Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie i Panie

 

Od chyba roku staram sie usunąć dźwięk który towarzyszy pracy silnika na wolnych obrotach. Najprościej mówiąc coś sobie wyje. Juz 3 serwisy się poddały. I teraz kilka pytań z mojej strony

 

Czy wiskoza może wyć?

Czy łożysko od sprężarki klimy będzie wyło nawet wtedy kiedy klima jest wyłączona

Czy wentylator chłodnicy od klimy, ma dwa biegi ( dźwięk zmienia swój ton po jakimś pyknięciu w okolicach chłodnic, domniemywam iż wtedy wentylator klimy włącza sie na II bieg ).

 

Czy jest ktoś w Warszawie kto sie naprawdę zna na Beemkach lub ewentualnie miał podobny objaw i mógłby tego posłuchać i coś poradzić

 

Proszę HELP bo ręce mi opadają

Opublikowano
moze masz ten sam problem co ja czyli wyjaca pompe wspomagania. Tez na poczatku myslalem ze to sprezarka klimatyzacji, pozniej ze to wina paskow albo rolek ostatnie co zostalo naprawione to alternator i dalej wyje. Jedyne co moze wyc to pompa wspomagania. Dzieje sie to tylko na na niskich obrotach (lekkie dodanie gazu eliminuje ten dzwiek) i na nagrzanym silniku.
E38 735iA Sport Individual 99`
Opublikowano

U mnie niestety i na zimnym i na ciepłym silniku.

 

Tak na prawde mam dwa typy.

 

1. Pompa wspomagania

2. Łożysko na sprężarce

 

Rolki były wymieniane już 3 razy i nic.

 

Czy ktoś wie jakie są koszta regenracji pompy wspomagania i czy gdzieś w Warszawie można to zrobic?

Opublikowano

Kolego a ja mam jeszcze inną propozycję.

Odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego (oczywiście na zimnym silniku) i sprawdź czy nie będzie głośniejsze to wycie.

tedy wyglądałoby to na pompę wody

Opublikowano

Blaster,

 

Czy brak tej uszczelki może mieć wpływ ( poza efektami audio ) na zbyt niskie obroty silnika? Jak wyłączam klimatyzację to obroty spadają do 400 rpm, po włączeniu klimy czyli zwiększeniu obciążenia obroty wskakują ana jakieś 600 rpm i wszystko ładnie chodzi?

Opublikowano

W moich autach z klimą (a były to różne marki) zawsze po włączeniu klimy obroty skakały o około 100 rpm od normalnych (bez włączonej klimy).

400 rpm to chyba trochę za mało ?

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano
To że skaczą po włączeniu klimy to norma i tak ma być, ale martwi mnie to że po wyłączeniu obroty spadają do 400 i silnik pracuje tak jakby miał ochotę zgasnąć.
Opublikowano
Wczoraj robiłem reset kompa w swojej.Nie miała mocy i obroty wachały sie na goracym silniku w granicach 500/400 obr.Po resecie jest 600 i wydaje mi sie,ze jest ok.Pozdrawiam.
Opublikowano

Chętnie się dołączę z pytaniem, choć mam zupełnie inny silnik. Wyraźny szum najlepiej słyszalny przy bloku silnika od strony kierowcy. Też bardzo chętnie skonsultowałbym to z kimś z Wawy.

Co do problemu kolegi Smutnego740 to wydaje mi się, że wisko, poza charakterystycznym wyciem wentylatora nie powinno szumieć, pompa wspomagania jak nie daje rady, to buczy, pompa wody rzęzi (ostatnio to przerabiałem), pozostają napinacze, łożyska na kolach pasowych i na pewno coś jeszcze.

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.