GDAPOL
Zarejestrowani-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Gdańsk
Osiągnięcia GDAPOL
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Kolego Rudesmen. Może z matematyki jesteś dobry ale ja opisuje problem na swoim przykładzie (chcąc pomóc w dobrej wierze) gdzie wskaźnik pokazywał paliwo z zbiorniku ok. 15-20 litrów bo się zawieszał a w zbiorniku prawie nic nie było - i z tego powodu gasł a nie z powodu awarii pompki . Ale przyczyn może być więcej . Ale z doświadczenia mój zbiornik (nie wiem jak w innych Beniach) jest podzielony na 2 komory i przy mocniejszym przechyle paliwo przelewa się do innej komory i pompka nie zaciągnie.Przy chwili spokoju na równym poziomie dostaje pompka paliwo i zapala nasze cudo -można dojechać do CPN-u pomimo wskazanych 15-20 l. paliwa na wskaźniku i po zatankowaniu nie wchodzi 80 l. paliwa tylko ok. 67 (chyba żebym pobujał samochodem (przelew komory) wejdzie więcej-zapewniam na swoim przykładzie. Nie wiem czy komukolwiek do Beni wchodzi 80 l. paliwa na pustym zbiorniku. Ale może się myle. I po to istnieje forum żeby wskazywać swoje doświadczenia podpowiadając innym możliwe przyczyny problemu a nie po to żeby uczyć kogoś matematyki Pozdrawiam.
-
Kolego żadna pompka tylko czujnik poziomu paliwa w baku jest zamontowany w prowadnicy bardzo wąskiej i jak się zamuli syfami od naszej przecież czystej ropy z CPN-ów i się zawiesza to pokazuje większą ilość poziomu ropy niż jest w baku bo nie zejdzie niżej ze względu na zanieczyszczenia. U mnie kończy się paliwo poniżej 10 l na wskaźniku . Nic tylko czyszczenie wskaźnika poziomu paliwa w baku albo przyzwyczaić się do tej sytuacji
-
Sprawdź kolego jeszcze odpowietrzenie chłodnicy i zbiornika wyrównawczego w mojej Beni był zatkany kanalik odpowietrzający przy zbiorniczku wyrównawczym
-
Nie ma znaczenia czy mam paliwa 70 l. czy rezerwę ,odpala mi na tej samej zasadzie . Szczotki -nie bo rozrusznik działa idealnie i mocno kręci. Zastanawiam się czy to nie przypadkiem nastawnik pompy wtryskowej. A co do szarpania to objawy są takie że rzuca tylko silnikiem tak jakby ze 2 wtryski przerywały na wolnych obrotach i kopci z tyłu ,ale tylko na zimnym silniku bo jak temperatura dojdzie do połowy to chodzi idealnie.
-
Miałem kolego podobnie ale u mnie prędkościomierz całkowicie przestał działać i wskazówka spalania też. pojechałem do mechanika i powiedział że jak komputer nie dostaje sygnału o prędkości samochodu to nie wie jaką dawkę dozować paliwa i wtrysk sterujący głupieje. Odpowiedzialny jest za pokazanie prędkości mechanizm w tylnym moście ,gdzie z mostu kostką wychodzi kabel do komputera czy pompy wtryskowej w każdym bądź razie podniusł samochód i wło.żył kostkę na swoje miejsce i jak ręką odjął.
-
polecam http://www.realoem.com/bmw/select.do
-
Po regeneracji turbiny w warsztacie zajmującym się tylko i wyłącznie turbinami tak ją podobno optymalnie ustawili że czuć ją od 2000 obr. ale jest to do wyregulowania przez fachowca.Nie polecam samodzielnej regulacji ,można przeholować.
-
Witam. Od pewnego czasu mam problemy z odpalaniem. Wcześniej było wszysko ok,gasła kontrolka od wtrysku sterującego,zapalała się zielona kontrolka od odpalania i palił na dotyk czy zimny czy ciepły. Od pewnego momentu musiałem go dłużej kręcić a na ciepłym ako siadało. Zauważyłem że dopiero jak zgaśnie zielona kontrolka to w tym momencie mogę przekręcić rozrusznik i na zimnym odpali a na ciepłym po ok 5 sek. kręcenia też odpali. Przy gaśnięciu zielonej kontrolki słyszę przełączenie się jakiegoś przekaźnika . Dodam że paliwo dochodzi bez problemów,świece wymieniłem wszystkie na Boscha bo jedna się spaliła i nie świeciła się zielona kontrolka i nie wiedziałem w którym momencie mogę zapalać ,tylko na słuch tego przekaźnika. Jeszce jedno zjawisko na zimnym silniku od czsu do czasu występują szarpnięcia silnika,zjawisko to ustaje przy nagrzanym silniku . Co to może być tego przyczyną -proszę o pomoc.
