Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich.Mam takie pytanie,otoz posiadam e34 535 i od jakiegos czasu zaczely sie klopoty z pradem.Akumulator siada b.szybko-mysle sobie ze to moze jego wina ale po wlozeniu innego ktory byl na 100% sprawny po godzinie czasu to samo akumulator siadl do tego stopnia ze nawet zadna kontrolka sie nie zapalila.Po ponownym naladowaniu zrobilem eksperyment i odlaczylem na noc kleme minus.Rano po zalaczeniu auto elegancko i bez problemu odpalilo.Kilka razy tak sie juz stalo -czyli wniosek ze gdy podlaczy sie akumulator to cos mi pozera cholernie prad-tylko co?Elektryk sprawdzal i zaczal od alternatora-wymienil przy tym regulator napiecia bo niby mial slabe ladowanie-niestety i to nie pomoglo.Mozliwe ze zwarcie gdzies jest ale pytanie gdzie i od czego?Czy ktos mial podobny przypadek?
Opublikowano
A masz światełko w bagażniku :?: Jeśli tak to proponuje sie zamknąć w środku i sprawdzić czy gaśnie.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Wyjmuj po kolei bezpieczniki i zastepuj je miernkiem, jak kolega napisal. W ten sposob znajdziesz wstepnie ktory to jest uklad. U mnie uciekal prad na 20 tym bezpieczniku - elektrozawory i deska i inne takie sterowniki. Wiedzac jaki to bezpiecznik mozesz wyjmowac go nie grzebiac sie w aku. To tak doraznie. Jak znajdziesz obwod to pojedz do kogos kto sie zna na elektryce BMW (bo pan juzio to wiele moze nie zrobi) i niech ci wiazke przedzwonia, sprawdza moduly itp. No chyba , ze to faktycznia jakas lampka.
(OO=[][]=OO)
Opublikowano
A masz światełko w bagażniku :?: Jeśli tak to proponuje sie zamknąć w środku i sprawdzić czy gaśnie.

 

lepiej zeby ktoś był koło ciebie bo od środka nie otworzysz bagażnika :lol:

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

Witam

 

Ja mam podobny problem u mnie akumulator wyładowuję się po kilkunastu godzinach :( , ale raczej nie będzie to lampka w bagażniku.

Chyba, że jest to jakiś potężny halogen. Zwykłe lampki jakie są w bagażniku nie wyładują raczej aku w ciągu godziny.

Opublikowano
W Ciągu godziny :?: :shock: toć to z 70 A ciągnie, jeśli nie dojdziesz po bezpiecznikach który to obwód to proponuje wogóle odpiąć obwody elektryczne a zostawić tylko rozrusznik, pod tylną kanapą w okolicy akumulatora masz bezpiecznik 80A jest schowany w takim czarnym "pudełeczku" :D, jeśli nadal będzie Ci prąd "uciekał" to będziesz miał już diagnoze, albo rozrusznik (najczęściej zwarcie cewki elektromagnesu - pobiera ok 30A), albo masz zwarcie do masy. A czy nic nie śmierdzi spalenizną :?:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

1. Jak byłoby 70A to niewiele bezpieczników jest o takim amperażu, ale zakładam, że nawet super aku ma troszke mniej, jak i to, że jak już ma 20% naładowania to ledwie "dycha", tak więc to może być i jakieś 40A, ale to też 60% bezpieczników by "wywaliło"

2. Może bezpośrednio przy aku coś się dzieje.

3. kiokio może mieć rację ;)

4. Nawet 20 A to jest bardzo duży prąd, coś powino się nieźle grzać.

5. Przy podłączeniu klemy powinno nieźle iskrzyć - czy tak jest ?

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
u mnie prawdopodobnie alarm tak pozeral prad, byl cos zle podlaczony, teraz mam inny i jest wszystko ok, najlepiej gdzies zmierzyc jak nie masz miernika czy auto pobiera prad i ile podczas gdy stoi wylaczony, troszke na pewno bedzie pobieral na alarm, ale z tego co pamietam to cos rzedu 0,02 ampera, i pytanie czy nie masz czasami luznego paska ktory tam napedza to ladowanie akumulatora, bo moze podczas jazdy akumulator sie tylko troszke doladowuje a podczas jazdy masz wloczone swiatla, radio itp i jest wiekszy pobor niz dostarczanie, to mysle tez warto sprawdzic
Opublikowano
:?: Wlasnie o to chodzi ze nic nie smierdzi a przy akumulatorze wszystko jest ok. Mozliwe ze to wina rozrusznika
Opublikowano
mam ten sam problem,po kilku godzinach akumulator "siada" i jest to napewno wina alternotora (u mnie) a dokładnie diody na mostku prostowniczym,radziłbym sprawdzić.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Bez miernika i organicznej pracy się nie obejdzie - tak jak radzili koledzy wyżej. Dobra rada: do momentu usuniecia awarii nie spuszczaj swojej beti z oka gdy masz podłączone klemy na akumu. - bo możesz zamienić ją w rafelsa!

UIHZ9556.JPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.