Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to juz lepiej kujawski , skutecznosc podobna....

 

majac taka fure , nie oszczeca sie na oleju Lotosa bym zalal do Lublina nie do BMW , zalej dobry firmowy syntetyk 5w50 , w starego beemce jest obecnie castrol syntetyk 0w40. Ale mam pytanie Co ile zmienia sie olej w 525d z 01 i co polecacie ? Mam mozliwosc zalatwienia tanio 15W40 minerala do diesli Shell-a i 5w40 do benzyny syntetyk Shell Helix Ultra , silnik ma przelatane 166 tys km i jest to prawdziwy przebieg.

Opublikowano
to juz lepiej kujawski , skutecznosc podobna....

 

Mam mozliwosc zalatwienia tanio 15W40 minerala do diesli Shell-a

napewno nie to cudo, już lepiej jakiegoś lotosa syntetycznego :twisted:
Opublikowano
polski olej nawet syntetyczny to ja moge do ursusa zalac , nie do dobrego niemieckiego silnika .
lepsze to niz mineralny 15W40 obojętnie jakiego producenta, a syntetyczny do ursusa nie podejdzie raczej. Lepiej zobacz do instrukcji jaki olej poleca to Twojej furki producent(ursus)
Opublikowano
uruss zaleca lac kisiel , ale mi chodzi o BMW :) , a tam w isntrukcji nic nie ma , jedynie sa kartki na silniku ze zalewany byl Castol 0W40 czyli napewno Syntetyk.
Opublikowano
no to taki olej zalej, na syntetyku powinno jeździć się dokąd jest to możliwe, bo jest najlepszy, a jeżeli zalejesz mineralnym zaczniesz sam zarzynać silnik, w instrukcji na pewno jest jaki olej należy lać
Opublikowano
Nie naśmiewajcie się z URSUSA bo ja akurat mieszkam w tej dzielnicy WaWki i mam kilometr do fabryki traktorków. A jeżeli chodzi o olej to lej śmiało LOTOS bo to dobry olej, jeżeli ktoś mówi że lepszy jest mobil1 bądź sheel to niech przeczyta z czego są robione te oleje a z czego lotos. A w przebiegi 160 czy 200000km to ja nie wieże bo akurat troche się w tym kręce i nawet książke serwisową jak chcecie to mogę zrobić nawet niemiecką
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
akurat tu auto od 1 wlasciciela prosto z niemiec , bylo na kopmie diagostycznym i w kilku miejscach ( skrzynia , silnik) wskazywalo 166. Gosc gade ze i to mozna przerobic, ale ze musial by sie ktos niezle natrudzic , pozatym duzo mowi wnetrze pojazdu, wytarta skora , wytarte pedaly , kierownica , przyciski . Silnik zostanie zalany Castrolem 0W40 , wedle producenta oleju zmiana co 24-30 tys km , obecnie ma 15 tys.
Opublikowano
akurat tu auto od 1 wlasciciela prosto z niemiec , bylo na kopmie diagostycznym i w kilku miejscach ( skrzynia , silnik) wskazywalo 166. Gosc gade ze i to mozna przerobic, ale ze musial by sie ktos niezle natrudzic , pozatym duzo mowi wnetrze pojazdu, wytarta skora , wytarte pedaly , kierownica , przyciski . Silnik zostanie zalany Castrolem 0W40 , wedle producenta oleju zmiana co 24-30 tys km , obecnie ma 15 tys.
Stan zapisany jest w kluczyku, module świateł i w desce na licziku. Wszytkie można zmienić i będzie to "oryginalnie zrobione". mam na nadzieję, że wiesz o jaką oryginalność idzie. :twisted: Wymagania co do oleju są dość surowe pod względem norm dla diesla, min. longlife albo specjalny polecany przez bmw olej powinien być klasy 0 lub 5 W 30 40 50 w dieselkach dopuszczone są te z 10W x Nie wiem jak to cię ma do tdsów montowanych w omegach bo tam podobno zmiana idzie co 7,5 tys :lol:
Opublikowano
bo to opel :D , wiem ze gosc szukal przyczyn niskiego cisnienia paliwa na wtepnym ( zapchany filt paliwa przez kiepskiej jakosci ON) , dlatego tez mowil ze z paru odczytow wychodzi 166 .
Opublikowano

Ja mam przebieg 250tys i pewnie ze 100 krecone wiec jaki olej zalac do przebiegu 350 tys km ?

E39 tds.

Na dniach musze juz to zrobic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.