czasu na to – dlatego zamykamy)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.