Skocz do zawartości

nie odpala, kontrolka aku sie swieci


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, stanalem na parkingu, minute pozniej chcialem odpalic ale juz nie moglem, wzialem go na popych z chlopakami, jak jechalem to swieci sie kontrolka aku a tym samym asc i abs, czego oczywiscie wczesniej nie bylo, autko wogole nie ma mocy, ledwo jedzie i swieca sie ledwo na wszystkich wyswietlaczach literki, dodam ze od jakiegos miesiaca slabawo juz reagowal na odpalanie, nie tak żwawo jak powinien, no i tym samym slabiej sie swiecilo wszystko, ale jak odpalal to po chwili natezenie swiatla literek sie poprawialo i ladowanie bylo ok, teraz mam pytanko... o co moze chodzic? akumulator?? do wymiany? a moze alternator?? a moze pasek klinowy??? tydzien temu raz mi się tak stalo ale przytrzymalem 3 sekundy kluczyk w pozycji do odpalenia i jakos zaskoczyl. Teraz juz nie chce
Opublikowano
witam, stanalem na parkingu, minute pozniej chcialem odpalic ale juz nie moglem, wzialem go na popych z chlopakami, jak jechalem to swieci sie kontrolka aku a tym samym asc i abs, czego oczywiscie wczesniej nie bylo, autko wogole nie ma mocy, ledwo jedzie i swieca sie ledwo na wszystkich wyswietlaczach literki, dodam ze od jakiegos miesiaca slabawo juz reagowal na odpalanie, nie tak żwawo jak powinien, no i tym samym slabiej sie swiecilo wszystko, ale jak odpalal to po chwili natezenie swiatla literek sie poprawialo i ladowanie bylo ok, teraz mam pytanko... o co moze chodzic? akumulator?? do wymiany? a moze alternator?? a moze pasek klinowy??? tydzien temu raz mi się tak stalo ale przytrzymalem 3 sekundy kluczyk w pozycji do odpalenia i jakos zaskoczyl. Teraz juz nie chce

 

na 99% kolego to szczotki w alternatorze auto nie ma odpwiedniego ladowania spr napiecie jakie z niego idzie na akumulator i jak bedzie ponizej 10 to masz go do robienia.

brokat_
Opublikowano
tak myslalem... ;/ hmm, a ile takie szczotki kosztuja do e39 ? mn.w robocizna takiej usterki... wiadomo ze to lepiej niz alternator caly, i wogole jaki montuja oryginalny alternator.... bosha? valeo?? czy moze inny... napiecie jak sprawdzic na alternatorze jakie idzie? moge go odpalic na popych zeby dojechac do mechanika?? wiem ze lepsza linka....
Opublikowano
witam, stanalem na parkingu, minute pozniej chcialem odpalic ale juz nie moglem, wzialem go na popych z chlopakami, jak jechalem to swieci sie kontrolka aku a tym samym asc i abs, czego oczywiscie wczesniej nie bylo, autko wogole nie ma mocy, ledwo jedzie i swieca sie ledwo na wszystkich wyswietlaczach literki, dodam ze od jakiegos miesiaca slabawo juz reagowal na odpalanie, nie tak żwawo jak powinien, no i tym samym slabiej sie swiecilo wszystko, ale jak odpalal to po chwili natezenie swiatla literek sie poprawialo i ladowanie bylo ok, teraz mam pytanko... o co moze chodzic? akumulator?? do wymiany? a moze alternator?? a moze pasek klinowy??? tydzien temu raz mi się tak stalo ale przytrzymalem 3 sekundy kluczyk w pozycji do odpalenia i jakos zaskoczyl. Teraz juz nie chce

 

na 99% kolego to szczotki w alternatorze auto nie ma odpwiedniego ladowania spr napiecie jakie z niego idzie na akumulator i jak bedzie ponizej 10 to masz go do robienia.

 

?? 10 czego bo nie rozumiem, napięcie znamionowe na akumulatorze to 11,8-12,2V napięcie ładowania 13,4-14,4V

 

We własnym zakresie możesz zmierzyć napięcie ładowania na zaciskach akumulatora i tyle, zdecydowanie polecam weryfikację u elektryka samochodowego.

Powinieneś mieć alternator firmy BOSCH o prądzie 120 lub 140A, ale niestety nie mam 100%-owej pewności. Elektryk do którego powinieneś ZAHOLOWAĆ auto wszystko Ci powie.

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Opublikowano
nie wiem czy to moze nie chodzic tez o rozrusznik, bo kontrolki sie wszystkie swiecą, wiadomo nie ma ladowania bo ten aku sie swieci i nic nie dziala z systemow jak go wezme na popych no i nie ma mocy tym samym, ale jak przekrecam kluczyk to jest tylko cykniecie pod maską i koniec, zadnego hehłania nic...... jak jechalem po odpaleniu na popych to swiatla nawet slabo swiecily, i wszystko w samochodzie
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

podepnę się do tematu ;]

Otóż mam nowy "regenerowany"alternator no i kreci ok, auto zapala i chodzi ok. Jednak jak na luzie przegazuje agresywnie mocno to lekko zaczyna sie jarzyć kontrolka AKU, jak zrobię ten manewr powoli, na obroty wejdę spokojnie to nie pali się. Czy to oznaka że ładowania nie ma i alternator się nie wyrabia? Mogę chwilę z tym pojeździć? To jedyna sytuacja kiedy się pali ta kontrolka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.