Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na wstępie zaznacze iż w wyszukiwarce nie znalazłem wiadomości dot. tematu ktory mnie interesuje, tak wiec licze na pomoc

 

Nosze sie niestety z zamiarem założenia instalki do mojej buni, powód jest prosty robie spore przebiegi i w gre wchodzi ekonomia. Zastanawiałem sie długo nawet nad 325td albo tds ale znajomy mechanik powiedzial ze znalezienie takiego egzemplarza w Polsce w znośnym stanie graniczy z cudem, poza tym cena ropy jaka jest każdy widzi...

 

Zależy mi na info jaki typ instalacji do akurat tego silnika pasuje najbardziej- czy tylko w gre wchodzi instalacja sekwencyjna ?/ Jesli tak to jakiej firmy i jaki jest koszt założenia takiej instalki do 6 garów ? Z góry dzięki za wszelkie

porady

Opublikowano

Jesli chcesz ganiać na gazie w podobnymi osiągami jak na benzynie to tylko i wyłącznie sekwencja wchodzi w grę. Cena do silnika 6cyl około 3400zl.

Ja mam sekwencje BRC Sequent 24, nie ma różnicy czy sie jedzie na gazie czy na benzynie...

Ogólnopolska siec serwisowa 2 lata gwarancji i takie tam ... jednym słowem polecam.

 

Tak dla informacji Sequent 24 jest do silnikow 2-4cyl a Sequent 56 do 5-8cyl.

Opublikowano
Witam, na wstępie zaznacze iż w wyszukiwarce nie znalazłem wiadomości dot. tematu ktory mnie interesuje, tak wiec licze na pomoc

 

Nosze sie niestety z zamiarem założenia instalki do mojej buni, powód jest prosty robie spore przebiegi i w gre wchodzi ekonomia. Zastanawiałem sie długo nawet nad 325td albo tds ale znajomy mechanik powiedzial ze znalezienie takiego egzemplarza w Polsce w znośnym stanie graniczy z cudem, poza tym cena ropy jaka jest każdy widzi...

 

Zależy mi na info jaki typ instalacji do akurat tego silnika pasuje najbardziej- czy tylko w gre wchodzi instalacja sekwencyjna ?/ Jesli tak to jakiej firmy i jaki jest koszt założenia takiej instalki do 6 garów ? Z góry dzięki za wszelkie

porady

 

A skad jestes?

Stag300 jest tanszy a jezdzi sie tez jak na benzynie. Moja np na gazie spokojnie leci 240km/h - licznikowe

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano
Każdy poleci Ci chyba instalacje taka jaka ma zamontowana u siebie :) . Ja polecam Landi Renzo.W lecie po miescie spala mi okolo 13,5 litra gazu, zero usterek.No może tylko cena nie jest atrakcyjna.
Opublikowano
W sumie nie wazne jakiej firmy jest sterownik , najwazniejsze jest jak ci to zamontuja i jakie pozostale graty dobiora ( dysze, wtryskiwacze, reduktor..)

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano
W sumie nie wazne jakiej firmy jest sterownik , najwazniejsze jest jak ci to zamontuja i jakie pozostale graty dobiora ( dysze, wtryskiwacze, reduktor..)

 

Popieram kolege w 100% mnie instalka kosztowała 2100 plus własna robocizna :mrgreen:

 

Mam staga 300 :norty:

E34 524 TD Było 528i obecnie
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Generalnie Markowe instalacje montują Ci któzy maja nikłe pojęcie o gazie, Instalacje markowe majato do siebie że są poprostu kiepskie jeśli chodzi o trwałość, nie daja rady z naszym gazem i często kończy sięto uszkodzeniem wtryskiwaczy, na domiar złęgo w drogich instalacjach nie ma możliwości wymiany jednego wtryskiwacza tylko trzeba całą listwę która często kosztuje 1-2 tys. zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.