Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Owszem benzyna spali wiecej, ale ja uwazam, ze gdy kogos rozsadnego (czyli taka osoba nie kupuje auta za wszystko co ma, tylko jeszcze sporo pieniedzy jej zostaje) stac na zakup auta za 150-200 tys zl to nie ma znaczenia te parenaście zlotych wiecej wydane na 100 km. Paradoksalnie wiekszy wydatek na benzyne moze w konsekwencji dac znaczne oszczednosci biorac pod uwage koszty napraw nowoczesnego diesla, jakim jest 535d.

 

"parenascie" :jawdrop: taki benzyniak nie pali 3l/100 wiecej od diesla, IMHO potrafi 2x wiecej a to sie przeklada na koszty eksploatacyjne x2.

Jakie masz oszczednosci majac benzyniaka zamiast diesla i wliczajac powyzsze oraz biorac pod uwage DUZE silniki 3,5 - 4l :)

IMHO x2 tracisz na benzyniaku i niewazne, czy po zakupie auta zostalo Ci 500tys zl wiecej czy mniej.

Opublikowano (edytowane)

Kazdy ma swoje zdanie Ja uwazam ze diesel nie sluzy do sprintow, naglych przyspieszen i wyscigow, tylko do kulania się tzw cruising, nawet z duzymi predkosciami.

Sam jestem ciekawy kiedy 123d, 535d beda uwzglednione w badaniach TUV i Dekry dotyczacych awaryjnosci.

Edytowane przez renoraines
Opublikowano
Kazdy ma swoje zdanie :wink: Ja uwazam ze diesel nie sluzy do sprintow, naglych przyspieszen i wyscigow, tylko do kulania się tzw cruising, nawet z duzymi predkosciami.

Sam jestem ciekawy kiedy 123d, 535d beda uwzglednione w badaniach TUV i Dekry dotyczacych awaryjnosci.

 

Ehh a ja tylko czekam na przyplyw gotowki i wymieniam w compakciku turbo na bi-turbo :)

Jak dobrze pojdzie to kompakcior bedzie najmocniejszym dieslem 2l w PL :) A jak wygram w totka kupuje kompakciora + silnik diesla 3l i .. tez bi-turbo :D

Opublikowano
Kazdy ma swoje zdanie :wink: Ja uwazam ze diesel nie sluzy do sprintow, naglych przyspieszen i wyscigow, tylko do kulania się tzw cruising, nawet z duzymi predkosciami.

Sam jestem ciekawy kiedy 123d, 535d beda uwzglednione w badaniach TUV i Dekry dotyczacych awaryjnosci.

 

Ehh a ja tylko czekam na przyplyw gotowki i wymieniam w compakciku turbo na bi-turbo :)

Jak dobrze pojdzie to kompakcior bedzie najmocniejszym dieslem 2l w PL :) A jak wygram w totka kupuje kompakciora + silnik diesla 3l i .. tez bi-turbo :D

 

Twoje diesle, to Twoja pasja = nie liczysz pieniedzy wlozonych na modyfikacje. Po prostu chcesz miec takie auto. Wtedy liczac calkowite nakłady poniesione na tuning diesla, czestsze zmiany oleju i przeglady, bo to bylby silnik bardziej wysilony i zamieniajac to na wieksze zuzycie paliwa duzej benzyny, wiecej oleju, swiec itd itp, mysle ze calkowite koszty utrzymania diesla i benzyny beda zblizone.

Opublikowano
Jak cię stać na utrzymanie 3.0 diesla to go kupuj. SUPER AUTO, ale pod warunkiem, że zadbane. Cena niewiele większa niż 2.0 diesel.
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
róznice w spalaniu bedziesz mial niewielkie (jakies 1 do 1,5 ltr /100km)

a 320d frajdy z jazdy da Ci wiecej :D ja tez mialem taki dylemat i wybralem 320d a gdybym sie teraz cofnal do zakupu auta napewno byloby 330d bo ten silnik to jest naprawde czysta poezja :) i nie wiem czy nie dokonam wkrotce takiej zamiany :norty:

 

pozdrawiam

 

normalnie czytasz mi z myśli , zanim kupie nowszy model nie wykluczam przejścia na ten sam ale 330d - najlepiej 204km :)

Opublikowano
zależy jak się trafi , jedni będą zadowoleni a dla innych będzie to skarbonka , ja na szczęście tylko eksploatacja no ale mam zamiar sprzedać i róznie moge trafić , może mam szczęście ? albo dlatego że kupuję auta po prezesach w pełni serwisowane i bezkolizyjne ? pewnie coś w tym jest :lol:
Opublikowano
Koledzy a powiedzcie szczerze jak jest z awaryjnością bo jak patrze na tematy z forum "Seria 3" to kroć pytań o e46 jest związana z problemami właśnie z 320d i 330d...

ja wnioskuje z tego ze jest nas wiecej niz uzytkownikow benzyny.i tyle :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.