Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cóż, Kolega wie lepiej. Po prostu takie mam wyniki, nie zamierzam nikogo do nich przekonywać, nic nie zamierzam udowadniać.

 

Natomiast jeżeli już Kolega cytuje podręczniki, to instrukcja użytkownika dla modelu e38 750i 1998 (strona 175) podaje następujące osiągi:

 

Miasto: 21,2

Trasa: 10,2

przeciętnie: 14,2

 

Natomiast ja napisałem:

 

Spalanie na emeryta wyjdzie 9.8-10.5, płynna jazda to 12, przy normalnej dynamicznej jeździe 13-15litrów. Średnio mi pali 13.5.

 

Czy możemy już skończyć dyskusje o zużyciu paliwa? To trochę tak jak by gentlemen rozmawiał o pieniądzach... jakie to ma znaczenie ile dany samochód pali? Obawiam się że w perspektywie tego co chcemy w życiu osiągnąć, nie ma to żadnego znaczenia.

 

Pozdrawiam

 

K.

www.specops.pl
Opublikowano

Tobie 750 pali mniej o 7 litrów od wartości z katalogu? Może jej stan techniczny na który się powołujesz jest jeszcze lepszy niż po wyjechaniu z fabryki? ;)

 

Przecież to nie wstyd, że samochód pali 20, czy 20-pare litrów. Takie spalanie to można uznać za wadę w aucie niższej klasy, ale w takiej BMce to mi sie wydaje rzeczą normalną

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Proponuje przyjąć zasadę że dane fabryczne dotyczące spalania są poprawne , powszechnie znane i nie podlegają dyskusji - Forum stanie się wtedy bardziej interesujące.

 

Z ciekawszych tematów:

 

- mam webasto ale nie ma go w menu nawigacji - czy to znaczy że jest sterowane pilotem? Jeżeli tak, to czy mogę jakoś 'dorobić' do niego pilota, którego nie dostałem podczas zakupu samochodu?

 

-czy ktoś próbował dołączyć moduł Bluetooth do 750?

 

-'tuningowy' znaczek V12 na 750 - do zaakceptowania czy jest to obciach na równi ze znaczkiem M7?

 

Pozdrawiam,

K.

www.specops.pl
Opublikowano

-'tuningowy' znaczek V12 na 750 - do zaakceptowania czy jest to obciach na równi ze znaczkiem M7?

 

Gorszy obciach, bo znaczek V12 pochodzi najprawdopodobniej z Mercedesa.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

no właśnie, ale pomijając samą kwestie pochodzenia znaczka, to czy dodanie takiego emblematu - na podobieństwo W140 / W220 S600 uważają Forumowicze za obciachowe?

 

prawdopodobnie wynika to z mojej wewnętrznej nioedpartej potrzeby zakomunikowania światu że mam silnik V12, i mimo że nie jestem fanem jakiegokolwiek tuningu optycznego to akurat w tym przypadku mam pewne wahania....

 

niedawno widziałem na mieście 750 w czarnej perle i subtelne znaczki V12 na listwach bocznych w okolicy kierunkowskazów - nie wyglądały tak źle...nie wiem... :roll:

www.specops.pl
Opublikowano
no właśnie, ale pomijając samą kwestie pochodzenia znaczka, to czy dodanie takiego emblematu - na podobieństwo W140 / W220 S600 uważają Forumowicze za obciachowe?

 

Well, moze nie obciachowe, ale zwyczajnie niepotrzebne.

Po pierwsze, takie oznaczenia nie wystepowaly fabrycznie, a po drugie - samochod taki jak 750i nie musi niczego nikomu udowadniac.

Ktos, kto ma troche pojecia o BMW i tak bedzie wiedzial, ze tak jest V12, a ktos, kto sie nie zna, nie odrozni V12 od 12V.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
kto sie nie zna, nie odrozni V12 od 12V.

