Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wymieniał już ktoś poduszki tylnej belki w e34 524 ?

 

Czym je usunąć aby wcisnąć nowe? Przecinak i młotek nie działa.

Opublikowano
Posłuchałem się innych na forum i zastosowałem ich metodę -wypaliłem gumę palnikiem i przecinak w ruch -tylko nie zdejmując belki . Niebezpieczne ale skuteczne . Niestety cały dzień roboty !!!! Ale warto było w ASO chcieli 300 zł za jedną stronę (bez materiałów) -opłaca się?
Opublikowano
ja jak wymienialem to pomogla mi wiertarka

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Posłuchałem się innych na forum i zastosowałem ich metodę -wypaliłem gumę palnikiem i przecinak w ruch -tylko nie zdejmując belki . Niebezpieczne ale skuteczne . Niestety cały dzień roboty !!!! Ale warto było w ASO chcieli 300 zł za jedną stronę (bez materiałów) -opłaca się?

Bardzo niebezpiecznie, tymbardziej, że blisko jest zbiornik z paliwem :nienie: Ja wymieniam dwie poduszki od 40min do 2h, bez wycinania i wypalania :mrgreen:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Siemka, mozna by jeszcze jakies bliższe info dostac na temat założenia / poduszek??JAk sobie koledzy radzicie, czy wciskacie je czymś , moze wbijacie jakos??niedługo czeka i mnie wymiana, i bardzo interesuje mnie ten temacik. pozdro
Opublikowano (edytowane)

Sluchajcie, poduszki idzie wycisnac nie tnac i nie palac. Ja wymienialem bez demontazu belki w niecale 3 godzinki.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez lieder_r
Opublikowano
A w jaki sposób kolego -jak już zaczynasz to dokończ temat i pochwal się swoją metodą, chętnie skorzystamy wszyscy.
Opublikowano

Trzeba auto podlewarowac na kanale i podeprzec tzw. "kobylka". Ja podnioslem najpierw jedna strone. Odkrecilem z obu stron belke, ktora sama opadla. Nastepnie miedzy belke a podwozie wlozylem kloc drewniany, na hydrauliczny lewarek polozylem zelazny zeton o mniejszej srednicy niz tuleja belki. I w ten oto sposob wycisnalem ku gorze stara zuzyta tuleje. Nastepnie nowa natarlem talkiem i wlozylem w loze. Wyciagnalem drewniany klocek, podlewarowalem auto aby wyciagnac "kobylke" i zaczalem opuszczac. Nowa tuleja sama wcisnela sie pod ciezarem auta. To samo robimy z 2 strony. Nastepnie wszystko elegancko skrecamy i po robocie :)

 

Taka uwaga z mojej strony: tuleje maja wejsc do rantu, takze zanim skrecimy wsztsto warto zaprosic kogos, co pobuja ostro autem.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Niestety u mnie zabrakło jakieś 1,5 cm. do końca i nawet na tym zrobiłem 20 km. i nie dobiło do końca żeby można było skręcić (smarowałem tawotem!!!).
Opublikowano
Niestety u mnie zabrakło jakieś 1,5 cm. do końca i nawet na tym zrobiłem 20 km. i nie dobiło do końca żeby można było skręcić (smarowałem tawotem!!!).

 

A tawot wszedl w reakcje z guma... I dlatego nie weszly tuleje jak powinny. Nastepnym razem posyp talkiem i wcisniesz bez problemu.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Przy jakim przebiegu warto wymienić te poduszki ? Czy w E39 też są ? Czym się objawia zużycie poduszek ? Co można przy okazji wymiany poduszek jeszcze wymienić za jednym razem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.