Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pewien problem z moja bunią od pewnego czasu dzieje mi sie take ze gdy jade i zatrzymuje sie przed krzyżówką na swiatłach to samochod tak jakby spadł z obrotów i czały sie trzęsie, dodam troche gazu wtedy wszystko wraca do normy i oto moje pytanie co to ulicha jest bo słyszałem ze prawdo podobnie silniczek krokowy??? POMÓŻCIE

 

_________

MOD EDIT:

Proszę przeczytać regulamin i poprawnie tytułować wątki.

Słowo „PROBLEM!!!” (Jak było przed moją korektą) nie definiuje sprawy, którą chcesz wyjaśnić. Poza tym proszę wpisywać kod modelu Exx.

Opublikowano

Najpierw pasowalo by podniesc maske i wyeliminowac niedomagania ukladu niskiego cisnienia. Jak wsio jest ok to pasowalo by sprawdzic podstawowe ustawienia ukladu wysokiego cisnienia.

Dynamiczny kat wtrysku - czy sterownik jest w stanie doregulowac wartosc do wartosci zadanej.

Napiecie na nastawniku - w przypadku rozgrzanego silnika na biegu jalowym powinno ono wynosic okolo 2400mV i powinno byc jak najbardziej zblizone do wartosci zadanej. Dawka paliwa okolo 4-5mg/hub.

Jak sie za to wezmie ktos z glowa to i nastawnik mozna naprawic.

Witam wszystkich.
Opublikowano
W TDSach bardzo często padają silniki krokowe...

 

A gdzie w dieslu jest silnik krokowy???????? :duh:

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Dodaj kolego może jeszcze czym te parametry regulować. Czy wydruk który pokazujesz pochodzi z INPY? Czy przesunięciem nastawnika można zmienić te parametry - czy konieczna jest inna ingerencja w pompę?
Opublikowano
Czy w TDS z E34 istnieje możliwość diagnozy pompy próbowałem różnymi programami i niestety nie łączą się z komputerem silnika nawet INPA zawiodłą. Dodam, że używam interfejsu od programu Carsoft.
Opublikowano
u mnie w pracy diagnozujemy te auta przyzadem boscha kts 670 bardzo ladnie czyta wszystkie parametry a pierwsza rzecza którą bym zrobil to wymiana filtra paliwa a nastepnie badanie parametrów kata i dawki wtrysku
Opublikowano
Pompę ustawiłem na czujnik celowo na kąt 1,0 mm, tak, że jak rozciągał będzie się łańcuch to ustawienie powinno iść w kierunku ideału. Mam tiu pewną niepewność ponieważ w książkach piszą o wyszukaniu najniższego położenia czujnika a u mnie wychodziło najwyższe położenie tłoka czyli jakby koniec wtrysku od którego to mierzyłem cofnięcie się pompy do momentu ustawienia silnika w górnym punkcie. Z tego co się orientuję to oryginalne mierniki mierzą odwrotnie niż mój mikrometr, czyli gdy tłok pompy idzie w dół to one pokazują wychylenie do góry i na odwrót dlatego za pomocą mojego miernika mierzyłem najwyższe położenie tłoka i od tego momentu mierzyłem jego powrót aż znajdę GMP. Myślę, że jasno to opisałem - jeśli możesz moje wątpliwości kolego rozwiać to będę wdzięczny. Filtr mam czysty zmieniony około 20.000 km dokładnie 19.000. Od tego odpalania szwankuje mi rozrusznik i zastanawiam się czy jego ewentualnie zwiększony pobór prądu nie może tak wpływać na odpalanie. Wczoraj siadł mi nawet nowiutki akumulator co dało mi do myślenia o prądzie rozrusznika i dziwne bo jak podłączyliśmy kable rozruchowe z drugiego auta to po podgrzaniu świec odpalił idealnie.
Opublikowano
Co ma na myśli kolega Biernus z bzdurną teorią?

 

TDS w E34 nie ma czegos takiego jak silnik krokowy.... jest pompa wtryskowa, nastawnik i elektronika, ktora ustala obroty biegu jałowego ;D

 

Co do Twojej powyzszej wypowiedzi - stestuj rozrusznik czy nie łyka za duzo pradu. To on moze byc z jedna przyczyn gorszego palenia.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
Witam,moze mi ktos przetlumaczyc ten wydruk co podal borysgo2?

 

Od góry, od lewej:

1. Obroty silnika (trochę podciągnięte kompem powinno być 727rpm)

2. Prędkość samochodu

3. Kąt zadany

4. Kąt aktualny (zmierzony)

5. Dawka

6. Ciśnienie doładowania

7. Napięcie pot. gazu

8. Napięcie nastawnika zadane

9. Napięcie nast. aktualne

 

[hohowski]

Dawkę pracy, startową, obroty jałowe można skorygować DIS'em, pompę ustawia się na zegar (mechanicznie). Carsoftem możesz co najwyżej odczytać/skasować błędy (i ew. przeprowadzić synchro. DME-EWS).

Opublikowano
Rozumiem, że oczywiście oprócz programu DIS konieczny jest odpowiedni kabel połączeniowy. Interfejs ADS - czy możesz kolego podpowiedzieć gdzie takie coś można zakupić i jaki jest orientacyjny jego koszt?
Opublikowano
Rozumiem, że oczywiście oprócz programu DIS konieczny jest odpowiedni kabel połączeniowy. Interfejs ADS - czy możesz kolego podpowiedzieć gdzie takie coś można zakupić i jaki jest orientacyjny jego koszt?

 

DIS standardowo (czyt. w ASO) współpracuje z dedykowanymi głowicami komunikującymi się za pomocą standardowego ethernetu z komputerem - matką. W innym wątku na tym forum znajdziesz batalię, której celem było uruchomienie środowiska programu DIS i zmuszenie go do współpracy ze zwykłym kablem OBD (dla nowszych aut) i ADS. Interfejs ADS znajdziesz na Allegro. Na forum możesz zapytać kolegę o nicku Nerwus (również ma on swój wątek na ten temat). Orientacyjny koszt to około 300 zł (zależy od sprzedającego) ale zdarzają się i tacy co krzyczą kwoty 4-o cyfrowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.