Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześc.

Brat robi cały przód w swoim is-e. I tak:

Jego auto jest sporo niższe niż moje.

Kiedy zdjął naklejkę z amortyzatora i dał do sklepu powiedzieli ze to zawieszenie M-Sport czy tam M-Technik i za jeden amor krzyknęli cos ponad 500zł. I tu pytanie jak poznac zawieszenie M I czy za amory do tego zawieszenia trzeba dac tylke kasy Ten jego stary to Sachs ale tak jeden wylał że cały wahacz jest mokry.

Drugie pytanko o częsci gum-met. Poleciłem aby kupił Lemfordera. Czy to dobry wybór Czy jeśli to jest zawias M to też jakieś inne części idą do wahaczy itp

Proszę o info bo w Poniedziałek jedziemy po te częsci wszystkie.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Ja jak remontowalem przedni zawias to tez pytali sie czy mam m-techa.Ale na szczęscie nie bo jak mi powiedzieli cene za amorki,tuleje wachaczy itp. to zbladlem.Sprzedawcy smiali sie ze niektórzy z tego powodu sprzedaja auta:)
Opublikowano

Wiesz co za tuleje i takie tam to ceny podali normalne tylko wlaśnie z tymi amorkami wyskoczyli z ceną 1000zł :jawdrop:

 

Czy jest jakaś mozliwośc poznac zawias M od normalnego oprócz sprawdzenia VIN-u :?:

 

Nic tylko robic zawieszenie (przednie)z tym M-Technikiem. Tylko coś ponad 2000zł :duh:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Ja jak remontowalem przedni zawias to tez pytali sie czy mam m-techa.Ale na szczęscie nie bo jak mi powiedzieli cene za amorki,tuleje wachaczy itp. to zbladlem.Sprzedawcy smiali sie ze niektórzy z tego powodu sprzedaja auta:)

 

To chyba chcieli cię trochę w jajo zrobić bo inne są tylko amory, sprężyny i drążki reakcyjne, cała reszta jest jak w serii.

Opublikowano
Wiesz co za tuleje i takie tam to ceny podali normalne tylko wlaśnie z tymi amorkami wyskoczyli z ceną 1000zł :jawdrop:

 

Czy jest jakaś mozliwośc poznac zawias M od normalnego oprócz sprawdzenia VIN-u :?:

 

Nic tylko robic zawieszenie (przednie)z tym M-Technikiem. Tylko coś ponad 2000zł :duh:

 

Na amorach oryginalnych jest chyba nr części i grubszy jest drążek reakcyjny.

Opublikowano
Ja za jeden amor placilem 200 zl a nie 500!remont wyszedl mnie ok 700-800zl a nie 2 tyś!to uczciwi sprzedawcy,troche u nich kupilem i jestem zadowolony i nie czuje sie zrobiony w jajo...ale ciebie pewnie juz ktos zrobil skoro tak piszesz
Opublikowano
nie czuje sie zrobiony w jajo...ale ciebie pewnie juz ktos zrobil skoro tak piszesz

 

Jarszy spoko nie ma się co denerwowc.

Po prostu napisałem 2000 już ze wszystkim czyli amorki 1000 robota ze zbieżnością 300 plus ta reszta na częsci gum-met. Pewnie mozna by to kupic taniej ale podpowiedzialem aby kupił Lemfordera a to chyba dobra firma co :?:

A amorki zwykłe to tak jak napisałeś ok 200zł/szt.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Spokojnie. Kierowca BMW nie może być taki nadpobudliwy. A jeśli chodzi o robienie w jajo to już od dłuższego czasu to ja jestem z tych co mogą robić kogoś :lol: , ale nie robie (uprzedzając ew. docinek).

Jednak wmówili ci nieprawdę...

Opublikowano
bo inne są tylko amory, sprężyny i drążki reakcyjne, cała reszta jest jak w serii.

 

Wyczytałem teraz że do tego zawiasu M oprócz sztywniejszych amorków idą krótsze sprężyny o 20mm. One nie będą wymieniane bo są ok.

To w końcu jak to z tym jest :?:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
bo inne są tylko amory, sprężyny i drążki reakcyjne, cała reszta jest jak w serii.

 

Wyczytałem teraz że do tego zawiasu M oprócz sztywniejszych amorków idą krótsze sprężyny o 20mm. One nie będą wymieniane bo są ok.

To w końcu jak to z tym jest :?:

 

Ale o co ci chodzi? no przecież pisałem, też o sprężynach. Najlepiej wejdź na realoem i sprawdź które części są inne dla m-technika. To co napisałem było inne w mojej 320i myślę, że podobnie jest w is-ie

Opublikowano

A ok sorki :mrgreen:

Po prostu żle odcztałem twojego posta :oops:

Dzięki za info :cool2:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Spoko spoko,turbo luz :8) w sumie oni tez maja warsztat i może policzyli ile wymiana tego by u nich kosztowala.Ja dalęm 150 zl za robotę!ale po rodzinie :lol:
Opublikowano
Orientuje się ktoś czy istnieja jakieś tańsze zamienniki takich amorków do M sport suspension :?:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Amorki to do wyboru masz Sachs, Boge (to w zasadzie ta sama firma) i Kayaby. Ewentualnie Bilstein B8. Ceny to zalezy gdzie kupujesz. Normalnie w detalu nie ma problemu kupic goly amortyzator za 420zl (przynajmniej ja tak kupowalem rok temu). Zestaw oslon i gum to 100zl na dwa amortyzatory. Poszukaj dobrze u http://bronowski.pl/ - rok temu mi sie udalo dorwac promocje i za dwa amorki zaplacilem jakies 600zl. Jak bys chcial zmienic tez sprezyny to odrazu napisze ze jest tylko oryginal za 1700-1800zl/komplet ale dobrym zamiennikiem (choc o ostrzejszej charakterystyce) jest czarny Eibach Pro-kit za 600zl/komplet.
Opublikowano
Ja też miałem zawias M-technic Boge i według katalogu powinienem założyć amory B8 a założyłem bilsteina B4 bodajże sprezyn nie wymieniałem. Mechanicy mówią ze takie mogą być. zrobiłem już na nich kilka tys. km i jest ok. Kupiłem je na allegro chyba 184zł za sztuke plus 60 zł za komplet odbojów. Jestem zadowolony :D
Opublikowano

Darek a nie zauważyłeś że po zmianie na B4 auto stoi wyżej lub coś :?:

A jak z prowadzieniem :?: Widzisz jakies róznice na zakrętach :?: Nie jest bardziej miękka :?:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Krzysiu, do takiego obniżenia jakie oferuje m-tech (około 20mm) spokojnie możesz założyć b4,choć lepsze będą b6, b8 (ale też wiadomo droższe i co pozytywne-dożywotnie!). Dobrą alternatywą jest Kayaba ultra SR - amorki o sportowej charakterystyce odpowiednie do obniżenia do 40mm.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Darek a nie zauważyłeś że po zmianie na B4 auto stoi wyżej lub coś :?:

A jak z prowadzieniem :?: Widzisz jakies róznice na zakrętach :?: Nie jest bardziej miękka :?:

Stoi wyżej ale tylko troche, praktycznie nie widać różnicy. Prowadzi sie dużo lepiej z tego względu że poprzednie amorki były zużyte prawy miał zaledwie 10%. teraz jest naprawde dobrze. Nie jest za miękki ani za twardy. O to mi chodziło :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.