-
Powiem ci tak. Też miałem taki przypadek i wydałem na niego ok 2.000 zł. Wymieniłem: -głowicę -visco -chłodnicę -pompę wody -termostat Brakowało mi pomysłów. I wiesz co było!?!?! Odpowietrznik chłodnicy Wężyk który idzie od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego lewą stroną samochodu był zapchany a konkretnie wejście weżyka do zbiorniczka.Podobno BMW w zbiorniczku zrobiło za mały otwór do tego werzyka i ciągle się zapycha. Odkręć weżyk od chłodnicy ,odkręć korek i zobacz czy jest przepływ powietrza np. sprężonym powietrzem. Mi przepchanie pomogło i mam spokój ,nawet trochę rozwierciłem kanał w zbiorniczku wyrównawczym do tego weżyka I mam święty spokój
-
Otwierając drzwi zdejmij tapicerkę a następnie na boku drzwi powyżej zamka jest czarna zaślepka,to ją wyjmij i będziesz widział cięgno rygla które łączy się na tej wysokości z cięgnem idącym z wkładki zamka. Mi udało się w tym miejscu ponownie zaczepić cięgna które wyskoczyły .Jedno zakończone jest otworem a drugie zagięte tak aby wejść w ten otwór i zabezpieczone plastikiem. Przy odrobinie szczęścia uda ci się to zrobić .Żeby lepiej dojrzeć cięgna zaświeć latarką w zaślepiony otwór i rusz ryglem w dół i górę oczywiście po wcześniejszym ręcznym zamknięciu zapadki zamka w drzwiach. Powodzenia.
-
Na początku wałek rozrządu ustawiasz tak żeby krzywki pierwszego cylindra od strony paska rozrządu były skierowane do góry, następnie zakładasz przyżąd nr5 z instrukcji którego pewnie nie masz , ale poradzimy sobie w inny sposób. na wałku przy krzywkach pierwszego cylindra jest kwadratowy lub okrągły odlew w kształcie pierścienia przyszlifowany z dwóch stron, tam właśnie zakłada się ten przyżąd ale Ty weź suwniarke , zaciśnij ją na szlifach tego kwadratu lub pierścienia i ustaw wałek tak żeby suwniarka oparła sie końcem na krawędzi głowicy, następnie przełóż suwniarke o 180 stopni zaciśnij ją w tym samym miejscu co do milimetra na wałku i też ma się oprzeć końcem na przeciwległej krawędzi. jeżeli będzie odstawać lub sie opierać to obracaj wałkiem tak aż suwniarka z obydwu stron będzie przylegała jednakowo. Moja rada jest taka żebyś tą operacje przeprowadził dopiero jak zblokujesz wał na kole zamachowym w GMP pierwszego cylindra i pompe wtryskową , założysz głowice , wałek z poluzowanym kołem zębatym i pasek z rolką napinającą już na stałe , koło zębate wałka musi być tak poluzowane żeby po spięciu rozrządu można bylo swobodnie obracać wałkiem. w momencie kiedy wycentrujesz wałek niech druga osoba zblokuje go i przytrzyma kluczem bodajże 27 , jest po środku wałka miejsce na ten klucz, a ty dokręcasz koło zębate i masz po robocie. daj maila to ci prześle rysunki.
-
Niestety u mnie zabrakło jakieś 1,5 cm. do końca i nawet na tym zrobiłem 20 km. i nie dobiło do końca żeby można było skręcić (smarowałem tawotem!!!).
-
A w jaki sposób kolego -jak już zaczynasz to dokończ temat i pochwal się swoją metodą, chętnie skorzystamy wszyscy.
-
Posłuchałem się innych na forum i zastosowałem ich metodę -wypaliłem gumę palnikiem i przecinak w ruch -tylko nie zdejmując belki . Niebezpieczne ale skuteczne . Niestety cały dzień roboty !!!! Ale warto było w ASO chcieli 300 zł za jedną stronę (bez materiałów) -opłaca się?
-
Witam. Wymieniał już ktoś poduszki tylnej belki w e34 524 ? Czym je usunąć aby wcisnąć nowe? Przecinak i młotek nie działa.