Skocz do zawartości

co oznacza jak sie zapalił zegarek?


Król Nafty

Rekomendowane odpowiedzi

A co Ci da wymiana w samym zbiorniczku jeśli najwięcej płyn "pracuje" w zaciskach??? Najlepiej odpompuj sobie ze zbiorniczka tak dużo jak się da, dolej na maksa i po odkręceniu kolejno odpowietrzników pompuj jak przy odpowietrzaniu dotąd aż w wężyku którym będziesz spuszczać płyn zobaczysz, że płynie świeży, a to widać...

 

A©ha! Jak gdzieś Ci się dostanie powietrze, choć nie powinno, to zalecana kolejność odpowietrzania to od najdalej położonego koła (T/P, T/L, P/P, P/L)...

 

powodzenia

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Symbol zegarka to duży przegląd.Wg mnie żeby wykasować sam zegarek potrzebujesz komputera.Dla potwierdzenia http://www.epwik.com.pl/bmw/serwis.htm

Mogę się jednak mylić....bo widziałem już różnych magików więc temat pozostaje otwarty.... :)

Osobiście kasuje zawsze wszystko bo sam dobrze wiem kiedy co mam wymienić :) Pozdro

Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec po kolei :idea: pierw zwarłem piny w kostce :mrgreen:

zapłon zgaszony,w ogóle wyjęty kluczyk ze stacyjki :!:

drzwi pozamykane :!: podobno ma znaczenie :mrgreen: warto wcześniej otworzyć szybkę od strony kierowcy :cool2:

przekręciłem stacyjkę na zapłon i czekałem tak dobre pół minuty obserwując co się dzieje

:worried: i nic :!: straciłem nadzieje że się uda :norty: nic nie ruszając przy stacyjce, nadal zapłon zapalony, rozwarłem piny na około 4sek. poszedłem sprawdzić na zegary i :jawdrop: skasowane :dance:

Wcześniej metodą opisywaną na forum,kompletnie brak reakcji :mad2:

Mam nadzieje że się wam uda :wink: Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec po kolei :idea: pierw zwarłem piny w kostce :mrgreen:

zapłon zgaszony,w ogóle wyjęty kluczyk ze stacyjki :!:

drzwi pozamykane :!: podobno ma znaczenie :mrgreen: warto wcześniej otworzyć szybkę od strony kierowcy :cool2:

przekręciłem stacyjkę na zapłon i czekałem tak dobre pół minuty obserwując co się dzieje

:worried: i nic :!: straciłem nadzieje że się uda :norty: nic nie ruszając przy stacyjce, nadal zapłon zapalony, rozwarłem piny na około 4sek. poszedłem sprawdzić na zegary i :jawdrop: skasowane :dance:

Wcześniej metodą opisywaną na forum,kompletnie brak reakcji :mad2:

Mam nadzieje że się wam uda :wink: Pozdro

 

a co skasowales takim sposobem sam zegarek??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.