Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no to pytanie - gdzie w okolicach tychow - katowic moge podpiac sie pod kompa ? i ile takie cos kosztuje ?

 

 

ale i tak kupie interface bo sie przyda - ktos moze ma jakis z ktorym nie ma problemu aby sie polaczyc z 524td ?

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W Katowickim BMW na Kościuszki Cię podepną, ale chyba 200zł za to biorą a to drogo - zawsze możesz też do nich przedzwonić (0 32) 608-00-99
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano
200zl to na bank nie dam za podpiecie pod kompa - jednak poczekam do poniedzialku i zakupie kabel , pozniej troszke zabawy i do dziela

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

zanim wydasz jaka kolwiek kase to mozesz sprobowac samemu to zrobic, opisze ci jak robilem to w Renault mam kilkunastoletnie dosiwadczenie w mechanice i w 99% udawalo sie to naprawic bez koniecznosci wymiany czesci

 

wyjmij pedal gazu, jezeli uda sie dostac do srodka potencjometru popraw luty konektorow gniazda, przy montazu oczysc kostki kontak sprajem, cala operacja nie powinna ci zabrac wiecej niz 40 min

 

co do kupowania osprzetu zeby sie podpiac pod komp. odradzam

no chyba ze znasz zagadnienie bledow metody ich naprawy, wartosci min/max czujnikow, potencjometrow itd....

Opublikowano
dzisiaj w nocy bylo troszke zimniej no i rano po odpaleniu te przerwy drgania trwaly znacznie dluzej niz jak wczesniej opisywalem - dzisiaj chyba wezme sie za sprawdzanie rozrzadu

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano (edytowane)
200zl to na bank nie dam za podpiecie pod kompa - jednak poczekam do poniedzialku i zakupie kabel , pozniej troszke zabawy i do dziela
do 524 to taki KTS, TEXA, koszt to ok 10 000 zł. oczywiście możesz kupić polskiego CDIF, koszt ok.3500. one z 524 działają.

nie znam nikogo kto podpiął się tym co jest na allegro za 200 zł do bmw 524

osobiście mam carsota 6.5 za jakieś tam chyba 250 zeta i widzi wszystkie tylko nie 524td . euroscan też wymięka.

kiedyś czytałem gdzieś że te komputery w 524 to maję jakąś wadę i jak ako wysiada i chce się zapalić auto to coś tam się przepala czy jakoś tak, nie pamiętam już.

Edytowane przez lw
KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano
dzisiaj w nocy bylo troszke zimniej no i rano po odpaleniu te przerwy drgania trwaly znacznie dluzej niz jak wczesniej opisywalem - dzisiaj chyba wezme sie za sprawdzanie rozrzadu
sprawdż najpierw świece żarowe :!:
KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano
u mnie bylo podobnie po odpaleniu na zimnym, regulacja dawki paliwa na nastawniku pomogla.
jak to zrobiłeś? przesunąłeś nastawnik?
KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano
bez otwierania pompy? elektronicznie? dziwne , bo mi kiedyś powiedzieli że nie można elektronicznie.
KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano
bez otwierania pompy? elektronicznie? dziwne , bo mi kiedyś powiedzieli że nie można elektronicznie.

mechanicznie, przesuwajac nastawnik na pompie a na komputerze trzeba miec podglad jakiejs wartosci. nie pamietam co to bylo, ale wg tego sie ustawia polozenie nastawnika. a co do elektronicznej ingerencji, to tylko przez wgranie nowych map

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano
dzisiaj rozebralem rozrzad - wszystko jest juz ok z rozrzadem i zaworkami lecz auto nadal zamulone - jest mozliwosc ze moze byc z cos z czujnikiem cisnienia doladowania w kol ssacym ? bo turbina dmucha mi jak nalezy - a dopiero w przyszlym tygodniu pod kompa sie podepne

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
bez otwierania pompy? elektronicznie? dziwne , bo mi kiedyś powiedzieli że nie można elektronicznie.

mechanicznie, przesuwajac nastawnik na pompie a na komputerze trzeba miec podglad jakiejs wartosci. nie pamietam co to bylo, ale wg tego sie ustawia polozenie nastawnika. a co do elektronicznej ingerencji, to tylko przez wgranie nowych map

tak myślałem
KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano
dzisiaj rozebralem rozrzad - wszystko jest juz ok z rozrzadem i zaworkami lecz auto nadal zamulone - jest mozliwosc ze moze byc z cos z czujnikiem cisnienia doladowania w kol ssacym ? bo turbina dmucha mi jak nalezy - a dopiero w przyszlym tygodniu pod kompa sie podepne
czujnik ciśnienia doładowania nie jest w kolektorze tylko przy lewym kielichu i dochodzi wężyk do niego z kolektora
KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano
wlasnie o to mi chodzilo

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

wygląda na to że silnik jest ok

moją 524 też carsoft z początku widział i pokazywał że jest ok, potem już nić go nie widziało.

teraż mam 525 tds 95r i carsoft go też nie widzi(silnik). widzi go zato euroscan i to nieżle.

spróbuj euroscanem

KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano

problem nadal aktualny

 

dodatkowo zauważyłem ze nie dziala tempomat

 

 

no i dzisiaj przez jakas godzine nie dzialal obrotomierz no i ten wskaznik "spalania"

 

czy to moze byc wina kompa ?

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

podłącz się pod dobrego kompa!

może to być czujnik na kole zamachowym od predkości silnika

KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano

może to być czujnik na kole zamachowym od predkości silnika

 

Iw nie wiem jaka masz wiedze w zakresie mechaniki, ale widzac co wypisujesz to chyba nie wiele wiesz, a to co nazywasz czujnikiem nie jest czujnikiem :nienie:

 

kiko jedz lepiej do warsztatu zanim sam cos pogorszysz przy silniku , sam tego nie zrobisz a za oszczędzisz czas i mozliwe ze i pieniadze

 

wszystkiego samemu sie nie zrobi trzeba dac tez zarobic innym przykre ale prawdziwe

Opublikowano

może to być czujnik na kole zamachowym od predkości silnika

 

Iw nie wiem jaka masz wiedze w zakresie mechaniki, ale widzac co wypisujesz to chyba nie wiele wiesz, a to co nazywasz czujnikiem nie jest czujnikiem :nienie:

 

kiko jedz lepiej do warsztatu zanim sam cos pogorszysz przy silniku , sam tego nie zrobisz a za oszczędzisz czas i mozliwe ze i pieniadze

 

wszystkiego samemu sie nie zrobi trzeba dac tez zarobic innym przykre ale prawdziwe

a co to jest :?: żarówka :?: czujnik halla zresztą :8)

KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano
skoro tak twierdzisz to niech ci bedzie, jak bedziesz kiedys w jakims serwisie to zapytaj sie jak sie to nazywa i do czego sluzy owy czujnik, tak dla wlasnej wiedzy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.