Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam problem z temperaturą cieczy chłodzacej. Ale chyba inny niż większość na tym forum, ponieważ według wskaźnika temperatury mam silnik niedogrzany! Jadąc w miescie w korku wskazówka stoi w pionie i jest oki, natomiast na trasie temperatura ledwo wychodzi poza niebieskie pole. Czy to wina terostatu? W którym miejscu na silniku on jest?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To na 100% termostat < ciekawe czy wogóle go masz?>

A jest on z przodu na silniku. Górny wąż chłodnicy prowadzi do obudowy termostatu. Trzeba ją zdemontować. A po zamontowaniu trzeba odpowietrzyć układ < dokładnie odpowietrzyć!!! >

 

Popraw tytuł żeby było zgodnie z regulaminem.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zatarte visco kręci się cały czas. Ale dźwięk jaki wydaje jest dość wyraźny i byś to raczej zauważył.

Weź ręką za wiatrak i zobacz czy się obraca dość swobodnie.

Jeśli tak to termostat.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Ja bym stawiał na wisko, podobny problem miałem kiedys w e-36 jadac szybko autko bylo niedogrzane , ale moze byc termostat równiez

 

Wisko to na pewno nie, bo nawet jak jest zablokowane na stałe i chłodzi na maksa, to sprawny termostat nie pozwoli na wystudzenie silnika. U Ciebie termostat jest pewno częściowo otworzony i puszcza za dużo wody na duży obieg chłodnicy, gdzie się zbytnio wystudza.

Z kolei jak wisko jest padaka i nie kręci jak powinno to auto powinno się przegrzewać w niektórych warunkach...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.