 

hehe - no wyjąłeś tą myśl ze mnie "na papier" ;) - też wyobraziłem sobie, jak ryzykowne jest "oznaczyć się" V12 - nie muszę mówić, którzy entuzjaści różnych marek na ulicach będą wołać, że mają więcej, bo aż 16V ;)

Dlatego, jeżeli już "imponować" w taki sposób - to tylko 24V (i więcej) ;) ;) ;) bo jeżeli chodzi o liczbę cylindrów, to naród w większości skończył naukę liczenia na „4” ;)

(6 to już kosmos, a 12 - czegoś takiego nie ma ;) )

 

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Co racja to racja, skąd znam te pytania :evil:

 

Na wejściu jest: "ile pali...?" a później "woooow.... na gazie?"

albo: "jak to 12 cylindrów..."

 

Ze znaczkami to jest chyba jakiś dziwny temat, jak patrzę w ETK to do

mojego rocznika (do 96r.) wogóle nie ma znaczka "750" jest tylko znaczek

"M", najgorsze że mam jeszcze znaczek "M" - ale UWAGA - zamontowany

oryginalnie, przy okazji pytanie ktoś przerabiał jakiś sprytny sposób na

ściągnięcie takiego znaczka - co by sie nie narobić z czyszczeniem kleju ???

 

W związku z tym zakupiłem sobie komplet znaczków za grosze okazja była

"odlepiane" z innego, "750" oraz "V12" co by zastąpić "M", i wcale nie są z s-klasy :roll:

 

Tylko teraz zaczęły się nowe pytania:

- "co to za silnik... naprawdę 5 litrów???"

- "nie 5,4 :evil: "

- "myślałem że tylko znaczki.."

- " :twisted: "

 

Ale co poradzisz....

Jak ktoś potrzebuje CZĘŚCI do:

e36 coupe sedan touring - wszystkie silniki.

e38 740iA M60.


Pisać śmiało ;)

Opublikowano
Ze znaczkami to jest chyba jakiś dziwny temat, jak patrzę w ETK to do

mojego rocznika (do 96r.) wogóle nie ma znaczka "750" jest tylko znaczek

"M"...

Hmmm, dobrze to sprawdziłeś?

 

U mnie wychodzi coś takiego:

 

http://sorient.pl/moje520ie34/img/750.jpg

 

Cena "750" - 75,01zł :)

 

A stary klej usuniesz spirytusem lub/i plastmalem

Pozdrawiam :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

w moim ETK na 100% nie ma w 6.95

jest tylko znaczek "M" :roll:

ew. nie do widzę :worried:

wiem że dziwnie tanie to jest, ale ja dostałem przy okazji prawie za darmo bo za 10zł :lol:

 

ps. kolego wyżej masz screen'a nie z ETK na www, a programu na kompie...

Jak ktoś potrzebuje CZĘŚCI do:

e36 coupe sedan touring - wszystkie silniki.

e38 740iA M60.


Pisać śmiało ;)

Opublikowano

to dziwne, bo u mnie przy 750i z 06/1995 jest to samo, co w tym wcześniejszym screen’ie.

No ale – ETK też może ma różne humory ;)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

ok, czlki znaczek V12 to generalnie 'siara' - dzięki za ostudzenie moich zapędów i ściągnięcie na właściwą drogę.

 

 

...jak jeszcze mi ktoś powie dlaczego każda napotkana na drodze SuperB / Passat chce mnie taranować to już wogule będę szczęśliwy...

 

Może Forumowicze będą zamieszczać w tym wątku interesujące anegdoty dotyczące ich 750?

 

Dla mnie na topie jest cały czas stwierdzenie: "ooo... takiego dużego diesla to ja nie widziałem" :-)

 

K.

www.specops.pl
Opublikowano

Chcesz historie o dieslu to masz, jak ubezpieczałem ósemkę to pytania były takie

1. pojemność - 5.0

2. diesel - nie benzyna

3. jak to ,po co komu taki samochód co tyle pali.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Wracając do początkowego pytania to trzeba wyraźnie powiedzieć, że 300 tys normalnej eksploatacji nie jest żadnym problemem. Problem pojawi się dopiero wtedy, gdy te 300 tys zrobiło 5ciu albo i więcej właścicieli. To jest najgorsze, co może sie trafić 6temu właścicielowi, szczególnie, gdy ma to być jego pierwsza beemka.

Tak więc sprawdź kolego liczbę poprzednich właścicieli i gdy jest ona większa niż trzy to odpuść sobie, bo remont skrzyni masz jak w banku...

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.