Witam, jak w temacie, zapaliła mi się dzisiaj kontrolka akumulatora, dodam że alternator kiedyś padł potem na przełomie 1,5 roku był dwa razu naprawiany( co dało w chwili obecnej koszt nowego;/). Mam zatem zamiar już nie naprawiać tego starego za xx set złotych tylko kupić używkę na allegro i już. I tutaj zaczynają się schody: Stary alternator spisałem numery(BOSH 80A 0 123 315 013) - elektryk niby kupił regenerowany taki sam( to ten co był dwukrotnie naprawiany) Według tej strony: http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/523i-M52/LHD/M/1996/july/browse/engine_electrical_system/compact_alternator/ wynika że są dwie możliwe opcje 90A i 120A według tej też: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=12_0626&hg=12&fg=20 Zachodzi pytanie skąd w moim samochodzie była 80A, może poprzedni właściciel załadował taki? - nie wiem. Czy ktoś z szanownych użytkowników jest w stanie powiedzieć mi jaki alternator w podobnym silniku? e39 523i 69 rok, dodam że mam LPG stag 300, VIN to Bu14393 Myślałem o używce a może o Valeo za 200zł np tu: http://allegro.pl/bmw-e39-525-2-3i-alternator-alternatory-90a-valeo-i1247058167.html Może ktoś pomoże, bo krew mnie zalewa ;/