Skocz do zawartości

drga kierownica miedzy 100-120km/h na równiutkiej drodze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Starsznie mi drga kierownica przy szybkosci 100-120km/h.

Stalo sie to po wymianie tuleji wahacza. Byłem na sprawdzeniu wszystko strasznie sztywne. drazki koncówki itp. Minimalny luz na maglu, ale to chyba nie od tego. I teraz pytanie czy moze to byc spowodowane sworzniem wahacza?

Dodam ze w zawieszenmiu nic nie stuka ani puka. Osoba która sprawdzała powiedział że jest delikatny luz na sworzniu wahacza tego ostatniego(nie srodkowy) .

czekam na rady .

pozdr

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Opublikowano
Witam.

Starsznie mi drga kierownica przy szybkosci 100-120km/h.

Stalo sie to po wymianie tuleji wahacza. Byłem na sprawdzeniu wszystko strasznie sztywne. drazki koncówki itp. Minimalny luz na maglu, ale to chyba nie od tego. I teraz pytanie czy moze to byc spowodowane sworzniem wahacza?

Dodam ze w zawieszenmiu nic nie stuka ani puka. Osoba która sprawdzała powiedział że jest delikatny luz na sworzniu wahacza tego ostatniego(nie srodkowy) .

czekam na rady .

pozdr

 

Dodam ze felgi sa prosciutkie , kola wywazone na dwóch wywazarkach wychodzi ok. Zmieniałem juz tył z przodem i dalej to samo

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Opublikowano
Ja bym stawiał na maglownicę. Sam mam mały luz na niej i mam podobne objawy. Teraz z tym walczę przez regulację i jak narazie jest poprawa :D
Opublikowano

w jakim stanie masz opony?

 

U mnie w e39 też tak cos tłukło i na kierownice drgania przechodziły przy około 100, po wymianie opon jak ręką odjął.

Opublikowano
może tutaj coś znajdzieszhttp://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=52415&highlight=uszczelka+maglownicy
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
No ja również podłączam się do tematu jechałem dzisiaj równa droga jak stół i czuje takie delikatne bicie od 100 km w zwyż w sumie mi to nie przeszkadza zbytnio tylko przy większych prędkościach myśli się czy nas zaraz własne koło nie wyprzedzi
Opublikowano
No ja również podłączam się do tematu jechałem dzisiaj równa droga jak stół i czuje takie delikatne bicie od 100 km w zwyż w sumie mi to nie przeszkadza zbytnio tylko przy większych prędkościach myśli się czy nas zaraz własne koło nie wyprzedzi

Miałem podobnie. Poruszaj nogą kołem na boki tak jak skręca - ja miałem delikatny luz na gumach tulei wahacza.

Co do drgań aby wyeliminować opony można polecam założenie zimówek i sprawdzić jak śmiga i jaka jest różnica.

Opublikowano

Witam!

Opony sa nowe z tego roku, zamieniałem kola przod z tylem i nadal to samo. Co do magla to miałem delikatny luz juz w tamtym roku i wtedy nic nie biło. Bicie powstalo po wymianie tuleji wahacza przedniego.

Czy to może być wina sworzni wahacza przedniego?

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Opublikowano
Jeżeli drgania występują tylko w zakresie ok 100km/h to masz źle wyważone koła, albo nie wyważone. Zajedź do dobrego wulkanizatora i sprawdź.
Opublikowano
Prawdopodobnie masz do wymiany końcówki drążków kierowniczych, sprawdziłbym też same drążki . Pojedz do warsztatu niech sprawdza Ci luzy.
Opublikowano
Ja miałem to samo okazało się że mam do wymiany zewnętrzne sworznie wahacza oraz tuleje. Wymieniłem wszystkie łącznie z środkowymi sworzniami i jak ręką odjął, a też mi mówili że felgi krzywe, że opony złe , że maglownica do wymiany

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie zawracaj sobie głowy wyważarką laserową, aż tak źle z kołami być nie może. Sprawdzałeś końcówki drążka kier? Odwiedź jakiegoś dobrego mechanika i niech sprawdzi cały ukad kierowniczy.

Skoro mieszkasz pod Wawą polecę gościa na Chrobrego 39 (tani, rzetelny!). Nr telefonu zostawiłem w dziale "Warsztaty-mazowieckie"

Opublikowano
wymieniłes obie tuleje czy jedną :?: skoro twierdzisz że bicie powstało po wymianie tuleji to może trzeba sie im dobrze przyjrzec może to tam tkwi problem
Opublikowano
witam, objawy jak u wszystkich, miedzy 80-120 tłukło kierownica, przy hamowaniu też, i szczególnie przy dociążeniu koła, - było o prawe koło i przy gwałtownym wyprzedzaniu kiedy środek ciężkości przesuwał sie na prawąstronę ( przy skręcie w lewo przy większej prędkośći). wymieniłem sworzeń na wachaczu i jak ręką odjął:) część- 57 zł, robocizna 100 zł razem z geometrią. Teraz śmiga aż miło :D
Opublikowano
witam, objawy jak u wszystkich, miedzy 80-120 tłukło kierownica, przy hamowaniu też, i szczególnie przy dociążeniu koła, - było o prawe koło i przy gwałtownym wyprzedzaniu kiedy środek ciężkości przesuwał sie na prawąstronę ( przy skręcie w lewo przy większej prędkośći). wymieniłem sworzeń na wachaczu i jak ręką odjął:) część- 57 zł, robocizna 100 zł razem z geometrią. Teraz śmiga aż miło :D

witajcie ,

wymianiałem obie tuleje wahacza, w zawieszeniu wszystko OK, żadnych luzów , sztywno jak na napiętej żyłce.

Chyba też obstawiam wahacz, ale tam też wszystko sztywne. Końcówki sztywne też.

Magiel minimalny luz. Chyba wyminie wahacz, i teraz pytanie wyminić 2 wahacze czy jeden?

Czy może to być spowodowane zużytymi tarczami i klockami?

Zaznaczam że przy hamowaniu jest wszystko ok , tylko miedzy predkosciami 120-100km/h znów drga sekunkę poczym przestaje.

pozdr

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.