Skocz do zawartości

toto5

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1996
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia toto5

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Ja uważam że ABS jest przydatny i lepiej mieć go sprawnego, głownie dla bezpieczeństwa.
  2. Udało się, trasa 210 km z rozwagą. Po jakimś czasie kontrolki zgasły i systemy działały. Po powrocie mechanik będzie musiał zajrzeć tam, wpierw te kable a potem najwyżej ten czujnik. Jazda bez abs to masakra z tylnym napędem, przerabiałem to kiedyś w fordzie scorpio, mimo że miał mniej mocy to potrafił tańczyć w zimie równo. Dziękuje za odpowiedzi, sprawa była naprawdę pilna. Pozdrawiam
  3. Dzisiaj mam takie same objawy wskazujące na czujnik, mam pytanie - czy mogę z tym jeżdzić? Mam trasę około 400 km do zrobienia? Bardzo szybko potrzebuję odp. Dzięki
  4. Bosal robi zamienniki, na allegro można też dostać - u mnie koszt ok. 200-250 i już nie burczy, bo z wywalonym katem to czasem mi wstyd było na obrotach ;]
  5. toto5

    alternator problem 523i

    Witam, jak w temacie, zapaliła mi się dzisiaj kontrolka akumulatora, dodam że alternator kiedyś padł potem na przełomie 1,5 roku był dwa razu naprawiany( co dało w chwili obecnej koszt nowego;/). Mam zatem zamiar już nie naprawiać tego starego za xx set złotych tylko kupić używkę na allegro i już. I tutaj zaczynają się schody: Stary alternator spisałem numery(BOSH 80A 0 123 315 013) - elektryk niby kupił regenerowany taki sam( to ten co był dwukrotnie naprawiany) Według tej strony: http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/523i-M52/LHD/M/1996/july/browse/engine_electrical_system/compact_alternator/ wynika że są dwie możliwe opcje 90A i 120A według tej też: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=12_0626&hg=12&fg=20 Zachodzi pytanie skąd w moim samochodzie była 80A, może poprzedni właściciel załadował taki? - nie wiem. Czy ktoś z szanownych użytkowników jest w stanie powiedzieć mi jaki alternator w podobnym silniku? e39 523i 69 rok, dodam że mam LPG stag 300, VIN to Bu14393 Myślałem o używce a może o Valeo za 200zł np tu: http://allegro.pl/bmw-e39-525-2-3i-alternator-alternatory-90a-valeo-i1247058167.html Może ktoś pomoże, bo krew mnie zalewa ;/
  6. Podepnę się pod temat, otóż u mnie jest tylko spadek mocy w przedziale 1-3 tys obrotów, tak jakby zamulony był, z odpalaniem nie mam problemów, ani jak zimny ani jak ciepły, no i nie gaśnie na luzie itp. Czy przyczyną może być właśnie ten czujnik położenia wału? Może to że nie mam tych wszystkich objawów to kwestia czasu? Pozdrawiam
  7. toto5

    e39 523i 96r ile sond lamda?

    Dzięki :D, czyli mogę wsadzić strumienice zanim uzbieram na katalizator bo nie ma lambdy za katalizatorem?
  8. toto5

    e39 523i 96r ile sond lamda?

    Witam, jak w temacie, ile sond lambda jest w tym autku. 4 czy 2? Szukam informacji po nitce do kłębka. Zainstalowałem gaz i spalanie mam 20L/100km. Dysze wymienione, sonda lambda była padnięte też wymieniona. Potem kalibracja na nowo i nadal tyle samo pali. Instalacja stag 300. Dramat, do tego katalizator padł i mechanik mi go wybebeszył - czy może to mieć tak znaczący wpływ na spalanie?. Dodam że na benzynie wszystko OK. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  9. na benzynie spalanie w normie koło 12 miasto, więc może te dysze.. on sam mi mówił że jak coś to wsadzimy mniejsze dysze, thx 4 hlp
  10. Witam, dorobiłem się gazu do mojej E39 523i, po dodatkowej kalibracji wszystko git, nie szarpie, niemuli itp. Jedyny problem to spalanie. Według moich kalkulacji to równe 20L gazu na 100km - bez deptania!!! na kompie wyrzuciło mi że lambda słaba, czy może to mieć wpływ na spalanie? - mój gazownik jak mu powiedziałem o tym spalaniu to powiedział że zmieni dysze na mniejsze jak dalej będzie tak palić. Pytanie czy STAG 300 pobiera dane z lambdy?(która jest do wymiany) i dlatego tyle pali, czy te dysze to możliwe rozwiązanie. Z góry thx ;]
  11. Przy tankowaniu musisz załadować pistolet potem lekko go cofnąc do tej krawędzi co jest na wlewie i on sie zachacza, wtedy sie trzyma i nie ma problemu ;]
  12. Ja mam e39 z 96' kompa tego z samochodzikiem co pokazuje jaka żarówka. NIe mam błędu przepalonej żarówki. Mam taki zestaw: http://www.allegro.pl/item525053913_hid_xenon_xenony_bmw_e39_e46_warszawa.html kolesie obcykani są, mają również ten "warning canceller" wbudowany w przetwornice jak potrzeba. co do montażu to inna bajka. Mam zwykłe h7 i w zestawie jest to wieczko(zatyczka) do lampy co trzyma żarówke, tyle że bez końcówki do zasilania, bo żarnik ją posiada. więc trzeba troche pobrzerabiać kabelek od żarnikai ładnie to zmontować. Jak coś do wal na Prv. podrzuce foty P.S. Ja do zwykłych reflektorów mam H7R mają taki jakiś filtr skupiający żeby nie spierdlało światło w różne kierunki i oslepiało. - cena 5zł więcej za żarnik, ale jak masz soczewki to zwykłe H7 będą dobre. Pozdro
  13. toto5

    Jaki ET do 17"felgi

    A co jeśli jest 8,5J ET50? będzie ocierać? i czy potrzebne będą dystanse? - chciałbym sobie darować ich mocowanie.
  14. toto5

    Jaki ET do 17"felgi

    Jak w temacie;] Czy jest jakiś standard jakie ET powinna mieć 17 calowa felga żeby się ładnie wpasowała i nie ocierała?
  15. Cześć, pytanko jak w temacie, gdzie się udać najlepiej? Chodzi o przednie amortyzatory z tymi pierdołami wokoło nich. Części kupie sam w hurtowni ale ktoś mi musi to wmontować i ewentualnie jak znajdzie coś jeszcze do zrobienia to bym tez zrobił. Ale nie chciałbym wpaść na naviągacza co mi będzie chciał wszystko wymieniać. Ktoś może mnie nakierować, gdzie się udać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.