Skocz do zawartości

[E34->E39] mam E34 zastanawiam się nad E39


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Jak już napisałem, napaliłem się na E39 523i z roku 96-98. Wiadomo że 523 ma silnik 2.5 170koni. Czy warto liczyć na to że da się kupić takie autko w Niemczech za 3500-4000 Euro według strony internetowej mobile.de? np. http://xn--skr-ina4h.pl/3440

Czy to będzie niedobitek czy jeszcze da się nim pojeździć? Kto się orientuje jakie koszty trzeba wydać oprócz wartości samochodu? np. 3450euro samochód 150-200 euro droga tam i z powrotem i plus ubezpieczenie i tablice ile mogą kosztować? Może jeszcze coś zapomniałem? No i wiadomo że w domu żeby zarejestrować trzeba wydać 1500zł (przegląd, tłumaczenie, opłata recyklingowa, tablice, karta pojazdu)

Jeżeli o czymś zapomniałem proszę o pomoc

Edytowane przez Den
BMW - power
Opublikowano
Witam. Jak już napisałem, napaliłem się na E39 523i z roku 96-98. Wiadomo że 523 ma silnik 2.5 170koni. Czy warto liczyć na to że da się kupić takie autko w Niemczech za 3500-4000 Euro według strony internetowej mobile.de? np. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=44164651&__lp=101&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=18&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=pl&pageNumber=1

Czy to będzie niedobitek czy jeszcze da się nim pojeździć? Kto się orientuje jakie koszty trzeba wydać oprócz wartości samochodu? np. 3450euro samochód 150-200 euro droga tam i z powrotem i plus ubezpieczenie i tablice ile mogą kosztować? Może jeszcze coś zapomniałem? No i wiadomo że w domu żeby zarejestrować trzeba wydać 1500zł (przegląd, tłumaczenie, opłata recyklingowa, tablice, karta pojazdu)

Jeżeli o czymś zapomniałem proszę o pomoc

 

Moj kolega zakupil 740i E38 z 96r za 3300ojro i jest zadowolony , wiec mozna kupic tanio i dobrze ale trzeba uwazac :).

Zolte tablice cos kolo 80euro z ubezpieczeniem na tydzien , moge sie mylic oczywiscie.

Trzeba tez dodac ze po kupnie auta trzeba wszystkie plyny i troszke czesci dla pewnosci powymieniac :).

 

Pozdro

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano
niemieckiego nie znam, ale korzystając z translatora wynika chyba że silnik się grzeje pomimo iż jest nowa pompa i chłodnica. Tak więc za taką cenę nic dobrego sie nie kupi. Sam przez ostatnie 6 miesięcy szukałem w Polsce e39 w granicach 20 tyś. W ogłaszeniach same igły, przez telefon zero rdzy a na miejscu - po przejechaniu 400 km w jedną strone - same szroty. Niestety by kupić tanio i okazyjnie trzeba mieć dużo czasu i pieniędzy na paliwo.
Opublikowano
Weź też pod uwagę że od wczoraj tj. 19 lipca zmieniły się sposoby naliczania akcyzy tj. nie płacisz już od sumy na rachunku tylko od wartości giełdowej w Polsce auta już zarejestrowanego czyli wg Eurotaxu. Czyli jeżeli auto jest wartości 20000 wPolsce to będziesz musiał zapłacić 2720 akcyzy.
Opublikowano
Wcześniej była mowa o tym że samochody z UE nie muszą być akcyzowane a teraz mamy :mad2:
BMW - power
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

E39 poniżej 20 tys zł (na gotowo z Niemiec) czyli około 5000E będzie Ci ciężko kupić z autentycznym przebiegiem i w dobrym stanie, chyba, że kupisz rozbite i tanio naprawisz co jest wg mnie najpewniejszą metodą, że auto będzie ok. Nie wierz w okazje bo takich nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Co do tej akcyzy to będzie tak, że podważana będzie tylko skrajna odchyłka od wartości. Zresztą nawet to nie przekreśla szans na to, że uda Wam się E39 przepchnąc na rachunku np 1000E (niecałe 500 zł akcyzy). Wystarczy, że rzeczoznawca PZMotu opisze Wam stan auta na poziomie tej wartości (czyli koło 5000-6000 zł) co też nie jest problemem bo wystarczy, że w aucie będzie brakowało kilka elementów droższych albo że jest rozbite lekko (co przy wyliczeniu kosztów naprawy serwisowych z ASO wyjdzie koszmarna kwota). Więc nie ma co paniki siać, bo ta ustawa jest batem na tych co odprawiają auta na śmiesznie niskich rachunkach czyli tzw przeginaczy. Wszystko trzeba robić z głową i będzie ok.

 

KOLEGO!!! Wywal tego linka z Twojego postu bo rozjechał się na bok cały wątek!!!!!!!!!!!!

Opublikowano (edytowane)
Ważny jest sam aspekt chęci posiadania właśnie e39 zakup modelu do 20 tys. jest ryzykowny ale nie pozbawiony sensu. Ktoś dąży do tego i jeżeli ma 20 tys na to przeznaczone to też dopnie swego mimo że będzie naprawiał a pare rzeczy może w ogóle nie doprowadzać do sprawności i się też cieszyć. Ja mam np. inny dylemat bo chciałem miec zawsze e39 ale teraz jestem w takiej kropce ze za 40-45 tys nie wiem czy jest sens je kupować... Za mało na e90 a tym bardziej połowa z ceny która trzeba wydać na e60. A kupić e39 gdzie za 15 już są (wiem, wiem 2003 rok to nie "tureckie" z 96) no ale coraz bardziej moje myśli uciekają do innych marek Edytowane przez skidmarks
(OO)=== OO===(OO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.