Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chcę kupić E60 diesel kombi z 2005r

Kompletnie nie znam się na BMW więc mam do Was pytanie,

jakie są różnice między silnikami 2.0 i 2.5 i nie do końca chodzi mi o moc i spalanie. Głównie chodzi mi o różnice w kosztach eksploatacji (np rozrząd itp), czy ktoryś jest np. bardziej awaryjny. Jak jest z kulturą pracy.

Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny.

I jedno jeszcze pytanko na koniec, czym się różni samochód oznaczony E60 od E61? Pewnie to głupie i każdy to wie, ale nie mogłem nigdzie znaleźć :D

Opublikowano
Witam.

Chcę kupić E60 diesel kombi z 2005r

Kompletnie nie znam się na BMW więc mam do Was pytanie,

jakie są różnice między silnikami 2.0 i 2.5 i nie do końca chodzi mi o moc i spalanie. Głównie chodzi mi o różnice w kosztach eksploatacji (np rozrząd itp), czy ktoryś jest np. bardziej awaryjny. Jak jest z kulturą pracy.

Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny.

I jedno jeszcze pytanko na koniec, czym się różni samochód oznaczony E60 od E61? Pewnie to głupie i każdy to wie, ale nie mogłem nigdzie znaleźć :D

 

E60 to sedan, E61 to touring

Opublikowano
2.0 jest czterocylindrowy, 2.5 - sześciocylindrowy, a to oznacza, że 2.5 będzie miał wyższą - jak to się medialnie określa - kulturę pracy :norty: ...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

Witam

 

W tym modelu który Cię interesuję jak i w innych modelach BMW jest łańcuch nie ma paska rozrządu .Trudno powiedzieć który silnik jest bardziej awaryjny , wszystko zależy od tego jak był samochód eksploatowany i czy przebieg który auto ma na liczniku jest faktycznym przebiegiem .

 

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 2005 roku w zasadzie nie było 520d. Dopiero pod sam koniec się pokazał z mocą 163KM, niewiele mniejszą niż 525d 177KM. W sumie zakup 520d chyba jest mądrzejszym wyborem bo praktycznie podobne osiągi a mniejsze spalanie i mniejsza akcyza przy zakupie, a od przyszłego roku mają jakiś podatek ekologiczny zmontować więc pewnie i to będzie mniejsze. Tylko nie wiadomo, czy aż takie świeże auto dasz radę kupić w sensie finansowym, jeżeli nie to masz problem rozwiązany i i tak zostanie Ci opcja jedna, 525d. :wink:
Opublikowano
525d na dłuższą metę nie jeździłem, może dlatego nie zdążyłem zauważyć istotnej różnicy w kulturze pracy. Osobiście wolałbym młodszą 520d aniżeli starszą 525d. Wbrew pozorom 520d całkiem nieźle jeździ.
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

No właśnie mam też upatrzoną 520 z końca 2005r. W prawdzie bardziej lubię V szóstki, ale skoro to nowsza konstrukcja to pomyślę.

Mam jeszcze takie pytanie, czy macie jakieś patenty na sprawdzenie oryginalnego przebiegu? Czy np można go sprawdzić w serwisowych bazach danych BMW?

Wiem że w nowszych Audi nie jest łatwo zrobić przekręt z przebiegiem.

No i czy są sposoby na rozróżnienie oryginalnej książki serwisowej od spreparowanej?

Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Opublikowano
No właśnie mam też upatrzoną 520 z końca 2005r. W prawdzie bardziej lubię V szóstki, ale skoro to nowsza konstrukcja to pomyślę.

Mam jeszcze takie pytanie, czy macie jakieś patenty na sprawdzenie oryginalnego przebiegu? Czy np można go sprawdzić w serwisowych bazach danych BMW?

Wiem że w nowszych Audi nie jest łatwo zrobić przekręt z przebiegiem.

No i czy są sposoby na rozróżnienie oryginalnej książki serwisowej od spreparowanej?

Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi.

 

Z tej odpowiedzi wywnioskowałem, ze miałeś V6 TDi 2.5 ?

 

Jeśli tak to na pewno 520d będzie tańsze w eksploatacji np. spalanie a raz na 2 lata (zależy jak kto jeździ) nie uszczupli kieszeni wymiana rozrządu .

Z tą wiarygodnością przebiegu można się oprzeć o kontakt z ASO

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Podejżane to są oba auta, bo wg. mnie to opisy typu pełne wyposażenie to celowe wprowadzanie kupującego w błąd. Poza tym pierwszy bez navi professional (ma tylko navi business - tzw. wąska navi), a oba auta bez skóry i co za tym idzie bez el. reg. siedzeń. Ja bym poszukał bardziej doposażonych, bo teraz to może nie zwracasz uwagę na takie rzeczy, a później będziesz sobie pluł w zeby że nie poszukałeś lepszej (dłużej). A nie myślałeś by kupić z salonu BMW w Niemczech używany model?

Np. ten:http://ecom.bmwgroup.com/ecom32gahp/DE-GAHP/UVMBMW/de/pages/uvse/uic_vehicle_details_popup.jsp?offerId=3691499&imageNumber=4 525D 2005 26700 Euro

Opublikowano

Problem w tym, żesamochód chce wziąść w kredycie i zakup w Niemczech mocno to komlikuje chyba.

Co do wyposażenia to zdaję sobie sprawę z niedostatków w obu tych samochodach, jednak przy ograniczonej kwocie jaką chcę przeznaczyć na samochód to i tak nieźle :D Boli brak skóry ale co zrobić, 2.0 se skórą i lepszym wyposażeniem w tych cenach chyba nie znajdę.

Opublikowano
Wg mnie to oba te auta są podejrzane ze względu na cenę, trochę mało chcą za e61 z 2005r. i z tak niewielkim przebiegiem. Jakbyś się decydował tp dokładnie je sprawdź w ASO. Poza tym 5er bez skór A w kwestii navi to się poważnie zastanów bo nie jest to taka błachostka jak się może wydawać, choćby ze względu na to, że mapa do prof już jest a do bussines jeszcze nie i nie wiadomo kiedy będzie.
Opublikowano

może jestem przewrażliwiony ale nikt nigdzie na całym świecie nie sprzedaje auta które jest prawie nowe i w idealnym stanie

a co do silnika to 6 cylindrów zawsze lepiej łazi niż cztery

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podejżane to są oba auta, bo wg. mnie to opisy typu pełne wyposażenie to celowe wprowadzanie kupującego w błąd. Poza tym pierwszy bez navi professional (ma tylko navi business - tzw. wąska navi), a oba auta bez skóry i co za tym idzie bez el. reg. siedzeń. Ja bym poszukał bardziej doposażonych, bo teraz to może nie zwracasz uwagę na takie rzeczy, a później będziesz sobie pluł w zeby że nie poszukałeś lepszej (dłużej).

 

Dokładnie.. jak ktoś zaczyna kłamać w opisie to już wiadomo jaki z niego handlarz i pewnie auto też ma coś kombinowane, szczególnie jak jest w zbyt dobrej cenie. Jak ktoś kituje w drobnych sprawach to jakie musi mieć do tego podejście w dużych.

 

Co do książki serwisowej, to jak nie jest ona podparta jakimiś innymi dokumentami to lepiej uważać (np. badania techniczne TUV albo DEKRY, bo tam wpisują przebiegi).

 

I na koniec.. nie widzę sensu kupowania 3 letniego auta z przebiegiem prawie 150 tys km. Dla mnie to głupota. Nigdy nie wiesz jak ktoś to auto użytkował, a nowoczesne diesele to skarbonki przy większych przebiegach. Lepiej dołóż trochę kasy i kup coś co ma mało najechane a będziesz miał długo spokój.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.