Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, dzis jadąc nagle silnik zaczal szarpać, to bylo dosc silnie odczuwalne a porownać to moge do konczacego sie paliwa przy czym ta opcja odpada bo byl zatankowany...troche mnie to przestraszylo, co na wasz gust to moze byc? Ponowilo sie to dwa lub trzy razy na trasie a potem przez nastepne ok 30 km bylo ok. W trakcie szarpniec nie dodawalem gazu itd, jechalem normalnie ok 12o km/h nie przyspieszajac....poradzcie cos bo pomyslalem o wymianie rozrzadu ale koszty takiej zabawy sa szokujace wiec chcial bym sie upewnic.
Opublikowano
Nie chce być tu złym prorokiem ale chyba zaczyna powoli padać Ci sterownik (nastawnik)pompy wtryskowej. ale najpierw zrób tak jak koledzy piszą, sprawdz też czy sitko na ssaku pompki wstępnej w zbiorniku nie jest zasyfione.
Opublikowano
żadna diagnostyka komputerowa nie wykryje uszkodzeń nastawnika pompy wtryskowej. jeśli chodzi o psucie się tej części to nie ma reguły , może chodzić rok, dwa, pięć i będzie wszystko ok. a czasem potrafi i po paru miesiącach paść. to że robiłeś pompe w serwisie nie znaczy że wymienili Ci nastawnik, bo nastawnik to nie bebechy pompy tylko przystawka, a wymieniając wszystkie te części to lepiej już kupić całą pompe, taniej wyjdzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.